سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

آیا تا به حال به مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی فکر کرده‌اید؟

چند وقت پیش برای بازاریابی یک کسب‌وکار کوچک بیرون از ایران، و جذب کاربر جدید (User Acquisition) به واسطه هر کسی از هر جای دنیا تلاش می‌کردم تا کسی راجع به آن‌ها چیزی بنویسد تا کاربران بیشتری جذب کنند.

یک دوست روسی دارم که پیش از این در سیلیکون ولی یک استارتاپ در زمینه سرویس‌های میتنی بر ابر (Cloud based Services) داشت و آن را فروخت. او به من پیشنهاد کرد که به جای پیدا کردن وبلاگ‌نویسانی با وبلاگ‌های پر طرفدار از گروه‌ها در رسانه‌های اجتماعی کمک بگیرم.

به پیشنهاد دوستم مطلبی نوشتم، گروه‌های مرتبط فیسبوکی را پیدا کردم و در آن‌ها عضو شدم. مطلبی که نوشته بودم را با روش‌های مختلف و متناسب به گروه‌ها در آن به اشتراک گذاشتم. هر کسی سوالی می‌پرسید جواب می‌دادم،‌مطالب دیگران را می‌خواندم و نظراتم رابه آن‌ها می‌گفتم.

این فعالیت ساده دلیل  تاثیر زیادی بر نرخ جذب کاربر آن‌ها داشت ودر آن مدتنرخ جذب کاربر آن‌ها چند برابر شد. 

کمی بعدتر برای کسب‌وکار دیگر همین روش را امتحان کردم و بازهم جواب گرفتم. این بار یک گروه هم خودم ساختم و فایده‌اش این بود که من این را شروع کرده بودم و می‌توانستم به مطالب گروه جهت دهم (معمولا وقتی کسی وارد گروهی می‌شود با توجه به مطالب قبلی، مطالب مرتبط به اشتراک می‌گذارد).

بوووووووووم! این بار علاوه بر افزایش نرخ جذب کاربران، نرخ بازگشت آن‌ها دو برابر شد و این رشد باعث شد تا سرمایه خیلی خوبی جذب کنند.

 

آیا به دنبال راه‌های جدیدی برای در ارتباط بودن با کاربرانتان در رسانه‌های اجتماعی هستید؟

اینجا یک اینفوگرافیک از salesforce برای شما ترجمه کردم. در این اینفوگرافیک شما با مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی (گروه‌ها/جوامع در فیسبوک، لینکدین، گوگل+) آشنا می‌شوید و می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

why-should-you-start-social-media-group-for-your-company


تگ ها : مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی – سایت مزایای ایجاد گروه‌ در رسانه‌های اجتماعی – مهر آرا گرافیک مزایای محتوای ایجاد شده توسط کاربر 10 دلیل برای حضور در شبکه های اجتماعی ۷ راز بازاریابی رسانه های اجتماعی – بخش نخست تاریخچه و قدرت هشتگ ها در بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی مزایای بازاریابی محتوایی، 5 مثال کاربردی ساخت اینفوگرافیک حرفه ای در کمتر از یک ساعت OnlineSNA تحلیل شبکه اجتماعی فرمانروایی محتوا چگونه شبکه اجتماعی لینکدین خود را گسترش دهیم؟ 4 آموزش ساخت اینفوگرافیک با نرم افزار Power Point (بخش اول) [اینفوگرافی]: 6 مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تاثیر اینفوگرافیک ها در سئو سایت و اهمیت بالای تولید محتوای مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی مدیر تلگرامی که ماهی ۳۰ میلیون درآمد دارد آموزش ساخت انواع کانال تلگرام و تفاوت‌های آنها +عکس اسرار اتصال به LinkedIn رسانه های اجتماعی چگونه دنیا را تغییر می‌دهند؟ فواید درمان از راه دور – اینفوگرافیک شش نکته مهم برای طراحی یک صفحه فیسبوک برنده روندهای رسانه اجتماعی برای آماده کردن شما برای سال 2018 کارکردها و مزیت های رسانه های اجتماعی از کسب و کار خودتان حمایت کنید / 7مرحله برای ایجاد نام تجاری شخصی قیمت ساخت ویدئو کلیپ رسانه‌ها تا چه حد در ایجاد پمپاژ ناامیدی در جامعه سهیم بوده‌اند؟ استور اس ام اس مزایای اصلی بازاریابی دیجیتال چیست؟ نسیم آنلاین شبکه های اجتماعی ملی در فضای مجازی فیس بوک قوی ترین شبکه اجتماعی اینفوگرافیک رسانه های اجتماعی 101 شبکه اجتماعی بایگانی رونمایی از شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی کشور بایگانی‌ها نظربازار – گروه تحقیقات بازار دیجیتال مزایا و معایب باد نیتروژن فواید شکلات تلخ در ایجاد حس آرامش طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی افزایش بازدید سایت بدون ساخت لینک چگونه می‌توان اینفو‌گرافی را ساخت؟ – تبلیغات شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی ، فرصتی کم نظیر برای تبلیغات و بازاریابی موثر چرا و چگونه جزء شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم! بهینه سازی سایت برای شبکه های اجتماعی (SMO) ایجاد قیف بازاریابی شبکه های اجتماعی برای وبسایت 7 مرحله آموزش ساخت آنلاین اینفوگرافیک کتاب راه شیائومی؛ «رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات»، فصل چهارم/قسمت ششم آموزش ساخت کانال تلگرام ، آشنایی کامل با تمام ویژگی و قابلیت های آن درآمد شبکه‌‌های اجتماعی از کجاست؟ حفظ امنیت و حریم خصوصی کودکان در شبکه های اجتماعی اینفوگرافیک معرفی کانال های رسمی رسانه ها در تلگرام + مزایا و معایب اینفوگرافیک کتاب‌خوانی و فضای مجازی فواید و مضرات موبایل شش راه برای موفقیت استراتژی رسانه‌های اجتماعی Social Media مزیت تولید محتوا در توییتر نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دانشکده علوم ارتباطات محمد کیان راد اینفوگرافیک اعطای تسهیلات به کانال های تلگرامی دارای کد شامد پنجره واحد تجاری راهنمای کامل ایجاد یک وبلاگ تمام عیار هرم بازاریابی محتوایی: روشی برای کار کمتر، بازدهی بیشتر ارتباطات سلامت و رسانه‌های اجتماعی تاثیر فضای مجازی بر سئو سایت ها فیلم تبلیغاتی اینفوگرافیک/ تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری: صفحه اصلی تکنیکهایی برای فروشندگی حرفه ای رسانه های اجتماعی و افراط گرایی

نظرات




نماد