سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

دورادو، برندی است که جدیدا پا به عرصه کسب و کارهای آنلاین ایران گذاشته است، کار دورادو آنالیز رستورانها و نشون دادن بهترین رستوران ها به شماست.

در کمپینی که دورادو در اینتورک آغاز کرده، سعی داشته تا پیام خود را خیلی واضح و صریح به مخاطبانش انتقال دهد و در این راه از ایده ی جالبی که در ادامه در بنرها مشاهده میکنید بهره برده است.

65289702365592355220

68986740924439344399

84631973116753682699

58227193688824942810

63494547670986651481

یکی از نکات مثبت به کار گرفته شده در این کمپین، استفاده ی مناسب از ابزارهای گرافیکی است، همانطور که احتمالا میدانید، مغز انسان داده های بصری را بیشتر و بهتر از داده های متنی تشخیص میدهد و درگیر ان می‌شود. (کلاس درس دانشگاه را به یاد آورید )

دورادو نیز این نکته را فراموش نکرده و در کمپین خود از حداکثر المان های بصری استفاده کرده است، شاید بتوان گفت که در نگاه اول افراد تصمیم میگیرند تا تمام آنچه میدانند را در بنر جای بدهند ولی همانطور که ملاحظه میکنید، با کمی خلاقیت میشود عملکرد و اثربخشی کمپین را بهبود داد.


تگ ها : یک نمونه از یک روش جذاب در انتقال پیام نمونه های خلاقانه تبلیغات بیلبوردی طراحی شروع یک ارائه ناب؛ یک داستان جذاب تعریف کنید – آکادمی ارائه ناب ۵ روش برای افزایش جذابیت متن برای کاربر در هنگام نوشتن محتوا امروزنامه نقاشی سه بعدی راهی برای بازاریابی چریکی زبان تصویر جذاب ترین روش در انتقال پیام به مخاطب است چند روش برای بازاریابی بهتر اینترنت طراحی پوستر همایش [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ [PDF]نادیده های رسانه ها [PDF]تدوین پیام [PPT]روش تحقیق چگونه یک شعار تبلیغاتی مناسب خلق کنیم ؟ ۴ سبک مختلف برای معرفی ویدئوی محصول و شرکت‌تان [PDF]سازی به روش های کوچک بهینه کتاب A/B Test موشن گرافیک؛ چیستی و اثر آن در تبلیغات چگونه یک متن جذاب برای بیو اینستاگرام خود بنویسیم؟ [PDF]کشاورزی حوزه ر ترویجی د های ه رسان تعریف چگونه كلاسي جذاب داشته باشيم؟ روشهای جذاب برای برگزاری کلاس زبان شاداب و پویا تکنیک هایی برای داشتن یک شخصیت کاریزماتیک چگونه یک بیوگرافی حرفه‌ای برای اینستاگرام بنویسیم؟ روش های طراحی رابط کاربری برای جذاب کردن سایت در سال 2017 ایجاد یک پیام رسان بومی با امکانات مشابه تلگرام/ نمونه مهندسی معکوس [PDF]Untitled سامانه ملی پیامک هر آنچه باید در مورد تگ و منشن کردن در اینستاگرام بدانید Steven Pinker: صحبت های استیون پینکر در باره زبان و تفکر [PDF]دانلود : راهنماي انتخاب رسانه ها و روش هاي آموزش سلامت [PDF]مبانی اصول و ارتباطات جمعی 18 مدل آگهی تبلیغاتی برای جلب مشتری آوازه [PPT]کارگاه آموزشی نگارش مقاله علمی چگونه یک شخصيت کاریزماتيك داشته باشيد؟ چالش ها و راهکارهای نامگذاری استارتاپ مهندسی برق چگونه چت کنیم؟ هشت عنوان موثر در تبلیغ نویسی چطور جذاب سخنرانی کنیم؟ نکاتی درباره طراحی موثر و جذاب اپ موبایل چطور پرو 30 آگهی تبلیغاتی جالب خلاقانه !! روش های استفاده از هنر تایپوگرافی صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست + نحوه ساخت و طراحی + چند نمونه موفق ۱۷ ترفند پنهان و جالب گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج + عکس 6 مدل کاربردی در ایمیل مارکتینگ مقالات علمی [PDF]بهبــود پیش بینــی در بازارهــای مالــی و ســرمایه گذاری روش تقلب در امتحان چگونه در تبليغ محيطي خلاق باشيم؟ ۲۰ تکنیک برای طراحی و اجرای تبلیغات خلاق فعالیتها و بازی خلاق در کودکان پیش دبستانی بنرهای تبلیغاتی حرفه ای و خوب و پر بازده در تلگرام از دیدگاه ایران تحقیق روابط بین انتقال هیدرولیک پوسته های سطح و مدیریت خاک در یک مشاوره و کمپین تکنیک های خلاقیت در تبلیغات تبلیغات ؛ چگونه تبلیغات موفق بسازیم ؛ شعار تبليغاتي «بررسی چگونگی به‌کارگیری طنز در آگهی‌های تبلیغاتی رادیو پیام» 8 نکته برای نوشتن پاپ آهنگ : Ask.Audio نحوه نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی نمودار فروش اخبار طراحی لوگو و نشان تجاری بازاریابی محتوا چیست و چه روش هایی دارد‌؟ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ وﯾﺮوﺳﯽ (Viral Marketing) چیست ؟ محتوای ویدئویی تمام آنچه باید در رابطه با بازاریابی ویروسی بدانید! – گروه مهندسی بازاریابی ویروسی: انواع بازاریابی ویروسی [DOC]رسانه‌های آموزشی در حوزه سلامت Searches related to یک نمونه از یک روش جذاب در انتقال پیام

نظرات




نماد