سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اغراق نیست اگر بگوییم که بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) تغییرات اساسی را طی ده سال اخیر تجربه نموده است. الگوریتم‌هایی مانند پاندا و مرغ مگس خوار و یا آخرین مورد آن Mobilegeddon که به سازگاری هر چه بیشتر وب سایت‌ها با تلفن های همراه و تبلت اهمیت می دهد. همه این تغییرات با یک هدف از طرف گوگل انجام شده است و آن ارایه محتوا مناسب تر به کاربران خود است.

بدون شک باید بگوییم که دیگر آموخته‌های قدیمی کارشناسان سئو تاثیر چندانی بر کسب رتبه بهتر وب‌سایت‌ها در گوگل ندارد، آنها باید همواره اطلاعات خود را همگام با به روز رسانی موتورهای جستجو مانند گوگل پیش ببرند تا بتوانند در تصمیم گیری و پیاده سازی استراتژی های خود درست عمل کنند.با ما همراه باشید تا ۷ افسانه قدیمی و منسوخ شده در مورد سئو را به شما معرفی کنیم.-

۱- باید وب سایتم را در گوگل ثبت کنم

این تصور که با ثبت کردن وب سایت‌تان در گوگل می‌توانید به Crawler این اطلاع را بدهید که به وب سایت شما سر زده و مطالب شما را ایندکس کند، کاملا اشتباه است. آن چیزی که امروز گوگل به آن اهمیت می‌دهد، داشتن محتوایی غنی است و این آن چیزی است که سبب می شود Crawler ها به وب سایت شما سر بزنند نه ثبت نام!

۲- بک‌لینک بیشتر، بهتر از محتوای بیشتر!

در گذشته داشتن بک‌لینک‌های زیاد بدون درجه‌بندی دامنه‌هایی که از آنها لینک خریداری و یا ساخته می‌شد امری بدیهی و البته موثر بود. اما آن چیزی که امروز بیش از تعداد بک‌لینک‌ها دارای اهمیت است نیز کیفیت آنهاست. بنابراین به جای خرید بک‌لینک‌های زیاد از وب‌سایت‌هایی که Domain Authority پایین دارند به سراغ وب‌سایت‌های با کیفیت و با ارزش بروید. همچنین از نظر موتورهای جستجو تولید محتوا غنی‌تر بهتر از داشتن بک‌لینک‌های بیشتر است. بنابراین به جای سرمایه‌گذاری در خرید بک لینک به سرمایه‌گذاری در تولید محتوا بپردازید.

۳- سئو فقط به معنی رتبه‌بندی است!

شاید به عنوان مالک یک وب‌سایت بارها با تبلیغاتی مواجه شدید که وب‌سایت شما را به رتبه یک گوگل ارتقا خواهیم داد. اما به راستی چه تفاوتی میان رتبه اول و سوم است؟ اگر وب‌سایت شما دارای محتوا غنی و موثر باشد بدون شک مخاطبان شما بیشتر به شما سر زده و رتبه شما نیز ارتقا می‌یابد. بنابراین به جای اینکه تنها به فکر استفاده از کلمات کلیدی برای ارتقا جایگاه خود در گوگل باشید به تولید محتوای غنی توجه‌کنید. و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو را فراموش کنید!

۴- H1 یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو در هر صفحه است

H1 همچنان دارای اهمیت است؛ اما نه با اهمیت‌ترین فاکتور سئو سعی کنید محتوای تولیدی برای کاربران‌تان را به صورت فهرست وار ببینید. در این صورت است که می‌توانید متوجه شوید که کدام مورد عنوان، و یا زیر عنوان است. امروزه موتورهای جستجو آنقدر باهوش هستند که از تغییراتی که در CSS وب‌سایت خود بوجود آورده‌اید نیز آگاه شوند. بنابراین بدانید که استفاده بیش از اندازه از تگ های H1, H2, H3, H4,… تنها باعث دریافت پنالتی از طرف گوگل می‌شود. در این مورد در مقاله سئو چیست توصیح داده‌ایم.

SEO

۵- هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد بهتر است!

برخی از افراد گمان می‌کنند هر چه تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل بیشتر باشد، به همان نسبت نیز ترافیک وب‌سایت افزایش می‌یابد، درست مانند بک لینک! اما این استراتژی کاملا قدیمی شده‌است و امروز کیفیت محتوای تولیدی از کمیت آن مهم‌تر است. گوگل بعد از به روز رسانی الگوریتم خود موسوم به پاندا نیز بسیاری از صفحاتی که فاقد ارزش بودند را از حالت ایندکس شده خارج نمود تا بیش از گذشته به کیفیت محتوا توجه کند.

۶- داشتن UX مناسب یک فاکتور اختیاری است

یکی از مهم‌ترین اهداف موتور جستجوی گوگل نیز ارایه نتایج مناسب‌تر به کاربران خود است، بر همین اساس الگوریتم‌های جدید گوگل به رتبه‌بندی بهتر وب‌سایت‌هایی می‌پردازند که دارای تجربه کاربری UX مناسب‌تری اند، چرا که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که هر چه UX وب سایت مناسب‌تر  باشد، کاربر مدت زمان بیشتری را در وب‌سایت خواهد بود و همچنین کاهش Bonus Rate از اثرات جانبی ارایه این وب‌سایت‌ها به کاربران توسط گوگل است.

۷- وب‌سایت من به بهینه‌سازی برای موبایل نیاز ندارد

آخرین به روزرسانی الگوریتم گوگل موسوم به Mobilegeddon در بهار سال گذشته ارایه شد و وب‌سایت‌هایی که با موبایل و تبلت سازگار نبودند را با پنالتی مواجه نمود،  گزارش‌های اولیه از کاهش ۵ درصدی ترافیک وب‌سایت‌هایی که با موبایل و تبلت سازگار خبر می‌داد.

نتیجه گیری

حواستان باشد همواره اگر با روش های قدیمی سئو  بخواهید سایت را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید ممکن است تکنیک های شما مورد پسند نباشد و جریمه شوید. سعی کنید مقالات این حوزه را مطالعه کنید و در خبرنامه سایت های فعال این حوزه عضو شود. خبرنامه بلاگ‌اد نیز جدیدترین مقالات خود را برای مخاطبان ارسال می‌کند.


تگ ها : Images for ‫۷ افسانه قدیمی و البته اشتباه در مورد سئو‬‎ ۷ افسانه قدیمی و البته اشتباه در مورد سئو تفکرات و باورهای اشتباه درباره سئو تفکرات اشتباه در مورد سئو پنج اشتباه سئو به سبک وردپرس هر آنچه که باید درباره ی سئو سایت در سال 2017 بدانید! افسانه های سئو باورها و تصورات غلط در مورد سئو SEO چیست؟ درباره بهینه سازی برای موتورهای جستجو 5 مورد از اشتباهات رایج سئو(seo) وبمستران بسیار مهم و کاربردی پونیلا آموزش کسب و کار مجازی هفت نکته سئو برای سایت های نوپا over optimization چیست؟ خودداری از بهینه سازی بیش از حد ابزار سئو نمايش دادن آيتم ها توسط تگ: سئو تولید محتوا با رعایت سئو راهنمای کامل سئو برای مبتدیان : تصورات غلط در مورد اخبار فناوری هیبا ۵ نکته مهمی که قبل از شروع سئو و بهینه سازی سایت باید بدانید بایگانی‌ها بهینه سازی و سئو سایت افسانه چینی با نامهای مختلف seo بایگانی مطالب آموزشی سئو Archives مشهورترین افسانه ها درباره دایناسورها که واقعیت ندارند پنج مرحله برای راضی کردن یک مشتری ناراضی اشتباهات رایج درمورد باتری موبایل علم افسانه آریا و آریایی را رد می کند Dr.Nima.7 بایگانی‌ها معرفی نرم افزارهای سئو سایت فست سئو لاله زار خیابان لاله زار سایت لاله زار باغ لاله زار صنف لاله زار 7 اشتباه بزرگ در نقشه‌های گوگل! مجتمع کامپیوتر یک دو سه Images about #جستجو on Instagram SeaTrade & Transport ایران اپل – برگه 63 – اخبار و فروش محصولات اپل آیفون 7 جستجوی نتایج بولتون عناصر اصلی برجام اشتباه هستند PersianGFX #جستجو • Instagram photos & videos [PDF]Page 1 Page 2 Page 3 Page 4 فلکلوریکٹ رباعیلر نورولوشو افسانه جومونگ داستان جنگیدن با تسو دفتر مشاوره و پژوهش بصیر مقالات مدیریت و موفقیت طراحی سایت،بهینه سازی سایت،طراحی وب سایت آرمیشا آیا لوگوی شرکت شما خوب است یا ضعیف ؟ مرجع فارسی اخبار کی دراما (@news آموزش سئو سایت – سئو سایت mohammad174 نویسنده در ایران سئو سایت بلاگ داستان ها و افسانه های خورشید گرفتگی yasigum instagram hashtags online web viewer تعداد زیادی از کامپیوترهای مَک به فرمور قدیمی و آسیب پذیر مجهز هستند کامارو؛ افسانه ای به قدمت 50 سال 10 اصل ماهاتما گاندی برای تغییر زندگی راهنمای سفر محمد کیان راد نیلوفر هوشمند و هوتن شکیبا تولید محتوا چیست؟ 25 روش برای تولید محتوا مبتنی بر سئو [PDF]فصل نامه داخلی شرکت نفت ایرانول پورتال خبری دانلود افسانه جومونگ دوزبانه بدون طراحی و توسعه سایت بر اساس اصول سئو جامعه مجازی سیستوفیس feed widget – وبلاگ احسان Images about #جست تحقیق در مورد تاثیر اثربخشی برنامه های فوق برنامه تربیت بدنی های بهترین برازرس انواع برگه ها

نظرات




نماد