سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

بهینه‌سازی نیز همیشه روی همه چیز جواب می‌دهد؛ ما برای اینکه در تبلیغات خود نتایج بهتری دریافت کنیم نیز همواره تست کرده و همواره نتایج مثبت را سرمشق خود قرار می‌دهیم. دقیقا در استفاده از ویدئو داخل صفحات فرود هم چنین حقیقتی صدق می‌کند و به همین دلیل در این مطلب روی ۵ راه برای افزایش تاثیر ویدئوهای درون صفحات فرود نیز تمرکز کردیم:

یک تست روی شروع اتوماتیک و شروع دستی ویدئو انجام دهید:

ملزوماتی که در کاربردپذیری عنوان شده‌است، نشان می‌دهد که شروع شدن یک ویدئو به صورت خود به خود در یک صفحه فرود نیز می‌تواند سبب ایجاد مزاحمت برای کاربر شده و باعث شود که مخاطب به سرعت روی دکمه برگشت به صفحه قبل کلیک کند. با این حال در بررسی یک سری نمونه، مشخص شده که ویدئوهایی که به صورت خود به خود نمایش داده می‌شوند نیز به افزایش نرخ تبدیل کمک کرده‌اند. شما می‌توانید در یک مدت کوتاه این دو وضعیت را تست کرده و با توجه به رفتار مخاطبان خود تصمیم‌گیری کنید.

 

به ویدئو خود دکمه فراخوان اضافه کنید:

دکمه‌های فراخوان که میان ویدئوها نمایش داده می‌شوند نیز در افزایش نرخ تبدیل اثر گذار هستند. این دکمه با توجه به استراتژی ویدئو به نمایش درآمده، می‌تواند در اواسط ویدئو یا انتهای آن نمایش داده شود.

 

مدت زمان ویدئوی خود را تست کنید:

بر اساس نوع محصولی که در ویدئوی صفحه فرود شما معرفی می‌شود، مدت زمان ویدئو باید بهینه سازی شود. خیلی از محصولات چندان نیاز به معرفی ندارند و بعضی دیگر ممکن است که نیاز به معرفی مفصل داشته باشند. البته باز هم بهتر است که مدت زمان ویدئو را نیز با دو نمونه کوتاه و بلند مدت برآورد کرده و سپس در یک بازه زمانی مشخص نیز آنها تست کنید.

 

قبل از درست کردن ویدئوی خود، یک فیلمنامه برای آن فراهم آورید:

شاید باورپذیر نباشد، ولی یک فیلمنامه ساده و کوتاه برای ویدئوی صفحه فرود شما می‌تواند سرعت کار را برای شما چند برابر کند. زیرا خیلی مواقع به خاطر مشخص نبودن مسیر، ویدئو نهایی شما مفید نخواهد بود.

 

از درون پلتفورم آنلاین خود، ویدئو تهیه کنید:

از محصولاتی که به صورت پلتفورم آنلاین ارائه می‌شوند نیز بهتر است که ویدئو Screencast ساخته شود. چنین ویدئوهایی که در آنها نمایی از ساز و کار پلتفورم نمایش داده می‌شود، از دید مخطابان شما به شدت حرفه‌ای به نظر می‌آیند؛ فراموش نکنید که باید به همراه خود صوتی داشته باشند که توضیحات لازم را بیان کند.

 

همواره در نظر داشته‌باشید که باید ویدئو خود را تست کرده و رفتار مخاطب نسبت به آن را بسنجید. در ضمن فراموش نکنید که حجم ویدئو داخل صفحه فرود را تعدیل کنید تا هر فردی بتواند با هر اینترنتی آن را تماشا کند.


تگ ها : ۵ راه برای افزایش تاثیر ویدئوهای درون صفحات فرود بایگانی‌ها ۵ راه برای افزایش تاثیر ویدئوهای درون صفحات فرود ۵ اشتباه ساده‌ که می‌تواند صفحات فرود را به کابوس کسب و کارتان صفحه فرود جذاب بسازیم (استخوان بندی یک صفحه فرود استاندارد) ۵ گام بازاریابی ویدیویی در یوتیوب ویدئو درون ایمیل نمایش داده شود یا نه ؟ – کانتنت برگر تاثیرات ویدیو آموزشی در کسب و کار آنلاین صفحه فرود موثر و راه های دستیابی به آن صفحه فرود چیست؟ — آکادمی ای‌نتورک جلسه چهارم دیجیتال مارکتینگ بازاریابی ویدئویی اینده بازاریابی محتوا » وبلاگ وب ایده سئو سایت چیست + فیلم کوتاه سئو چگونه کار میکند + اینفوگرافیک صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه بسازیم؟ برچسب چیست؟ روش اصولی استفاده از Tag یا برچسب گذاری اگر یک شهاب سنگ با زمین برخورد کند! + ویدئو AppReview.ir ۵ کمپین موفق رسانه‌های اجتماعی که می‌توانند الگو باشند تکنیک « نگویید ، نشان بدهید » : 4 راز به دام انداختن مخاطب از طریق 5 مزیت پلت فرم ویدئوی سازمانی برای آموزش خریداران آموزش ساخت لینک های داخلی فوق العاده ارزشمند کانفیگ حرفه ای سئوی درون سایت SEO Off یکصدا تازه‌های علمی بهینه‌سازی موتور جستجو ۸ تا از عجیب‌ترین‌ها در کیهان! مجلس جلوی افزایش قیمت بنزین را می‌گیرد 11 تغییر و قابلیت جدید در گوگل ادوردز که باید بدانید ۱۰ نکته خیلی مهم برای موفقیت تبلیغات اینستاگرامی (5 مورد) آیا تمدن بشری می‌تواند در سرتاسر کهکشان راه شیری گسترده شود افزایش هوش کودک بایگانی گذاشتن خودکار تصاویر شاخص برای نوشته ها auto post thumbnail 9 مورد تاثیر گذار روی نرخ تبدیل ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ وبلاگ ویزیت ساز آیا انسان واقعا بر روی ماه قدم نهاد؟ + فیلم و عکس بازاریابی در موتورهای جستجو نرخ تبدیل چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟ 5 روش ارزان قیمت برای افزایش قدرت موتور خودروی شما بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing) چیست؟ تجزیه و تحلیل آماری بازاریابی درون گرا [PDF]ﺑﻨﺪي و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻓﻴﻔﺎ ﺑﺮ زﻣﺎن 11+ ﮔﺮم ﻛﺮدن ﺗﻤﺮﻳﻦ ﺗﺄﺛﻴﺮات ﻫ بازاریابی محتوا با حداقل هزینه رمزگشایی از الحاد آشکار فرود 12 فرازمینی بررسی همه راه های برگشت رامین ۱۳ راهکار عالی در افزایش فروش وب سایت شما فیلم/ مصاحبه با یکی از زورگیران خشن قبل از اجرای حکم اعدام آموزش بهینه‌سازی صفحه‌ی فرود با گوگل آنالیتیکس – بارمان بلاگ Nazi Davrai قرقیزهای افغانستان؛ اقلیتی رو به انقراض بر بام دنیا وبلاگ تبلیغات اینترنتی حادثه چند صد میلیون دلاری عسلویه چگونه رقم خورد؟ +فیلم 6 راه برای تقویت و بالا بردن EQ ( هوش احساسی ، هیجانی ) 5 اشتباه سئو که وب مسترها به سادگی رقم می زنند [PDF]بر سینماتیک تنه در زنان ورزشکار با نقص ثبات مرکزی اثر شش هفته بازاریابی آنلاین به زبان ساده نقش بک لینک در طراحی سایت پنج نکته برای هدایت افراد به داخل قیف هک رشد خبرگزاری جمهوری اسلامی ۳ سفینه بیگانه در راه زمین علم ورزش بهینه سازی نرخ تبادل در فروشگاههای اینترنتی تضمینی برای افزایش اهمیت و نقش زنان در کسب و کار فرود اضطراری بالگرد وزیر راه و شهرسازی + عکس تبلیغات اتوبوسی از هجمه های رسانه ای تا واقعیت های پیش روی شهرداری ده واقعیت جذاب درباره کره زمین که احتمالا از آنها خبر ندارید! تبلیغ محیطی گیلان رشت آموزش ساخت صفحه فرود یا landing page در جوملا توسط صفحه سازها تماشا کنید : کانسپتی عجیب از آیفون ۷ که موقع سقوط فرود می آید سفر هوایی چه تاثیری بر مغز شما می‌گذارد؟ [PDF]پنجم دبستان

نظرات




نماد