سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست
امروزه صنعت موبایل به یکی از سودآورترین کسب و کارهای جهان تبدیل شده است، به همین دلیل خیلی از استارت‌آپ‎هایی که حتی سابقه‎ای در فناوری هم ندارند، در حال منتشر کردن اپلیکیشن‎های اختصاصی خود هستند. خبر خوب اینجا است که شما هم می‎توانید با یادگیری مهارت‎های جدید، فراهم کردن یک گروه مناسب و حتی استفاده از ابزارهای مبتنی بر وب وارد صنعت اپلیکیشن‎های موبایل شوید.

در ادامه سه روش که شما به وسیله آن می‎توانید بدون داشتن سابقه فنی گسترده یا مهارت برنامه‌نویسی وارد صنعت پرسود اپلیکیشن‎های موبایل شوید را بررسی خواهیم کرد.

1. برنامه‌نویسی را هر چه سریع‎تر یاد بگیرید

اگر شما می‎خواهید بدون صرف هزینه برای استخدام یک گروه برنامه‌نویس اپلیکیشن موبایل بسازيد، یاد گرفتن کدنویسی ضروری است. برنامه‌نویسی نیز مانند یادگیری یک زبان جدید به روش‎های گوناگونی قابل انجام است. یادگیری این مهارت به برنامه ریزی و صرف مقدار زمان مشخصی نیاز دارد، اما به لطف آموزشگاه‎های آن‎لاین مثلCodecademy شما می‎توانید بر اساس برنامه‌ریزی شخصی خود از مطالب آموزشی استفاده کنید یا با کمک DevBootcamp از یک برنامه آموزشی فشرده 16 هفته‎ای استفاده کنید.

یادگیری مهارت کدنویسی به میزان کافی برای ساخت یک اپلیکیشن این امکان را برای شما فراهم می‎کند تا محصول مورد نظر خود را منتشر کنید، به فرآیند فروش خود سرعت بخشید و همزمان درآمد خود را افزایش دهید. از این مرحله به بعد شما می‎توانید وارد دنیای برنامه‌نویسی و ساخت اپلیکیشن شده و با استخدام یک گروه توسعه، اپلیکیشن خود را با قابلیت‎های پیچیده‎تر توسعه دهید. یادگیری مهارت‎های کدنویسی همچنین به شما کمک خواهد کرد تا درک بهتری از عملکرد کلی وب‎سایت خود داشته باشید و آن را با قابلیت‎های جديد گسترش دهید.

2. با یک کارشناس توسعه مشارکت کنید

اگر ترجيح می‎دهيد وقت خود را صرف یادگیری برنامه نویسی نکنید، می‎توانید با استخدام یک گروه توسعه نرم‌افزار این وظیفه را به آنها محول کنید. اما این کار بخش عمده‎ای از سرمایه شما را به خود اختصاص خواهد داد. اگر قصد دارید با یک گروه توسعه نرم‌افزاری کار کنید، مطمئن شوید كه آنها تجربه کار با استارت‌آپ‎ها و کارآفرینان غیر فنی را نیز داشته باشند. این نوع از تجارب برای گذر از موانع پیش روی فرآیند توسعه کسب و کار شما ضروری است.

موسس و مدیرعامل شرکت تولید اپلیکیشن‎های موبایل Bouxtie، رناتو لیبریک می‎گوید: «همکاری با یک گروه زبده توسعه یک ضرورت است. بدون هدایت و راهنمایی صاحب نظران این صنعت نمی‎توان یک اپلیکیشن قدرتمند و کاربردی را توليد کرد. شما به فردی نیاز دارید که بتواند گروه توسعه شما را مدیریت کرده و حرف آنها را درک کند.»  

اگر چه همکاری با کارشناسان توسعه برای ساخت اولین اپلیکیشن شما هزینه‎های کلی شما را افزایش می‎دهد، اما این کار به شما کمک می‎کند در حالی که توسعه دهنده شما مشغول ساخت اپلیکیشن و سایر پلتفرم‎های تحت وب است، شما نیز تلاش خود را روی سایر جنبه‎های تجاری خود متمرکز کنید.

3. از ابزارهای ساخت اپلیکیشن استفاده کنید

اگر تمایلی به یادگیری کدنویسی و تشکیل یک گروه متخصص ندارید، چندین سرویس تحت وب وجود دارد که شما را قادر می‎سازد بدون دانش قبلی در زمینه برنامه‌نویسی یک اپلیکیشن موبایل ساده بسازید. ابزارهای ساخت اپلیکیشن اغلب از قابلیت‎های کشیدن و رها کردن (drag and drop) برای ساخت اپلیکیشن استفاده می‎کنند.

عل‎رغم این که ابزارهای ساخت اپلیکیشن قابلیت‎های گسترده‎ای را ارائه می‎کنند، اما با این وجود نمی‎تواند یک روش ایده‎ال برای کسانی که به دنبال ساخت اپلیکیشن‎های سفارشی شده هستند باشد. بعضی از بهترین ابزارهای آن‎لاین ساخت اپلیکیشن مثل AppyPieKinetise و  Nativ طرح‎های گوناگونی را با قیمت‎های متفاوت ارائه می‎کنند تا شما بتوانيد بر اساس نیاز خود بهترین گزینه برای تولید محصول یا خدمات خود را انتخاب کنید.

ساخت یک اپلیکیشن موبایل بدون دانش قبلی در زمینه برنامه‌نویسی و اصول فنی مرتبط به زمان، طرح، برنامه و صبر زیادی نیاز دارد. با در اختیار داشتن مهارت درست و کافی، همکاری با یک گروه متخصص و استفاده از ابزارهای موجود همگی به شما کمک می‎کنند تا اولین اپلیکیشن موبایل خود را با موفقیت تولید کنید.

 

 

 

منبع: ماهنامه شبکه 


تگ ها : ۳ روش ساخت اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به مهارت های فنی 3 روش ساخت اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به مهارت فنی معرفی روش های خودکار تولید اپ آموزش ساخت برنامه اندروید به زبانی ساده؛ برنامه نویس اندروید شوید (قسمت بایگانی‌ها برنامه نویسی اندروید ساخت اپلیکیشن های موبایل بدون مهارت برنامه نویسی How to make an app for iPhone & Android هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران چگونه یک برنامه بسازیم؟ فروشگاه ساز حرفه ای پروفی { وب سایت + اپ موبایل و هاست نامحدود } قبولی آموزش ساخت اپلیکیشن فیدخوان برای اندروید پیشنهادهایی برای پول در آوردن! شرکت ترنج: طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل در اصفهان و تهران بررسی درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید ده شغل که در کانادا درآمد بالایی دارد دانلود فایل دانلود رایگان خرید ساخت برنامه آندروید بدون نیاز به دانش ساخت فروشگاه اندروید با وردپرس یا اپن کارت • مای استیج نکته رایانش ابری پارک علم و فناوری خلیج فارس با نودینو بدون نیاز به دانش فنی و سرمایه گذاری میلیونی کسب درآمد کنید [PDF]اقامت و کار در اتریش اندروید گوشی را به روز رسانی کنیم یا نه؟ ساخت یک اپلیکیشن چقدر هزینه دارد؟! ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام دانلود فیلم فن بیان در ارتباط با مشتری دانشکده علوم ارتباطات شرایط مهاجرت به آلمان 2017 ایده های پولساز من چگونه پولدار شویم؟ ۱۰ حرکت برای ده‌رقمی شدن موجودی جستجوی پیشرفته طراحي سايت پی سی دانلود: نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل بررسی تخصصی (Galaxy A5 (2016؛ خانواده A با شناسنامه‌ای جدید نرم افزار اطلاع از دوربین پلیس اندروید چه کسی مسئول تولید خانه‌های نوساز فرسوده و غیرایمن در کشور است؟ BACKUP دانشگاه صنعتی شریف مراحل استخدام در شرکت نفت قطر عناصر آمیخته بازاریابی در خرید و فروش آسانسور جام جم کلیک ساخت اپلیکیشن ها موبایل بدون مهارت برنامه نویسی [PDF]دفترچه راهنمای رانندگی دانلود رایگان پرسشنامه دانلود فیلم نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید «زبانشناس» قیمت برنامه نویسی راهنمای جامع حافظه‌های SSD [XLS]Sheet1 [PDF]دانلود فايل https://www.aparat.com/v/v3yMe/%D9%85%DB%8C%D8%B4 ستاد ويژه توسعه فناوري نانو [PDF]تعرفه نرخ پایه خدمات فنی بهترین و تنها بازی ساز اندروید تحت اندروید بدون دانش برنامه نویسی مرجع آموزش زبان ایرانیان به راحتي يك لوگو حرفه اي طراحي كنيد + دانلود ساخت برنامه اندروید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در محیطی کاملا درگاه ملی خدمات دولت هوشمند شهرخبر بهترین برنامه ساز اندروید بدون نياز به دانش لسایت حامی استارتاپ ایرانی ساخت اپلیکیشن حرفه ای برای وبسایتتون در سه سوت اخبار دپارتمان ICT بایگانی langdata/fas.wordlist at master · tesseract چند کانال تلگرام، که دنبال کردنشان توصیه می‌شود – پندار برنامه ساز همراه اندروید (کسب درامد 3 میلیون درماه) [PDF]پرونده ویژه آینده نگر آیا نسل جوان ایران توان و مهارت ورود به بازار کار

نظرات




نماد