سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

همان طور که اکثر ما می‌دانیم تضاد به خوبی می‌تواند دکمه فراخوان (Call-to-Action) شما را جلوی دید مخاطب قرار دهد، اما نه هر تضادی که به ذهن عام می‌آید. بلکه بهتر است بگوییم که رنگ‌های متمم هستند که به خوبی باعث ایجاد تضادی منطقی می‌شوند. در اصل رنگ‌هایی که متمم یکدیگرند، یکی از آنها اصلی بوده و دیگری رنگ متمم به حساب می‌آید. برای مثال رنگ زرد یک رنگ اصلی به حساب آمده و بنفش رنگی است که متمم آن به حساب می‌آید.

با توجه به شکل زیر می‌توانید رنگ‌های اصلی و متمم آنها را شناسایی کنید:

rId15

برای نمونه، در اتاق عمل نگاه کردن به رنگ آبی یا سبز می تواند دید دکتر از اشیای قرمز از جمله احشای خون‌آلود را تقویت کند. اگر جراح به چیزی خیره شود، که به رنگ قرمز یا صورتی باشد، حساسیتش را نسبت به آنها از دست می‌دهد. در واقع پیام‌های مربوط به رنگ قرمز در مغز محو می‌شود، که می‌‌تواند باعث شود پزشک تفاوت‌های ظریف رنگ‌ اجزای بدن را به درستی نبیند. نگاه کردن گاه به گاه به چیزی سبزرنگ می‌تواند چشم‌ها را به تغییرات در رنگ قرمز حساس‌تر کند. دلیل این پدیده، همان تضاد رنگی است که سبب می‌شود تمرکز بهتری برای جراح پدید آید.

 

حال سوال اینجاست که چه دکمه فراخوان برای ما مفید خواهد بود؟

 

این مورد به شدت به نظر خود طراح و طرح او بر می‌گردد و نمی‌توان نظری قطعی در این مورد داد. ولی مواردی هستند که با رعایت آنها می‌توانید وضعیت بهتری برای دکمه‌های فراخوان خود ایجاد کنید؛ مثلا بهتر است دکمه‌های فراخوان بزرگ رنگشان برجسته نباشد و دکمه‌ فراخوان کوچک‌تر رنگ روشن‌تری داشته باشند. مهمترین نکته این است که باید به گونه‌ای رنگ را انتخاب کنید که به طرح کلی شما آسیب وارد نکند و از طرفی به مخاطب از عمل مورد نظر شما آگاه سازد.

از طرفی دیگر، خیلی از افرادی که در حوزه طراحی‌های مربوط به فضای وب به فعالیت می‌پردازند، معتقدند که باید روی طراحی‌ها A/B Test انجام شود. تا به امروز تست روی دکمه‌های فراخوان توانسته به طور متوسط ۱۱% به نرخ تبدیل کسب‌وکارها کمک کند.


تگ ها : چگونه به کمک تئوری رنگ به داد دکمه فراخوان برسیم؟ چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟ منطق به سبک ضخامت رنگ #دکمه آوازه روانشناسی رنگ‌ها در بازاریابی و برندسازی تئوری پیشرفته رنگ: مدیریت رنگ چیست؟ چرا باید طراحان در مورد آن یک روانکاو بالینی لاکانی چگونه کار می کند؟ – حسن مکارمی چگونه روح ما (انسانها و زمین) دچار انحراف شد 79 اقدام پژوهی چگونه می توان علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را لینوکس و زندگی کسب و کار مبانى کمونيسم کارگرى نگاهی کوتاه به فرازهایی از سخنان مریم رجوی [PDF]فراخوان گفت وگوی ملی [PDF]الگوی سامورایی [PDF]باید تحمل افکار دیگران را بیاموزیم سوال و جواب [PDF]فرز CNC درجه2 ژست‌ ما در دفاع از طبیعت ریاکارانه است/ با طبیعت متين باشيم [PDF]تئوري اخلاق، سهامداران و تصميم گيري: نقش فرهنگ ذينفعان [PDF]تأثیر احساس امنیت اجتماعی بر سلامت اجتماعی پزشکان (مورد مطالعه خدایا صدایت می کنیم [PDF]جهانی بدون فقر آموزش ویژوال بیسیک [PDF]ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﻨﺎرﯾﻮ [PDF]مقاله [PDF]کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک نمایشگاه شناخت هنر نقاشی مقالات ضعف و قوت های فراخوان جشنواره فیلم فجر اعلام فراخوان همايش ملي «انقلاب اسلامي در منظومه فکري امام خميني(ره)؛ از پیشنهاد زیباکلام به روحانی ساخت واکسن سرطان در چه مرحله ای است؟ پاسخ دبیر پنجمین جشن نوشتار سینمایی به حواشی پیش آمده و سوالات ماهان تیموری (مقالات کسب و کار) نظر شما درباره این عکس چیست؟/اشک‌های بهداد سلیمی طلیعه ، پایگاه خبری – تحلیلی علوم انسانی » نئولیبرالیسم؛ ایده‌ای که ژيل دلوز و سينما لغت نامه روانشناسی (دیکشنری تخصصی روانشناسی) این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد میگنا حماسه ۹ دی فتنه را متوقف کرد/ فتنه ۸۸ دوباره به حرکت درآمد گرافیست سایت Tablyg.com گفت‌وگو با نيک‌فر درباره‌ی الاهیات شکنجه [PDF]نشريه فرهنگ خدمت شماره 144 تزیین روی کتاب قران کلاس اول اقتصاد مقاومتی تا تعطیلات ایران در حدجیبوتی! سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) filterwordaction تزیین روی کتاب قران کلاس اول [PDF]ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﯼ ﺍﺯ ﺳﻮﺀ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﻮﺍﺩ ﺑﺮﺍﯼ روش هاي نفوذ آمريکا در ايران؟ قوّادی به از قاضی گری ست ! – اندر احکام حکیمانه ی حکاکا برنامه ناسا برای ارسال فضاپیما به یک منظومه دیگر تا نیم قرن دیگر آقای ظریف تاکجا باید عقب‌نشینی کنیم؟/ برهنگی و همجنس‌بازی سرانجام زیبایی و آراستگی [PDF]درس 1 قیام رابرت ملکیان: کتاب «فضائل ذهن» زندگی را بهتر می‌کند [PDF]ﻓﺮﻫﻨﮓ و اﻧﺪﯾﺸﻪ رﯾﺎﺿﯽ آینده، سازنده گذشه؛ «نگاهی تحلیلی به فیلم گذشته» فراخوان بزرگ وملی محمد نوری زاد برای نجاست روبی! مدیریت هوشمند گام به گام تا سبک زندگی مهدوی قصه یک حصر؛ مهدی کروبی کجا و چگونه زندگی می‌کند [PDF]اهریمن در تاریخ اشتباه محاسبه – مدیریت تغییر (8)

نظرات




نماد