سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر شما فکر کنید که باید وب سایت های مشتریان خود را در همه وقت به سرعت طراحی کنید، در اشتباه می باشید. در وب سایت های مدرن همیشه سریع بودن عامل مهمی می باشد و می تواند میزان خارج شدن کاربران از سایت را کاهش دهد و بازدیدکنندگان را مشتاق نگه دارد و هم چنین باعث می شود تا باز هم به این وب سایت باز گردند.

کاربران وب سایت های کند و کم سرعت را دوست ندارند، زیرا هر کسی تمایل دارد تا در وب سایت ها با سرعت بالایی مواجه شوند. اگر آن ها مجبور باشند تا 5 ثانیه برای مشاهده اخبار سایت صبر کنند تا بارگیری شود، مطمئن باشید که از ماندن در وب سایت پشیمان می شوند.

"برای آن که وب سایت شما بازدیدکنندگان را شاد و خوشحال سازد، باید سریع باشد، باید حس سریع بودن در وب سایت تان به کاربران منتقل شود".

در هر صورت، یک بخش بسیار جذاب طراحی این است که درک و فهم کاربران بسیار واقعیت دارد و مهم می باشد. نیازی نیست که برای مشتریان وب سایت تان طراحی سریعی را به طور حتمی بسازید، همین که حس سریع بودن در وب سایت به کاربران و بازدیدکنندگان منتقل شود، کافی است.

درک این تفاوت می تواند طراحی سایت های شما را با تجربه کاربری بسیار مفید و قدرتمند همراه سازد و بازدیدکنندگان را جذب نماید. در این جا به طور خلاصه چگونگی انجام این کار را توضیح می دهیم.

 

چرا وب سایت های سریع تر اهمیت بالایی دارند

این تنها من نیستم که می گویم وب سایت های سریع تر بسیار عالی و مورد علاقه تمامی افراد می باشند. MOZ می گوید که شما می توانید میزان تدبیل مخاطبان به مشتریان سایت خود را بهبود دهید، این موضوع تنها به این شرط است که طراحی وب سایت خود را، هر چند از نظر ظاهری، سریع بسازید.

مطالعات این موضوع را نیز اثبات کرده است. صفحات وب سایت در گوشی های همراه تنها یک ثانیه سریع تر از سایر صفحات می باشند و این امر باعث شده است تا  27 درصد در میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان در این ابزارها بهبود ایجاد شود. این امر می تواند در میزان فروش وب سایت بسیار تاثیر داشته باشد.

به طور واضحی، زمانی که طراحی سایتی سریع تر باشد، بازدیدکننده به این وب سایت بیشتر پای بند بوده و بیشتر جذب محتواهای تان می شوند و از این رو میزان جذب افراد به این وب سایت نیز بیشتر می شود.

"چیزی که بسیار اهمیت دارد، تجربه بازدیدکنندگان است که بستگی به درک و فهم آن ها از طراحی سایت دارد".

اما کاربران در هنگام بازدید وب سایت تان به ساعت نگاه نمی کنند تا سرعت بارگیری صفحات را بسنجند، اما شاید شما به عنوان طراح و یا دارنده سایت این کار را انجام دهید. چیزی که بسیار اهمیت داد، تجربه کاربران می باشد که بستگی به درک و فهم آن ها از طراحی وبسایت دارد.

 

ستون بندی و طرح بندی صفحه نمایش ها

چه چیزی ستون و طرح بندی صفحه نمایش ها را می سازد؟ ستون بندی صفحه نمایش به یک صفحه سایت خالی باز می گردد که به صورت تدریجی با محتواهایی در طول بارگیری پر می شود. این ستون بندی صفحه نمایش یک جایگزین موثر و هوشمندانه برای تکنیک هایی ماند نوار پیشروی و یا SPINNER ها می باشد که بارگیری کند و کم سرعت را در معرض نمایش می گذارد.

این گونه تکنیک ها باعث می شود تا توجه کاربر به حقیقتی جلب شود که صفحه به صورت تدریجی در حال بارگیری کامل می باشد و از این رو آن ها با مواردی که می خواهند هر چه سریع تر رو به رو می شوند. با تمرکز روی پیشروی واقعی در وب سایت ها به جای نشان دادن زمان انتظار به کاربران، ستون بندی صفحه نمایش ها می توانند بازدیدکنندگان و کاربران تان را به این احساس و درک برسانند که با وب سایت پر سرعتی رو به رو می باشند.

 

تغییر رنگ در طراحی وب سایت

رنگ ها نیز تاثر بسزایی روی درک کاربران و بازدیدکنندگان از سرعت وب سایت دارند. شما می توانید باعث شوید تا آن ها فکر کنند که سایت شما بر اساس رنگ هایی که در زمان بارگیری صفحات تغییر می کنند، بسیار سریع می باشد. می تواند از رنگ های ملایم استفاده کنید تا کاربران احساس کنند که وب سایت شما واقعا از آن چه که می بینند، سریع تر می باشد.

اگر می خواهید زمان بارگیری صفحات وب سایت تان را به نظر سریع تر بسازید، باید از رنگ های آبی در صفحاتی استفاده کنید که دانلودی در آن در حال روی دادن می باشد.

ابعاد دیگری در رابطه با رنگ ها وجود دارد، مانند تغییر شفافیت نور رنگ ها. شما می توانید با تغییر غلظت رنگ نیز تاثیر مشابه ای بر کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بگذارید.

محققان نشان داده اند که رنگ های کمرنگ می توانند کاربران را آرامش ببخشند و بنابراین حس سریع بودن را در وب سایت به آن ها منتقل می کنند. در بحث میزان روشنایی رنگ ها، رنگ هایی که با سفید ترکیب می شوند بسیار حائز اهمیت می باشند. این رنگ ها آرامش بیشتری به کاربران ارائه می دهند که در نتیجه درک بیشتری از سریع بودن وب سایت به آن ها انتقال می شود.

این موضوع نیز توسط محققان به اثبات رسیده است که هر چه کاربران احساس آرامش بیشتری داشته باشند، نتنایج مثبت تری را وب سایت دریافت خواهند کرد، مانند افزایش تبدیل کاربران به مشتریان واقعی، افزایش لایک ها و افزایش به اشتراک گذاری ها و غیره.

 

دکمه های دعوت به عمل

خیلی ساده است اما روشی که شما دکمه های دعوت به عمل را در صفحات سایت خود قرار می دهید می تواند به درک کاربران از سریع بودن سایت تان بسیار تاثیر بگذارد. برای مثال، اگر دکمه دعوت به عمل شما بسیار محدود باشد و یا کوچک و برای دیده شدن و خواندن سخت باشد، کاربران به ندرت آن ها را می بینند و این می تواند زمان زیادی برای آن ها محسوب شود تا این دعوت به عمل ها را بیابند.

از این رو آن ها احساس می کنند که با طراحی وب کند و کم سرعتی رو به رو می باشند. شما خود را جای کاربران سایت بگذارید، آن ها وارد صفحه سایت شما می شوند و سعی می کنند تا به هدف خود دست یابند، زمانی که به سرعت و بلافاصله نمی توانند دکمه دعوت به عمل را مشاهده کنند، سردرگم می شوند و احساس می کنند که این موضوع به ضرر آن ها می باشد و به همین دلیل وب سایت شما را کم سرعت تلقی کرده و خارج می شوند.

 

وب سایت هایی که به نظر سریع می باشند، می توانند تجربه های کاربری حیرت انگیزی را به وجود بیاورند.

طراحان نیاز داند تا همیشه قانون اصلی را در طراحی وب سایت ها پیروی کنند: به هدف ایجاد تجربه کاربری بهتر، طراحی سایت های خود را انجام دهید. یکی از بهترین مواردی که در این جا انجام می شود، طراحی برای سرعت وب سایت می باشد، اما دانستن روانشناسی رفتار بازدیدکنندگان وب سایت تان، باعث می شود تا بتوانید سایتی را خلق کنید که به نظر پر سرعت احساس می شود و این موضوع شاید در وب سایت هایی که واقعا سریع می باشند اما این گونه نشان نمی دهند، بیشتر هویدا باشد.

سعی نکنید تنها به سریع ساختن وب سایت خود فکر کنید، زیرا ممکن است از نظر ظاهری نتوانید کاربران را متقاعد کنید که با سایت سریعی رو به رو می باشند. بهتر است سعی نمایید تا حس سریع بودن را در وب سایت خود به وجود آورید و کاربران را به این درک برسانید که سایت شما بسیار سریع می باشد، از این طریق مشاهده خواهید کرده که بهترین نتایج را به دست می آورید.


تگ ها : مقاله سریع بودن طراحی از نظر ظاهری بسیار بهتر است از سریع بودن واقعی Images for ‫سریع بودن طراحی از نظر ظاهری بسیار بهتر است از سریع بودن واقعی آن می باشد‬‎ ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند 10 روش کلیدی برای بهبود مهارتهای ایجاد وایر فریم [PDF]هواوی‌با‌اولترابوک‌می‌آید همه موشک‌های ایران؛ از مافوق صوت‌ها تا موشک‌های قاره‌پیما تشخیص عسل طبیعی با 7 روش ساده ! عشق واقعي 20 نشانه بیشتر ندارد ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر بررسی و مقایسه طراحی متریال و فلت مقایسه همه‌ جانبه آیفون ۷ و ال‌ جی G5 ماه‌های تولد و شخصیت افراد نقد و بررسی بازی FIFA 18 Samsung Galaxy S8 و S8+ [DOC]جزوه درس روشهای اجرا چگونه لکه ها و آثار جوش های صورت را خیلی سریع از بین ببریم؟ طرح صنعتی عشق تصورات غلط در رابطه با کاشت مو اولین قدم‌ها با وردپرس « WordPress Codex اختلالات دو قطبی(افسردگی شیدایی) طراحی سایت چیست؟ www.pixellized.com راهنمای بیماران جراحی بینی پرسش‌های متداول تلگرام شایستگی های رهبری سازماني ناب و بیست اقدام کلیدی راهنمای جنگ های نامنظم چرا ایرانی‌ها این‌قدر خودروی رنو ساندرو استپ‌وی را دوست دارند؟ چگونه یک لوگوی خوب بسازیم؟ راهنمای شما برای انجام فعالیت منظم جسمانی جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ پرسش و پاسخ کنترل کیفیت طراحی پرسشنامه بررسی آیفون 7 پلاس اپل Famco انواع مختلف cpu و تفاوت بین انواع CPU های AMD Intel مقایسه نیسان جوک با سوزوکی ویتارا بررسی دیجیاتو: (Galaxy A7 (2017 و (Galaxy A5 (2017 سامسونگ [به همه چیز درباره بوگاتی ؛ گرانترین خودروی لاکچری دنیا / BugattiVeyron نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی J7 سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به بررسی جامع و دقیق گوشی Huawei Honor 8 ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان طراحی سایت شرکتی ارزان [PDF]اﻳﺴﺘﮕﺎه ﻫﺎي ﺷﺎرژ ﺧﻮدروﻫﺎي ﺑﺮﻗﻲ ﻃﺮاﺣﻲ امنیت تلگرام طراحی سایت [PPT]Slide 1 5اشتباه رایج هنگام خرید لپ تاپ فصل ۱۱: کلمات · واقعی شدن مقایسه وان پلاس 5T و گوگل پیکسل 2 XL در یک نگاه 6 دلیل عدم موفقیت سئو (SEO) و راهکارهای مقابله با آن ها معایب موجود در رنگ و راه حل های آن بایگانی‌ها مقالات صنایع چدن اصفهان بررسی تخصصی گلکسی جی 5 پرو بررسی گلکسی A5 سال 2016 سامسونگ چگونه بدون آرایش صورت باز هم زیبا و جذاب باشیم آیفون 8 پلاس اپل بهتر است یا گلکسی نوت 8 سامسونگ؟ بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی انواع سرطان مقعد و علائم آن فضای سایبر، آسیب ها و مخاطرات معرفی تست هوش هیجانی بار چرا تبلت ویندوزی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ باشد؟ راه های شروع بکار در پرورش شترمرغ گنجور » مولوی » دیوان شمس » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۸۵۵ پر درآمد ترین شغل های ایران پرسش ها و پاسخ ها نورپردازی در معماری و دکوراسیون داخلی دانستنی های شست‌و‌شوی فرش در یک قالیشویی Searches related to سریع بودن طراحی از نظر ظاهری بسیار بهتر است از سریع بودن واقعی آن می باشد

نظرات




نماد