سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

شرکت‌های بزرگ برای نشان دادن اینکه آن‌ها عضوی از جامعه و از جنس خود مردم هستند، یک سری فعالیت‌های اجتماعی انجام می‌دهند که اصطلاحا آن‌ها را CSR می‌نامند. از میان این شرکت‌ها سامسونگ ۳ سالی می‌شود که پروژه کودکان امید را در تمام دنیا به راه انداخته. هدف پروژه ایجاد زندگی برابر برای کودکان دنیاست. ایران هم در این پروژه سهم خود را دارد.

فعالیت‌های کودکان امید در سه دسته مرتبط با ارتقا سطح زندگی، ارتقا سطح آموزش و محیط زیست انجام می‌شود.

Samsung+Hope+Children+Best+Buy+Drew+Brees+_
همچنین هر سال طی مراسمی به نام Hope For Children Gala از افراد مشهور در دنیا دعوت و برای انجام امور خیریه پول جمع‌‌آوری می‌شود.
کودکان امید ایران، تا به حال اقدام به تاسیس کلاس‌های هوشمند در دبستان‌های مناطق محروم و تاسیس یک آکادمی مهندسی برای نوجوانان تاسیس کرد.
بخشی از پروژه که ابتکار ایرانیان بوده، مربوط به کودکان نابینا و کم بینا می‌شود. به این صورت که هر کسی می‌تواند برای آن‌ها قصه‌خوانی کند.
کودکان امید در رسانه‌های اجتماعی نیز به فعالیت پرداخته و از طریق فیسبوک، اینستاگرام و توییتر با مخاطبان و علاقمندان در ارتباط است.
آن‌ها به تازگی یک مسابقه اینستاگرامی جالب هم با عنوان «قهرمانی برای یک تغییر بزرگ» برگزار کرده‌اند.

 

هدف مسابقه تشویق وترغیب مخاطبان به ایجاد «تغییری مثبت در محیط زندگی همه» و آشنایی مردم با فعالیت‌های کودکان امید است.
صفحه فرود جذاب این مسابقه به سادگی روش شرکت در مسابقه را توضیح می‌دهد. شما از یک تغییر مثبت در محیط اطرافتان عکس می‌گیرید، آن را با هشتگ #تغییرمثبت در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید و سه دوست خود را به مسابقه دعوت می‌کنید.

 


تگ ها : تغییری مثبت برای تبدیل شدن به یک قهرمان Images for ‫تغییری مثبت برای تبدیل شدن به یک قهرمان‬‎ چگونه به قهرمان شکست ناپذیر رویاهای خود تبدیل شویم؟ خداسالاری و درماندگی: DIVINE RIGHT & BACKWARDNESS آریا استارک آرکی تایپ قهرمان را به چالش می کشد! چگونه با درست گوش دادن و درست صحبت کردن قهرمان فروش شویم؟ بازی های واقعیت مجازی چگونه باعث تغییر در زندگی ما خواهند شد؟ تربیت ضمیر ناخوداگاه یازده راهی که "قانون جذب" می تواند زندگی شما را بهبود بخشد فیلیپ زیمباردو : چگونه افرادعادی جامعه به یک بیدادگر یا یک قهرمان با این 10 عادت ساده برای ایجاد نگرش مثبت، ذهن خود را آماده‌ی موفقیت کنید آشنایی با 25 راه ساده برای ایجاد انگیزه secret هفته نامه ایرانشهر هفته 18: IRANSHAHR w18 فکر کردن فرمول یک [PDF]ﮔﺎﻣﯽ ﺑﺮاي ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ دست‌مال سرخ در مقابل بُغه‌گاو پاکستان! آیا تحول شخصیت امکان‌پذیره؟ اگر هست چه‌طور؟ بررسی بازی Warhammer 40 000: Dawn of War III؛ به سوی بی نهایت قهرمان های داستان های شرق و غرب در انیمیشن جدید ایرانی به جنگ هم می روند ایرنا آیا با حذف پرسپولیس شفر به یک قهرمان تبدیل می شود؟ پیروز قربانی: استقلال پسرفت کرده بود/ ۱۰ روز فرصت کمی برای جوانان باید انتخاب کنند که قهرمان باشند، یا قربانی! – افغانستان امروز آرشیو مقالات روندهای اقتصادی پس از همه‌پرسی برای جسی وارگاس قهرمان هیچ محدودیتی وجود ندارد بازگشت قهرمان تنها یک جهش برای سرطانی شدن یک سلول کافیست! با این قهرمان شطرنج که مسابقات جهانی شطرنج را به خاطر حجاب اجباری گلدن استیت چگونه جام طلای قهرمانی بسکتبال آمریکا را بالای سر برد چگونه شخصیت قوی داشته باشیم؟ ۴۰ راهکار برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها منِ قهرمان و کارت کرواسی دانلود کتاب صوتی چطور قهرمان زندگی خود باشیم عدم تمرکز در محیط کار (بخش پنجم): ایفای نقش قهرمان در حل مشکلات ۵ تاکتیک برای ایجاد برند شخصی در اینترنت موفقیت در زندگی از دید یک قهرمان المپیک سلام بمبئی: لکه ننگی در تاریخ فیلم فارسی فهرست کتابهای معرفی شده در تایم جملات زیبای انگلیسی با ترجمه فارسی بررسی شخصیت‌های قهرمان و ضدقهرمان در چند اثر داستانی دهه‌های هفتاد و هشتاد برانکو: تلاش‌هایی وجود دارد که قهرمانی پرسپولیس را بی‌ارزش کند/ در 10 [PDF]باستـان بـار عوامل روانشناسی در ورزش تیراندازی (قسمت سوم) (5 مورد) ۷ ویژگی برجسته افراد قهرمان نکته‌های موفقیت از زبان یک قهرمان ماراتن الفبای تغییر می خواهم تغییر کنم! داستان‌های المپیکی: قهرمان زندگی خودت باش ۱۵ شخصیت منفی دی سی که می توانند جایگزین جوکر شوند نقشه راه ایجاد تغییر و پیشرفت در زندگی شما چیست؟ بایگانی‌ها blog استراتژی معروف شدن در شبکه های اجتماعی به طور 100% چگونه هر روز بهتر از دیروز باشید چگونه می‌توان فروش را افزایش داد؟/قسمت۲: مثبت‌ اندیشی سوالات کمتر پرسیده شده 15 ابرقهرمان برتری که خبیث شدند مردی که با یک پرسش در مناظره مشهور شد [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ روانشناسی سرکوب و اهمیت بررسی نقش قهرمان در جامعه تحت سلطه Tag کوچینگ [PDF]اه فعضینابرق ؛Gran Turismo Sport بررسی و مقایسة چهار دورة قهرمانی شاهنامه بر اساس نقد کهن‌الگویی رای مثبت مردم پورتوریکوبرای تبدیل این قلمرو ایالات متحده به عنوان محمدرضا پهلوی 100 جمله الهام بخش که باعث می شود دوباره عاشق زندگی شوید خودشناس مقالات شطرنج چلسی چگونه قهرمان لیگ برتر شد؟

نظرات




نماد