سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

همان طور که می‌دانید، تماس‌های تلفنی هدفمند با افرادی که می‌خواهند از کسب‌وکار شما خدماتی را گرفته یا محصولی را خریداری کنند، می‌تواند شما را به معامله نزدیک‌تر کرده. در اصل موقعیت‌های فروشی که سعی در ارتباط با شما دارند، می‌توانند منبع خوبی برای درآمد کسب‌وکار شما باشند. اما سوال مهم‌تر این است که چه زمانی برای برقراری ارتباط با آنها مناسب است. در زیر آماری را آورده‌ایم که می‌توانند برای شما هم مفید باشند:

  • – ساعت ۸ تا ۹ صبح، بهترین زمان برای تماس‌های اول روز کاری به حساب می‌آید: با توجه به این که ما همیشه برای معامله کردن باید با مدیران ارشد به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در ارتباط باشیم، لازم است که آنها در محل خود حضور داشته باشند و مرسوم است که چنین پست‌هایی دیرتر از دیگران به محل کار برسند. پس خوب است که پس از ساعت ۸ سراغ تلفن رفته و با موقعیت‌های فروش خود تماس بگیرید.
  •  
  • – در زمان ناهار تماس نگیرید: زمان ناهار وقتی است که هیچ کس حوصله صحبت کردن را ندارد، پس سعی کنید در چنین زمانی با موقعیت‌های فروش خود تماس نگیرید؛ مگر اینکه آنها با شما تماس بگیرند.
  •  
  • – تماس‌های بعد از ظهر خود را در بین ساعت ۴ الی ۶ برقرار کنید: همان طور که می‌دانید، بعد از ناهار سنگینی به سراغ انسان می‌آید و از سوی دیگر افراد سعی دارند پس از ناهار کارهای ریز خود را انجام دهد. پس بهتر است کمی زمان شناس باشید.

 

در آخر لازم است به آمار زیر توجه کنید که می‌تواند به شدت در روند مکالامات تلفنی شما با موقعیت‌های فروشتان تاثیر مثبت بگذارد.

 

همان طور که در بالا مشاهده می‌کنید، موقعیت‌های فروشی که کیفیت آنها بیشتر بوده فقط از یک تماس با مدت زمان ۵ دقیقه حاصل شده‌اند و هر چه قدر مدت زمان مکالمه افزایش پیدا کرده، کیفیت موقعیت فروش هم به همان میزان کاسته شده‌است.


تگ ها :

نظرات




نماد