سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر از افرادی باشید که سینما ایران را به صورت مداوم پیگیری می‌کنند، بی‌شک می‌دانید که هم‌اکنون در حال سپری کردن نسل سوم موج نو سینمای ایران هستیم و به اوج سینمای پس از انقلاب ایران رسیده‌ایم. با رشد صنعت سینما در دوران جدید و درگیر شدن تکنولوژی‌های جدید برای بازاریابی، بازیگرهای سرشناس هم برای حفظ هویت هنری‌شان به این تکنولوژی‌ها رو آورده‌اند. یکی از ابزارهای بازاریابی که نقش بسیار مهمی را در برندینگ و حفظ برند بازیگرها ایفا می‌کند، حساب کاربری اینستاگرم آنها به حساب می‌آید. از این رو تصمیم گرفتیم پس از زیر ذره‌بین بردن حساب کاربری اینستاگرم بازیگرهای مشهور ایرانی، فعالیت چند بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرم را اینجا بیاوریم.

 

شماره ۳: بهنوش طباطبایی

نرخ مشارکت مخاطبان: ۲/۸%

 

بهنوش طباطبایی که شهرتش را با ایفای نقش در سریال مسافری از هند بدست آورد، در شبکه اجتماعی اینستاگرم فعال است و مداوم پست‌هایی از زندگی حرفه‌ای و شخصی خودش منتشر می‌کند.

 

– وقتی وارد حساب کاربری اینستاگرم بهنوش طباطبایی می‌شوید، بلافاصله متوجه می‌شوید که عشق و علاقه در زندگی این هنرمند موج می‌زند. با توجه به عکسی‌هایی که بهنوش طباطبایی از مادرش در حین آب‌میوه گرفتن، منتشر کرده تا پستی که درباره زادروز گلاب آدینه است، مشخص است که این هنرمند به ارزش‌های خانواده و اجتماع توجه خاصی دارد.

 

فعالیت چند بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرم.PNGفعالیت چند بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرم2.PNG

 

– به نظر می‌آید که خانم طباطبایی به شدت علاقمندی‌های خود را در حساب کاربری اینستاگرامش انعکاس می‌دهد و با زیر و رو کردن حساب کاربری‌اش، به سرعت می‌توانید علاقمندی‌های او را شناسایی کنید. کار زیبای دیگری که بهنوش طباطبایی انجام می‌دهد این است که به شیوه غیر محسوسی، به رواج فرهنگ کتاب‌‌خوانی می‌پردازد.

 

IMG_2392.PNGIMG_2394.PNGIMG_2393.PNG

شماره ۲: ترانه علیدوستی

نرخ مشارکت مخاطبان: ۹/۳۲%

 

اکثر کسانی که سینما ۱۵ سال اخیر ایران را دنبال کرده‌اند، حتما فیلم “من ترانه ۱۵ سال دارم” را به عنوان یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های این دوره می‌شناسند و ترانه علیدوستی را هم با همین فیلم شناخته‌اند. علیدوستی فرد بسیار فعالی در شبکه‌های اجتماعی است و با رفتاری که در برابر مخاطبان توییتری خود دارد، نشان داده که طرفدارانش برای او بسیار مهم هستند؛ اما اینجا کمی بیشتر درباره حساب کاربری اینستاگرم ترانه علیدوستی می‌گوییم.

 

– خیلی از پست‌های ترانه علیدوستی شما را به خنده می‌اندازند و چنین روندی، نشان دهنده این است که این هنرمند به شدت فرد شوخ‌طبعی است و از هر فرصتی برای سرگرم‌کردن مخاطبانش بهره می‌برد. البته بد نیست به حساب کاربری او رفته و متن پست‌های زیر را مشاهده کنید:

IMG_2400.PNGIMG_2399.PNG

– اکثر طرفداران بازیگران ایران، همیشه مشتاق هستند که از پشت صحنه فیلم‌ها و تئاترها با خبر بشوند. به همین دلیل ترانه علیدوستی به خوبی از فرصت‌هایش در اتاق گریم استفاده کرده و از لحظات کاری خود پست‌های جالبی منتشر می‌کند.

IMG_2397.PNGIMG_2396.PNGIMG_2398.PNG

شماره ۱: صابر ابر

نرخ مشارکت مخاطبان: ۴/۳۷

 

صابر ابر که به خاطر ایفای نقش در “فیلم مینای شهر خاموش” به شدت مورد توجه منتقدان سینمای ایران قرار گرفت، در میان بازیگران ایرانی حساب کاربری اینستاگرم بسیار خوب و حساب‌شده‌ای را دارد. وقتی وارد حساب کاربری او می‌شوید، عکس‌های با کیفیت و بسیار مناسب برای فضای اینستاگرم شما را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

– همان طور که می‌دانید کیفیت و نوع پست‌هایی که در اینستاگرم منتشر می‌کنید، بسیار در بازخورد حساب‌کاربری شما تاثیر می‌گذارد و ابر با یک سری تکنیک‌های به خصوص و استفاده به جا از فیلترهای اینستاگرم، توانسته عکس‌هایی از زندگی روزمره خود منتشر کند که برای هر کسی جذاب خواهند بود.

 

IMG_2390.PNGIMG_2385.PNG

– اینستاگرم جای خوبی است برای اینکه نشان دهید، به عنوان یک هنرمند مسئولیت‌های اجتماعی خود را به جا می‌آورید. صابر ابر هم در این راستا پست‌هایی در مورد متاستاز و بیماری ایدز منتشر کرده که بیشتر برای اطلاع‌رسانی عمومی به حساب می‌آیند.

IMG_2384.PNGIMG_2383.PNG

– در اینستاگرم صابر ابر، کم و بیش می‌توانید زندگی شخصی او را ببینید که بی‌شک برای طرفداران او بسیار جذاب است و تعداد بیشتری از مخاطبان او را درگیر می‌کند.

IMG_2389.PNGIMG_2386.PNG

به نظر شما کدام هنرمند ایرانی حساب کاربری اینستاگرم متفاوتی دارد؟


تگ ها : اینستانما: بررسی فعالیت چند بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرم حواشی هنرمندان (@hashiyeh) • Instagram photos and videos حس خوب on Instagram: “رقص بازیگران معروف ایرانی ((قسمت دوم و آخر وقتی که اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرم به کمکش می‌آیند بازیگران زن ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام پشت پرده انتخاب بازیگران در سینمای ایران “چهره های مشهور ایرانی” حاضر در سینمای هالیوود + تصاویر ۵ مطلب برتر بلاگ‌اد در سال ۹۴ از دید مخاطبان اخبار فناوری هیبا جام جم سیما

نظرات




نماد