سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

تلگرام جز آن دسته از برنامه‌های پیام رسان موفق در ایران است که اکثر مردم ما از آن استفاده می‌کنند؛ از گروه‌های خانوادگی گرفته تا کانال‌هایی با موضوعات مختلف. همین محبوبیت تلگرام باعث شده که اسپمرها دست بکار بشوند و روزانه کلی پیام تبلیغاتی با مضامین مختلف برای ما ارسال کنند. چه نام کاربری (Username) داشته باشید چه نداشته باشید، امکان ندارد که تاحالا برایتان اسپمی نیامده باشد. تلگرام در بروزرسانی جدیدش قابلیتی را اضافه کرده که می‌تواند شما را از این وضعیت نجات دهد.

این بروزرسانی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به صورت دستی (Manual) تعیین کنید که همه افراد یا فقط دوستان‌تان شما را در گروهی اضافه کنند، این قابلیت جدید به همین جا محدود نمی‌شود و می‌توانید لیستی از افرادی درست کنید که همیشه می‌توانند شما را در گروهی اضافه کنند و همچنین یک لیست از افرادی که هیچ وقت نمی‌توانند شما را در گروهی اضافه کنند. برای فعال کردن این قابلیت فقط کافیست که در مراحل زیر را دنبال کنید:

 

–  در قدم اول لازم است که از طریق صفحه تنظیمات تلگرام وارد بخش Privacy and Security بشوید.

IMG_6694

– سپس لازم است که برای تغییر تنظیمات مربوط به گروه‌ها،  وارد Groups بشوید.

IMG_6695

– در بخش گروه‌های چندین تنظیم که در بالا گفته شد قرار دارد و به راحتی از این طریق می‌توانید وضعیت بهتری برای خود در تلگرام ایجاد کنید.

IMG_6696


تگ ها : راهکاری برای خلاص شدن از اسپم های تلگرام راهکاری برای خلاص شدن از اسپم‌های تلگرام تلگرام را کمتر از 24 ساعت از حالت report spam خارج کنید! چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ روش جدید خروج از ریپورت اسپم تلگرام با ربات spambot راهنمای غیر فعال سازی تبلیغات تلگرام رفع ریپورت تلگرام با این راه ساده از ریپورت شدن خلاص شوید+ آموزش جدیدترین روش خروج از ریپورت تلگرام + آموزش تصویری گزارش اسپم تلگرام چگونه از شر پیام‌های تبلیغاتی تلگرام خلاص شویم؟ الف 5 روش رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام و موبوگرام در چند ثانیه روش اسان برای رفع ریپوت خلاص شدن از شر در ساخت و ساز دریافت کد تلگرام اینترنت چگونه چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم آموزش خلاص شدن از ریپورت تلگرام رفع ریپورت در تلگرام ، خیلی سریع « آسمونی سنگ شکن اسپم برای همیشه از ریپورت شدن راحت شوید+ آموزش تلگرام از صفر تا صد؛ هر آنچه باید در مورد این اپلیکیشن پیام رسان خلاص شدن کامل از شرّ ايميل هاي تبليغاتي ! جلوگیری از هک گوشی با شناسایی علائم آن – آیا گوشی من هک شده است؟ چگونه از دست کانال ها و ربات های مزاحم در تلگرام خلاص شویم ؟ خلاص شدن از ریپورت تلگرام چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم توسط دوستتان بلاک شده اید ؟ آموزش خارج شدن از بلاک در تلگرام اینترنت پاک، بدون اسپم و پاپ‌آپ Anti Report دانلود رایگان نرم افزار آنتی ریپورت و آنتی اسپم تلگرام اموزش خروج از اسپم (ارسال نشدن پیام) تلگرام telegram spam آموزش غیر فعال کردن Laeve channel در کانال های تلگرام – تبلیغات راه کارهایی برای جلوگیری از هک تلگرام : مراقب ربات ها باشید ! رفع مشکل خطای تلگرام Phone Number Flood فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block حل خطای Phone Number Flood در تلگرام +آموزش آموزش بلاک و آنبلاک کردن یک شماره در تلگرام چگونه از شر تبلیغات تلگرام خلاص شویم ؟ خلاص شدن از شر اسپم های مزاحم در GMail ، Yahoo Mail و HotMail چگونه از شر اسپم ها در ایمیل خلاص شویم؟ اتصال ایمیل به تلگرام! آموزش رفع ریپورت تلگرام و خارج شدن از اسپم تلگرام توسط ربات آموزش پس گرفتن اینستاگرام هک شده +آپدیت 7 مهر 96 اگر توسط فردی در تلگرام بلاک شده اید، با این ترفند از بلاک خارج شوید! راه حل برای رهایی از اسپم تلگرام با این راهکار ها تمیز ترین حمام ممکن را داشته باشیم [7 راهکار زیرکانه آموزش دریافت ایمیل در تلگرام روش هایی شگفت انگیز برای آرام کردن ذهن GO 20 ربات دستیار مدیر گروه ایمیل های خود را در تلگرام دریافت کنید! 12 مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی برای برطرف‌کردن غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول انحصار باعث موفقیت یک استارت ‌آپ نیست بلکه خلاقیت ‌های یک راه خلاص شدن از ریپورت چه‌جوری از محدود شدن در اینستاگرام جلوگیری کنم چگونه مشکل گیر کردن پوست تخمه در گلو را برطرف کنیم راهکار بیرون رفتن از ریپورت در تلگرام ۱۰ راهکار بی‌نظیر برای خاموش کردن موتور استرس تنظیمات تلگرام تکنیک رهایی از وابستگی عاطفی جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام خلاص شدن از ریپورت اینستاگرام آموزش نحوه جلوگیری از ارسال نظرات اسپم در وردپرس + آموزش تصویری فقه و احکام شرعی: در هنگام نماز خواندن افکار بد و زشتی در ذهن خطور میکند خرید خانه راهکارهای عملی کسب موفقیت در زندگی 4 روش برای مسدود کردن شماره تلفن و رد تماس در آندروید Searches related to راهکاری برای خلاص شدن از اسپم‌های تلگرام

نظرات




نماد