سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

فرقی ندارد که چقدر رابط کاربری شما به خوبی طراحی شده باشد، در برخی شرایط، مردم و یا کاربران باید برای بارگیری آن صبر کنند.

زمان طولانی بارگیری می تواند به تجربه کاربری کلی طراحی سایت تان آسیب وارد کند. اینکه کاربران باید برای بارگیری سایت و یا اپلیکیشن تان بسیار صبر کنند، می تواند آن ها را خشمگین و ناشکیبا سازد. اگر کاربران به این حس برسند، آن ها سایت شما را رها کرده و به وب سایت های دیگری رجوع می کنند.

خوشبخانه، مواردی وجود دارد که می توانید به کمک آن ها سرعت وب سایت خود را افزایش دهید و آن ها را به گونه ای بسازید که سریع تر نمایان شوند.

 

1.هیچ گاه کاربران سایت خود را بدون این که هیج بازخوردی به آن ارائه دهید، منتظر نگذارید.

اگر اتصالات اینترنتی کاربران کند و کم سرعت باشد، بسیار طول می کشد تا محتواها روی صفحه نمایش نمایان شوند. زمان انتظار کاربران از لحظه ای که شروع به انجام عملکردی می کنند، آغاز می شود و شرایط بسیار بد و نامتناسب این می باشد که آن ها هیچ نشانه و علامتی از بارگیری سایت دریافت نمی کنند.

زمانی که طراحی سایت شما در اطلاع رسانی کاربران که باید مدت زمانی را برای اجرای عملکردی تحمل کنند، با شکست مواجه شود، آن ها اغلب فکر می کنند که سیستم متوجه درخواست آن ها نشده است و دوباره درخواست خود را تکرار می کنند. برای این که کاربران سایت خود را خوشحال کنید، باید نشانه ای از این که مواردی در حال روی دادن می باشد را برای آن ها مشخص کنید و موارد بصری را به آن ها ارائه دهید.

 

  1. از این که از موارد بصری ثابت و یکنواخت در این زمینه به کار بگیرید، ممانعت به عمل آورید.

نشانه ها و عوامل بصری ثابت به تصاویر و یا متن های بی حرکتی مربوطه می شوند، مانند متن ساده "در حال بارگیری" و یا "لطفا صبر کنید" که برای کاربران مشخص می کند که مواردی در حالی اجرا شدن می باشند. در حالی که این بازخورد بهتر از نداشتن هیچ نوع عامل بصری برای بارگیری صفحات در طراحی سایت می باشد، اما نشانه های ثابت و یکنواخت به ضرر تجربه کاربری می باشد. کاربران هیچ نشانه ای از این موضوع دریافت نمی کنند که محتواهای مورد نظر آن ها در حال بارگیری می باشد. از این رو اطمینان حاصل کنید که عامل بصری مورد استفاده برای بارگیری صفحات یا محتواهای سایت و یا اپلیکیشن شما، ثابت و یکنواخت نمی باشد.

 

  1. از نشانه های انیمیشنی برای بارگیری صفحات و یا محتواهای وب سایت استفاده کنید.

روانشناسان مطالعاتی را روی زمان انتظار در طراحی سایت ها و اپلیکیشن ها انجام داده اند که نشان می دهد که تمرکز کاربر از اولین ثانیه ای که منتظر هر بازخوردی از جانب سایت و یا اپلیکیشن در ازای ارائه درخواست خود می باشد، شروع می شود. برای کاهش شک و شبه کاربران، از یک عامل بصری متحرک و انیمیشنی برای بارگیری های طولانی استفاده نمایید. توجه کنید که استفاده از انیمیشن ها برای هر عملکردی که کمتر از یک ثانیه برای بارگیری طول می کشد، توصیه نمی شود، زیرا کاربران ممکن است درباره اینکه موردی را درک نکرده و یا عاملی را به طور واضحی مشاهده ننمودند، احساس ناراحتی کنند.

 

ستاره چشمک زن بارگیری مناسب عملکرد های سریع می باشد

این فرم از نشانگرهای انیمیشنی به نام "ستاره چشمک زن بارگیری" نام دارد. این نوع از بازخورد بصری مشخص می کند که کاربر باید صبر نماید، اما این پیام را به کاربر می رساند که مدت زمان زیادی طول نمی کشد. به عنوان یک قانون کلی، شما باید از این نوع نشانگر بصری برای بارگیری عملکرد های سریع تر و پر سرعت تر استفاده نمایید.

 

 

 این مورد معمولا برای refresh کردن صفحه استفاده می شود و کاربر به خوبی معنی آن را درک می کند.

 

 

اپلیکیشن پیام رسانی اپل برای سیستم عامل IOS

 

انیمیشن درصدی برای عملکرد های طولانی

ستارک چشمک زن بارگیری برای بارگیری ها طولانی مدت در طراحی سایت ها مناسب نمی باشد. زمانی که بدانیم چه مدت زمان طول می کشد تا عملکردی اجرا شود، تحمل آن آسان تر می شود.  به این دلیل است که بارگیری عملکرد های طولانی مدت باید با یک عامل بصری در این زمینه مشخص شوند که نشان می دهد که کاربر باید چه مدت زمان دیگری صبر کند. به عنوان یک قانون کلی، شما باید از یک انیمیشن درصدی برای پروسه های طولانی تر استفاده کنید که بیش از 10 ثانیه به طول می انجامد.

 

شما می توانید مدت زمان حدودی بارگیری عملکرد ها را در طراحی وب سایت برای کاربران مشخص نمایید. نباید در این زمینه دقیقا زمان مشخصی اعلام کنید، تنها به سادگی از این جمله به کار ببرید "اجرای این عملکرد ممکن است یک دقیقه طول بکشد" که باعث می شود که کاربر به خوبی مفهوم شود و تشویق به صبر کردن برای بارگیری کامل شود.

 

 

نصب نرم افزار بروزرسانی شده در MAC OS X

 

  1. تمرکز کاربران را روی مدت زمان بارگیری صفحات وب سایت و یا محتواها را منحرف سازید.

اینکه بارگیری محتوای وب سایت تان به چه میزان است، در ذهن کاربر مشخص می شود. زمانی که سعی در ایجاد یک تجربه کاربری سریع تر دارید، باید مدت زمان درک شده توسط کاربران را کاهش دهید نه مدت زمان واقعی که فقط شما به عنوان طراح  سایت می دانید. برای انجام این کار شما باید زمان انتظار را با استفاده از محتوا، انیمیشن و یا عملکرد هایی هیجان انگیز بسازید.

 

نوار بارگیری

یک نوار بارگیری می تواند انتظار کاربران را برای این که این پروسه و یا عملکرد به چه میزان سرعت دارد، شکل دهد. برای این که این نوار بارگیری را به گونه ای بسازید که کاربر حس کند سرعت وب سایت بالا می باشد، باید این موارد را به یاد داشته باشید و به کار ببندید:

  • نوار بارگیری هیچ گاه نباید متوقف شود، در غیر این صورت کاربر فکر می کند که وب سایت با اشکال مواجه شده است. بدترین شرایط این می باشد که نوار بارگیری زمانی که 99 درصد کامل شد، ناگهانی بایستد. خیلی از کاربران در مواجه به این وضعیت، دچار نا امیدی و خستگی می شوند.
  • شما می توانید تاخییرات کوچک را در نوار بارگیری تان توسط حرکت دادن آن به صورت تدریجی و آرام، مخفی سازید.
  • نوار بارگیری را در ابتدا آرام حرکت دهید و در انتها سرعت آن را زیاد کنید تا به این ترتیب حس سریع بودن بارگیری و اجرای عملیات را به کاربران خود منتقل سازید.
  • طبقه بندی صفحه نمایش ها

    زمان انتظار برای روش طبقه بندی صفحه نمایش ها بسیار مناسب می باشد. طبقه بندی صفحه نمایش ها ضرورتا یک نسخه خالی از صفحه وب سایت می باشد که اطلاعات و محتوا به صورت تدریجی ظاهر می شوند. این مورد به عنوان جایگزین نشانگر های انیمیشنی بارگیری استفاده می شود. این مورد به کاربران اجازه می دهد تا پیش بینی نمایند که چه مواردی در حال بارگیری می باشند و این امکان را به کاربران می دهد تا روی مواردی که در صفحه سایت و یا اپلیکیشن وجود دارد، تمرکز کنند نه روی مدت زمان بارگیری. اپلیکیشن فیس بوک برای سیسنم عامل IOS به کاربران کادر های خاکستری و خطوطی را نشان می دهد که با تصاویری که بارگیری می شود، کامل شده و در صورت بارگیری کامل، متن ها نیز نمایان می شوند. البته این روش سریع تر از "ستاره چشمک زن بارگیری " نیست، اما در ذهن کاربر این گونه تداعی شده است که روش طبقه بندی صفحه نمایش سریع تر می باشد.

 

 

پیش زمینه عملیات

دیگر روش سریعی که می توانید در این زمینه به کار ببرید، پیش زمینه عملیات می باشد که دو مزیت دارد- این روش بارگیری برای کاربران قابل مشاهده نمی باشد و قبل از این که کاربر واقعا برای آن ها اقدام کند، روی می دهد. این که توجه کاربر را به تمرکز روی موردی غیر از زمان انتظار منحرف سازید، می تواند به نفع شما باشد. یک مثال خوب از این مورد می تواند آپلود کردن تصاویر در اینستاگرام باشد. درست لحظه ای که کاربر تصمیم می گیرد تا تصویری را به اشتراک بگذارد، آپلود کردن شروع می شود. این اپلیکیشن کاربر را دعوت می کند تا تیتر و یا تگ هایی را در حین آپلود کردن در پیش زمینه وارد نماید و همین امر حواس شان را نسبت به مدت زمان بارگیری پرت می کند.

 

تصویر پیشروی برای بارگیری

در اپلیکیشن ها و یا وب سایت ها مدرن تصاویر بیشتر و بیشتری بارگیری می شود، از این رو اهمیت مدت زمان بارگیری بسیار زیاد است، زیرا روی اجرا و تجربه کاربری بسیار تاثیر می گذارد. با استفاده از افکت محو شدن در این روش می توانید روی کاربران خود ناثییرات بسیاری بگذارید.

 

پرت کردن حواس کاربران با موارد بصری.

اگر نمی توانید این مدت زمان بارگیری در وب سایت و یا اپلیکیشن را کوتاه کنید، باید همیشه سعی کنید تا آن را به صورت لذت بخش و فرح بخش برای کاربران خود مهیا کنید. برای اطمینان از این که کاربران از مدت زمان بارگیری طراحی شما خسته نمی شوند، حواس شان را به مواردی پرت نمایید. انیمیشن های خوب می توانند توجه بازدیدکنندگان را پرت کنند و آن ها را نسبت به مدت زمان بارگیری سایت و یا اپلیکیشن منحرف سازند.


تگ ها : مقاله 4 ترفند برا این که بارگیری صفحات وب سایت را سریع تر بسازید ۱۰ ترفند برای بهبود سرعت وب‌ سایت شما 11 راهکار مهم برای افزایش سرعت باز شدن صفحات سایت ۹ روش به دست آوردن یک وب سایت پرسرعت این شش گام به شما در بارگذاری سریع‌تر صفحات کمک می‌کنند ۱٠ ترفند CSS که احتمالا تا کنون نمی دانستید! سایت استاتیک چیست اموزش ترفند جام جم کلیک ترفند های حرفه ای در تلگرام 20 نکته و ترفند درباره کنسول پلی استیشن 4 که احتمالا نمی‌دانستید تم های WordPress 10 برای ایجاد یک وب سایت رستوران آموزش استفاده از ابزار جدید اسکرین شات فایرفاکس کوانتوم (Firefox ترفندها: راهنمای کامل برای استفاده از همه قابلیت های گلکسی اس ۶ [PDF]digital marketing baraye taze karha.cdr وبلاگ تبلیغات اینترنتی سرعت اینترنت كمك وصل خط بلاگ 25 ترفند در آیفون اپل که آرزو می‌کردید همیشه می‌دانستید! ساخت سایت دانلود چگونه صفحات آفلاین وب را در اندروید ذخیره کنیم؟ منظور از مسدود سازی DOM چیست و تاثیر آن در سرعت سایت 30 کاری که باید به ترتیب برای دریافت ایمیل کاربران انجام دهید ۱۵ نکته ی ساده برای ایمن نگه داشتن سایت وردپرسی آموزش استفاده از نرم افزار Internet Download Manager آموزش و ترفند های قابلیت استوری و لایو استوری اینستاگرام راهنمای جنگ های نامنظم طراحی رسپانسیو حرفه ای با MODERNIZR (مقاله اول) 19 نوع وب سایتی که می توانید با وردپرس بسازید وب سایت چیست؟ ترفند های گوگل کروم در اندروید آموختنی ها پی سی دانلود: نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل آموزش نکات کاربردی کامپیوتر 10 نکته و ترفند برای داشتن یک صفحه گوگل پلاس زیبا حمله Brute Force بهترین و سریع‌ترین راه های افزایش ترافیک سایت و وبلاگ دانلود کتاب آموزش و ترفندهای ویندوز 10 ایندکس سایت آموزش ساخت ربات تلگرام با روش وب هوک ترفندها دانلود قالب وردپرس رایگان ❶⓿❶ سایت فروشگاهی و شرکتی 20 ترفند مخفی تلگرام (قسمت اول) [PDF]آموزش اکسل سریع و راحت چگونه برای وب سایت خود افزونه کروم بسازیم؟ [PDF]مجله کسب وکار هاروارد آموزش ترفندها ي ويندوز و ریجستری چگونه به قسمت مدیریت سایت وردپرس وارد شویم سریع و اصولی هک را یاد بگیرید : چگونه هکر شویم؟ لینک بیلدینگ چیست و چرا مهم است؟ آپلود کردن سایت روی هاست، آموزش تصویری چگونه از وبلاگ، یک سایت غنی،پربیننده و درآمدزا بسازیم؟ آموزش کامپیوتر ،ترفندهای کامپیوتری ، ترفندهایی برای 1392 هشت ترفند جالب و مفید در مورد فولدرهای ویندوز کارآفرین بلاگ وردپرس را شخصی سازی کنید – ماهنامه کامپیوتری رایانه چگونه سرعت اینترنت را به طور رایگان دو برابر کنیم؟ آموزش مقدماتی نحوه ساخت متریال در پلاگین Vray (نسخه ۳ به بالا) چگونه پنل ایموجی ها را در ویندوز 10 رایانه فعال کنیم؟ – وینفون Tcuir.xyz 30 ابزار درج تصاویر ثابت در گوشه های صفحه آموزش 20 ترفند ویندوز 8 برای استفاده حداکثر از امکانات سیستم عامل دانلود نرم افزار و ترفند موبایل فیلم آموزشی ترفندهای اف ال استودیو قسمت سوم sampler درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی آن، برای انتشار برنامه و بازی در کافه بازار و نکاتی برای فروش بهتر و گیر دادن نکته ها و ترفندها برای برنامه نویسان جی کوئری Images about #فایرفاکس tag on instagram نحوه راه اندازی و کسب درآمد از طریق وب سایت

نظرات




نماد