سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

Shopify یک پلتفورم کانادایی برای طراحی و راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین است و بیشتر برای کسب‌وکارهای نوپایی عرضه شده که می‌خواهند با حداقل هزینه، فروشگاه خود را راه‌اندازی کنند.

Shopify سرویسی است که برای آسان‌سازی طراحی فروشگاه‌های آنلاین راه‌اندازی شده و سعی کرده که اصل آسان بودن را هم در صفحات فرودش لحاظ کند. همان طور که در زیر قابل مشاهده است، Shopify صفحه فرودش را خیلی ساده نگه داشته و سعی کرده تمام اطلاعاتی که برای مخاطبانش ضروری است را به آنها منتقل کند.

 

shopify

در این صفحه فرود به جای اینکه محتوا به صورت پاراگراف‌های طولانی آورده شوند، تمام موارد ضروری به صورت موردی عنوان شده‌اند و فقط روی ارزش‌های منحصر به فردی تمرکز شده که Shopify ارائه می‌دهد. البته این صفحه فورد برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند نسخه آزمایشی را تست کرده و پس از تجربه‌ای ۱۴ روزه، تصمیمی برای خرید محصول نهایی بگیرند.

 

یکی از دلایلی که این صفحه فرود توانسته نرخ‌تبدیل بالایی از خود به جای بگذارد این است که کادرهای دریافت اطلاعات موجود در فرم داخل صفحه فرود Shopify بسیار کم هستند و مخاطب سریعا می‌تواند برای ساخت نسخه آزمایشی فروشگاه آنلاین خود اقدام کنند. بر اساس تست‌هایی که روی فرم‌های ثبت‌نام صورت گرفته، هر چه قدر تعداد کادرهای دریافت اطلاعات کمتر باشد، فرم بازخورد بهتری از خود به جا می‌گذارد. به همین دلیل است که طراحان صفحات فرود ترجیح می‌دهند که حداقل اطلاعات لازم را از مخاطب دریافت کنند.

 

یکی دیگر از مورادی که در این صفحه فرود  باعث افزایش نرخ تبدیل شده، آوردن ویدئو برای انتقال اطلاعات به حساب می‌آید. زیرا در حال حاضر افراد بیشتر به محتوای تصویری علاقه نشان می‌دهند و کمتر به نوشته‌ها توجه می‌کنند.

 

این صفحه فرود آنقدر ساده است که به راحتی می‌تواند مخاطب را درگیر پروسه مورد نظر Shopify کند. استفاده از فرم ثبت‌نام خلاصه، آوردن ویدئو و عنوان کردن مزایای محصول، مواردی هستند که باعث شده‌اند که این صفحه فرود عملکرد چشمگیری داشته باشد و به یک نمونه موفق تبدیل گردد.

 

به نظر شما کدام بخش این صفحه فرود بیشتر باعث موفقیتش شده است؟


تگ ها : بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify صفحات بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify: http پونیلا چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟ چگونه اسپم‌ها به محیط زیست آسیب می‌رسانند؟ کسب درآمد و فروشگاه جستجوی عبارت هفت ایده کلیدی برای مطب پزشکان قسمت اول راهکارهای فروش اینترنتی E commerce آموزش بازاریابی اینرتنتی لندينگ پيج چيست؟ بایگانی بازاریابی دیجیتال 30 جديد ايده پولساز كسب و كار اينترنتي آرشيو موزیک سئو سایت فروشگاهی بازاریابی دیجیتال کسب درآمد اینترنتی با تی‌شرت چاپی آخرین آپدیت های بلاگ اسکای 92 – برگه 14 – دانلود تست ها کسب و کار اینترنتی چرا محسن در فیلم ماوپلنگ ملکا طلتق داد 30 جدید ایده پولساز ب و کار اینترنتی کسب و کار darkoob.co.ir کسب و کار آنلاین – بهترین مقالات در زمینه کسب و کار اینترنتی و Super User لونو ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی – میلیاردرهای آینده ایران فروشگاه قالب بهترین ها (@best روشهای فروش محصول در اینترنت آرشیو هشدار برای کاربران مرورگر کروم آموزش کسب و کار اینترنتی: 2017 ۳۴ ايده پولساز كسب و كار اينترنتي مقالات بازاريابي اينترنتي نمايش دادن آيتم ها توسط تگ: طراحی سایت بایگانی: طراحی سایت شخصی وبلاگ کسب و کار اینترنتی همه دردسرهای اپلکیشن‌های گوگل‌پلی! کاربران فضای مجازی هشتگ "تقاص Google News : اخبار گوگل [آرشيو] مجله سرگرمی آوینا [PDF]نیش ترمز رونق مسکن؟ Shift Blog سایت دایرکتوری وبلاگ هميار وب ساخت وبلاگ رايگان جولای 2017 – برگه 4 – ویراطب تهران فروشگاه زین شاپ فروشگاه اينترنتي زين شاپ آموزش سئو اخراج وکیل مسلمان به دلیل حفظ حجاب زین شاپ قیمت بلیط سیرک رشت آهنگ های سیرک راشن ساخت Custom Link برای کمپین های تبلیغاتی راه اندازي کسب و کار اينترنتي‎‎‎ ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی مازندکالا اینترنتی فروشگاه ارائه مشتریان سایت فروشگاه اینترنتی مقاله پرتال چیست جستجو

نظرات




نماد