سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در جنبشی که طراحی وب سایت به عنوان یکپارچه سازی برند های جهانی ثبت شده است، شرکت کوکاکولا یک طراحی اصلی از دیدگاه خودش  در این هفته اعلام میکند. زبان طراحی جدید،که در مکزیک پیشقدم شده است و به زودی به طور جهانی در طول سال های 2016 و 2017 گسترده می شود،به عنوان متحد سازی برند جدید انجام می شود. طراحی سایت جدید Coca-Cola کلاسیک،Coke Zero، Coke life  را پوشش می دهد.در مرکز این موضوع، طراحی جدید چیزی است که، شرکت Red Disc را با آن می نامد، خطوط تولید متفاوت نوشیدنی هایشان را متحد خواهند ساخت.

از پیش، برند Cola با  نوشیدنی های جهانی Coke مرتبط بوده است،رنگ قرمز در جایی که زبان طراحی به وجود آمد،عامل قدرمندی می باشد.

Red disc اساسا یک بطری لبه دار با نام "Coca-Cola"-که به الفبای برند مشابه نوشته می شود-می باشد که الفبا و حروف گذاری آن بر اساس دست خط اولین صاحب و سهام دار شرکت Coca-Cola بوده است. طراحی برای برند جدید به منظورنمایش دادن هر Coke که شما می خرید،بدون در نظر گرفتن نوشیدنی اصلی در بطری یا قوطی می باشد.

Red Disc هم چنین با نام تجاری شرکت از زمان های پیش تاریخچه ایی دارد; اساسا، Red Disc در تبلیغات Coke از دهه1930 استفاده می شد; سپس در دهه 1940 به عنوان یک سیستم تبلیغاتی در مکان های خرده فروشی به منظور بیان به عموم که کجا می توانند Coke اصلی را بخرند،به کار برده می شد. در دوره های به خصوصی،شرکت امیدوار است که این موضوع  این معنی را بدهد که خطوط تولید جدیدتری به عنوان Coke Life  اعتباراتی را به دست می آورند که سهام خط تولید کلاسیک Coke از پیش از این اعتبارات بهره مند شده بودند.

البته،محصولات مختلف Coke هم چنان حس و درک اندکی از یگانگی را توسط نمایش دادن رنگ های برند شان به عنوان  جزوئی از بسته بندی،نگاه می دارند.

دیدگاه متحد برندها بسیار چشمگیر می باشد زیرا در طول 3 دهه گذشته،روش و نگرش Coke  برای نام تجاری، طراحی بازدید های بصری به منظور افزایش تفاوت میان سه آیتم نوشیدنی آن ها بوده است.تغییرات در ذائقه مشتریان و آگاهی از موارد و آیتم های سالم تر این معنی را می دهد که قند کامل  Coke زمینه از دست رفتن رژیم Coke را فراهم می سازد; اگر گرایش ها و تمایلات ادامه یابد،نگرش برند جدید به این مفهوم می باشد که در آینده ما هم چنان به جای اینکه به جدول رژیم خاکستری پشت قوطی آن فکر کنیم رنگ قرمز Coke را ملاحضه می کنیم.


تگ ها : کوکاکولا زبان طراحی جدیدی را راه اندازی میکند کوکاکولا بسته‌بندی "برند واحد " را رونمایی کرد طراحی دفتر کار کوکاکولا؛ شعبه‌ مادرید طراحی یخی بطری های جدید نوشابه کوکاکولا +عکس،ویدئو بطري‌های جدید کوکاکولا از جنس يخ – شهرما راه اندازی تولید گسترده مشترک کامیونهای " ایسوزو " در روسیه Emojiهاي پپسي با زبان ديجيتال با مردم صحبت مي كنند » کوکاکولا بسته‌بندی &quot پپسی و کوکاکولا؛ رقبای ابدی با طعم مرگ! Emojiهای پپسی با زبان دیجیتال با مردم صحبت می‌ كنند تماشا کنید: اولین بیلبورد سه بعدی کوکا کولا در میدان تایمز HAL 30 کوکاکولا 20 برند با لوگو نارنجی رنگ + تصاویر تربیت ضمیر ناخوداگاه پشت پرده امپراطوری کوکا کولا نیو کُک برندسازی با طراحی سایت را تجربه کنید داستان برند: کوکاکولا نگاهی به آینده صنعت بسته بندی راه اندازی فست فود زبان بدن افراد دروغگو؛ ۱۱ حالتی که نشان می‌دهد کسی دروغ می طراحی و بهینه سازی وبسایت با وردپرس لوگو و نماد چه تفاوتی با هم دارند؟ استاد در طراحی کسب و کار Milan ایتالیا 2018 برنامه آینده Google: راه اندازی Google Play در چین ! بارزترین نمونه های شکست برند کلک نقش پرداز طراحی کسب و کار کوکاکولا تولید نوشابه های زیرو را متوقف می کند؛ منتظر یک برندینگ راه اندازی یک فست فود داستان موفقیت کوکاکولا – مشاوره بازاریابی و فروش ، مقالات تحقیق ویژوال C# نوآوری های حوزه بازاریابی محتوا کدامند؟ چگونه یک برند بسازیم؟ سامانه گستر آکو طراحان برتر وب @tbweb راهنمای جنگ های نامنظم ۵ کمپین موفق رسانه‌های اجتماعی که می‌توانند الگو باشند برترین تبلیغات جهانی پپسی / مجله / r7xys تست یخ زدن آی فون 7 در کوکا کولا ایده تبلیغاتی فوق‌العاده جالب کوکاکولا گرافیک دیزاین داستان تصویری الیس و کیر کلفت جدید تاریخچه لوگو ها و آرم های گرافیکی برند های معروف دنیا رقابت کوکاکولا و پپسی در دنیای شبکه‌های اجتماعی نگاهي به برندهاي معروف جهان چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟ دانستنی های مدیریت چگونه سایت بسازیم؟ روبوشف؛ نخستین رستوران رباتیک ایران افتتاح شد جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن : سامسونگ و کوکاکولا چاپ و نشر خط تولید 4 محصول دفاعی امسال راه‌اندازی می‌شود رازهایی درباره «کوکاکولا» که نمی‌دانستید برنامه ی جدید مترجم مایکروسافت ، ۵۰ زبان را روی گوشی یا تلگرام باز راهنمای راه اندازی کسب و کار موفق و میلیاردی از زبان بزرگان مجله رنگ اسرار معتبرترین برندهای جهان: مشتری نوازی به سبک جهانی قرن اسلام برای ساخت سایت چرا وردپرس استفاده کنیم ؟ چرا اکثر پروژه های معرفی محصول به بازار جدید با شکست ویدانما : شبکه اجتماعی چند رسانه ای WikiZero ویژوال بیسیک نت اخبار / نظرات / تأثیرات مثبت طراحی مجدد بسته بندی پارت چاپ اینتل طرز کار سیستم بارکد ۱۵ حقیقت جالب در مورد کوکاکولا – مجله اینترنتی فوت و فن گیمیفیکیشن چیست؟ گرایش‌های پرشتاب در بسته‌بندی مواد خوراکی و نوشیدنی « انواع روشهای طراحی سایت ویترین برند (آخرین به‌روزرسانی) انتخاب لوگو داستان رمز موفقیت شرکت کوکاکولا تبلیغات به سبک کوکاکولا یا مدرسان شریف ؟ طراحی ویستا جان اسکالی و برند Obi؛ تجربیات مدیریت در اپل و پپسی تا کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی چه تفاوت‌هایی دارند AsanHost.com دامین چالش فرمی جدید

نظرات




نماد