سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

دنیای طراحی بسیار پیچیده‌تر از چیزی است که ما فکر می‌کنیم و همه ما دیدیم که در هر دوره از عصر دیجیتال، تغییر و تحول مشخصی در این زمینه رخ‌داده و سبک طراحی جدیدی مطرح شده‌است. البته تجربه این چند سال اخیر، ثابت کرده که ذهن انسان‌ها بیشتر به طراحی‌های ساده گرایش دارد تا طراحی‌هایی که بیش از حد در آنها المان‌های گرافیکی دیده می‌شود. ولی موضوع مهم‌تر این است که آیا در حال حاضر طراحی‌ها و عکس‌هایی که در تبلیغات، شبکه‌های اجتماعی و حتی وب‌سایت خود به کار می‌بریم، در ذهن مخاطبان ما به خوبی ثبت می‌گردند یا خیر؟

بی‌شک حتی یک طراح خبره نمی‌تواند با یک نگاه به عکس طراح شما متوجه شود که چه قدر محتوای تصویری تولید شده توسط شما در ذهن مخاطبتان ماندگار است. پس لازم است که از یک ابزار بهره ببرید که تخصصی‌تر طراحی‌های شما را آنالیز و ارزیابی کند. اخیرا در این راستا، دانشگاه MIT وب‌سایتی را راه‌اندازی راه‌اندازی کرده که در این مسیر به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

 

این وب‌سایت که LaMem نام دارد، با یک عملکرد بسیار سریع طرح‌ها و عکس‌های شما را ارزیابی کرده و به شما اعلام می‌کند که چند درصد احتمال یادآوری آن برای مخاطبانتان وجود دارد. ایده این ابزار از نبود اپلیکیشنی برای ارزیابی طرح‌ها و عکس‌ها گرفته شده و پس از تحقیق و بررسی روی ۶۰ هزار عکس، چهار نفر از اعضای مرکز تحقیقاتی دانشگاه MIT، توانسته‌اند این سرویس رایگان آنلاین را راه‌اندازی کنند.

 

کار با این وب‌سایت آنقدر آسان است که به سرعت می‌توانید طرح‌ها و عکس‌های خود را ارزیابی کنید؛ فقط کافیست وارد وب‌سایت LaMem شده و سپس در بخش Demo، فایل مورد نظر خود را آپلود کرده و بلافاصله، می‌توانید نتایج آنالیز و ارزیابی طرح یا عکس خود را مشاهده کنید.

 

در نظر داشته باشید که نمره‌ای که به فایل تصویری شما داده می‌شود، در بازه ۰ تا ۱ قرار دارد و تصویری که بیشترین ارزش را از لحاظ یادآوری ذهنی داشته باشید، نمره ۱ به آن تعلق خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن برای ارزش‌گذاری عکس‌ها طراحی شده؛ ولی با این حال می‌توانید از آن برای ارزیابی طرح‌های گرافیکی هم استفاده کنید.

 

در ادامه می‌توانید چند بنر تبلیغاتی را مشاهده کنید که بواسطه این اپلیکیشن تحت وب ارزیابی شده‌اند:

 

600x300---Car-2

۰.۹۷۸

300x600

۱

600x300-1


تگ ها : LaMem، آنچه برای ارزیابی طرح‌ها و عکس‌های خود نیاز دارید اخبار فناوری هیبا Skil 5885MA COMPACT MULTI [PDF]اطالعیه

نظرات




نماد