سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

شما به عنوان سخنران و ارائه‌دهنده، در اولین جلسه ارائه از طرف سرمایه‌گذاران سوال پیچ می‌شوید. سوالاتی از قبیل:

خودتون چقدر پول برای سرمایه گذاشتین؟

ما چرا باید به چند تا جوون اطمینان کنیم؟

تا الان این کسب‌وکار چقدر سود آور بوده؟

این شرکت تاکنون ۱۵ دلار درآمد داشته که الان به ۱۵،۰۰۰ دلار جهت سرمایه‌گذاری نیازمنده؟

با چه فکری ۱۰ محصول برای فروش داریم، زمانی که هنوز یک محصول هم نفروختیم؟

و سوالاتی از این قبیل.

در زیر شش روشی را آورده‌ام که به واسطه آنها می‌توانید سرمایه‌گذاران را برای سرمایه گذاری متقاعد کنند:

 

  • – کمترین همیشه بیشتره:

به طور معمول مخاطبین شما که در اینجا سرمایه‌گذاران هستند، ارائه‌های طولانی را خسته کننده می‌دانند که باعث عدم جلب اعتمادشان می‌شود و کار را برای شما سختر می‌کند. در ارائه خود کوتاه و دقیق باشید. شما نیاز دارید تا اعتماد سرمایه‌گذاران را به شیوه‌ای جلب کنید تا این فکر به ذهن آنها خطور کند که جذب مشتری برای شما کار بسیار ساده‌ای است و بلعکس. اگر پرزنت خوبی ارائه ندهید، این فکر در ذهنشان شکل می‌گیرد که جذب مشتری هم برای شما کار دشواریست.

 

  • – شعار ندهید عمل کنید

افسانه پردازی و رویا‌پردازی نکنید و در مورد واقعیت ها صحبت کنید. اغلب سرمایه‌گذاران به دنبال کسب‌وکارهایی هستند که مالکین آنها مورد اطمینان و پیشرفتشان تضمین شده باشد. آنها بیشتر به دنبال مواردی هستند که واقعیت را به آنها نشان دهد تا یک مدل کسب و کار که فقط درآمدهای کلان پیش‌بینی می‌کند. راهی پیدا کرده و میزان پایداری بیزنس خود را تست کنید و قبل از جست‌وجوی سرمایه‌گذار ایده خود را به جریان بیانذازید.

 

  • – چوب‌های هاکی را روی یخ رها کن

سرمایه گذاران را با ایده خارق‌العاده خود بهت زده کنید.ارقام و پیش‌بینی‌های آینده را به صورت جدول و نمودار ارائه دهید تا ایده‌های شما قابل لمس‌تر به نظر آید. به آنها نشان دهید که چه درک کاملی از پیش بینی‌های مالی آینده دارید و با سه حالت بدترین, معمولی و بدترین شرایط پیش‌بینی شده آشنا کنید تا شناخت و تسلط کاریتان به خوبی دیده شود. ایده خود را به گونه‌ای ارائه دهید که در زمان مخالفت و در صورت اطمینان کامل از صحت آن کاملا قابل دفاع باشد.

 

  • – یاد بگیرید که چگونه کسب‌وکار خود را با کمترین هزینه مدیریت کنید (تخفیف دادن را دوست داشته باشید

طوری تیم و کسب‌وکار خود را مدیریت کنید که بهترین نتیجه‌ها با کمترین هزینه بدست آید. کمی تغییرپذیری را در معاملات و تعریف‌های سازمانی خود داشته باشید تا در صورت نیاز، تغییرات اعمال شوند. در عین حال آگاه باشید که در این مورد زیاده‌روی نکرده باشید.

در ادامه یادتان باشد که هیچ وقت درخواست بودجه بالایی از سرمایه‌گذاران نداشته باشید؛ زیرا سرمایه‌گذاران همه چیز را دقیق و قانونی می‌خواهند.

 

  • – شهر رُم در یک روز ساخته نشد و کسب‌وکار شما هم در یک روز ساخته نمی‌شود

به یاد داشته باشید سرمایه‌گذاران با احتیاط بیشتری راقب به سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهایی می‌شوند که احساس می‌شود بلندپروازی بیش از حد دارند و لقمه بزرگتر از دهان خود بر می‌دارند. قبل از اینکه درخواست یک سرمایه ۵۰ میلیون دلاری کنید که کسب‌وکار شما با ۵۰ دپارتمان و صدها خط تولید پیش برود. ساخت، مدیریت، تولید و میزان عرضه یک محصول را به خوبی ارائه دهید.

قبل از اثبات اینکه کسب‌وکار شما قادر به راه رفتن است، توانایی آن را در خریدن ثابت کنید.

روش‌های بازاریابی و فروش خود را تقویت کنید تا کسب‌وکار شما رو به رشد جلوه کند. به یاد داشته باشید که گوگل هم نهایتا تنها یک سرویس را ارائه می‌دهد.

 

  • – وانمود نکنید که باهوش‌ترین فرد در جلسه هستید

مطالبی هست که می‌دانید و مسائلی هم هستند که نمی‌دانید؛ دنبال کسانی بگردید که مسائلی که شما نمی‌دانید را به خوبی برایتان تحلیل کنند. یک تیم قوی درست کنید؛ زیرا موفق‌ترین رهبران و صاحبان کسب‌وکارها در دنیا، کسانی هستند که خود را با باهوش‌ترین افراد و باهوش‌تر از خود احاطه می‌کنند.

سرمایه‌گذاران به همان میزان که در کسب‌وکارهای موفق سرمایه‌گذاری می‌کنند، به همان میزان در تیم‌های مدیریتی قوی، علاقه به سرمایه‌گذاری دارند.


تگ ها : ۶ قدم تا یک ارائه فوق‌العاده‌ 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر ۶ راهکار برای فروش بیشتر از طریق موبایل در Black Friday + یادگیری یک خرید فوق العاده استراتژی بازاریابی و فروش 6 راه سریع برای دستیابی به اعتماد به نفس فوق العاده قدرتمند چگونه در 30 ثانیه دیگران را شیفته ی خود کنیم آرمیشا Joshua Foer: جاشوا فونر: شاهکارهای حافظه که هر کسی می توانند انجام دهند ۶ قدم تا تبدیل شدن به یک سخنران حرفه ای چگونه یک ارائه خوب داشته باشیم و ذهن مخاطب را درگیر کنیم؟ ایجاد یک عادت جدید در 7 قدم شبکه بادران راز پربیننده ترین سخنرانی های TED چیست؟ – آکادمی ارائه ناب 8 قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک راه هایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی (1) 28 نکته در تدوین یک استراتژی موفق برای مشاورین املاک سه سوت جابز هفت قدم تا راه اندازی یک کسب و کار آنلاین موفق [PDF]یك قدم تا خالی شدن کالنشهرها [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ آموزش یک پروژه به صورت قدم به قدم فن بیان و سخنوری: چگونه خوب سخنرانی کنیم؟ ۹ قدم تا راه‌ اندازی اولیه آیفون ، آیپد و آیپادهای اپل چلسی ۳ هتل های شانگهای 21 قدم برای مهاجرت تحصیلی سئو را در ده قدم ساده بیاموزید دورهٔ آنلاین: در جست‌وجوی افسانهٔ شخصی (قدم به قدم تا محقق کردن رؤیای شما [PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻳﻚ ﺳﺨﻨﺮﺍﻥ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻴﻢ ستاک: ستاد توسعه ایده های کارآفرینانه صفحه اصلي سايت حرم امام رضا عليه السلام کره جنوبی یک قدم دیگر تا دستیابی به "خورشید روی زمین" فوق العاده سخت کار کردن قیمت شدن راهنمای قدم به قدم راه اندازی کسب و کار اینترنتی فلایتیو 6 قدم تا سفر به اروپا وبینار آنلاین از طراحی تا اجرای کمپین تبلیغاتی ۶ مهارت زندگی که یادگیری آنها موفقیت آینده شما را متحول خواهد کرد جهان نيوز 8 قدم مهم برای شروع کسب و کار پرسپولیس یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد، استقلال سقوط کرد +جدول مهارت‌های کلیدی آیلتس برای کسب نمره بالای ۷ و معرفی بهترین منابع شروع سفر رژیم لاغری یک ماهه برای کاهش وزن فوق العاده در 30 روز ارائه برنامه عملیاتی "پاسخگویی به زلزله تهران" تا یک ماه آینده چگونه در 6 قدم، محتوایی بنویسیم که خوانده شود؟ 8 قدم تا تعریف استراتژی سئو سلام بمبئی: لکه ننگی در تاریخ فیلم فارسی Xperia T3 ۱۱ راه ساده برای تقویت فن بیان راهنمای قدم به قدم بازاریابی اینترنتی اتاق گفتگو شش تکه شدن شکم در یک ماه چگونه پایان نامه کارشناسی ارشد خود را تنظیم نمائیم؟ یک قدم تا سیاه‌بختی سیاه‌درویشان/سنگ‌اندازی مسئولان در روستا/طرح هایی 6 پیش نیاز که برای شروع یک کسب و کار بزرگ باید آماده کنید صبا 0 ۸ نکته فوق العاده جهت کار با گرافیک دیزاینرها – استودیو شهرتاش ویزای جستجوی کار آلمان استقلال یک قدم تا ثبت رکوردی تاریخی شتابدهنده فناوری تیک نقد قرآن ۶ اشتباه رایج در زبان بدن که باید از آن‌ها دوری کرد «اسنپ» یک کلیک تا مقصد! [PDF]آﻣﻮزش ﮔﺎم ﺑﻪ ﮔﺎم ﺑﻮرس [PDF]جزوه صفر تا صد مالیات هزینه قایق‌ های تفریحی/تصاویر 6 راه ساده برای بهتر صحبت کردن LET · گفتگوهای آزاد علمی چگونه یک شخصيت کاریزماتيك داشته باشيد؟ Searches related to ۶ قدم تا یک ارائه فوق‌العاده‌

نظرات




نماد