سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تلگرام یکی از برنامه های گفتگو و پیام رسان در ایران است که میلیون ها نفر در این برنامه عضو هستند و از خدمات مفید و خوب آن استفاده می کنند. همانگونه که مطلع هستید در تلگرام این امکان وجود دارد که برای پروفایل خود عکس انتخاب کنید. به زبان ساده تر شما می توانید عکس خود یا هر عکس دیگر را برای پروفایل خود قرار دهید تا دوستان و کاربران عضو در تلگرام آن را مشاهده کنند. البته انتخاب عکس برای پروفایل تلگرام محدودیت ندارد و شما می توانید هر زمان که خواستید یک عکس جدید بر روی پروفایل خود قرار دهید تا از مجموع عکس های پروفایل خود یک آرشیو داشته باشید.

اما یک سوال بزرگی که برای کاربران تلگرام مطرح شده این است که آیا می توان فهمید که چه کسی عکس های پروفایل تلگرام ما را چک میکند؟ اکثر کاربران تلگرام دوست دارند که وقتی با یک کاربر جدید آشنا شده یا اینکه وارد یگ گروه جدید می شوند، عکس های پروفایل کاربر مورد نظر خود را ورق زده و آن را چک می کنند.

برای اینکه بفهمید چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است یا خیر، در ادامه این مقاله همراه ترفندها باشید.

 

 

 

از واقعیت تا شعار؛ چه کسی پروفایل تلگرام شما را چک میکند؟

اساسا سیاست سازندگان تلگرام بر حفظ حریم خصوصی کاربران خود است و هرگز اینگونه قابلیت را منتشر یا در اختیار کسی قرار نمی دهد پس نتیجه می گیریم که فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران عملا امکانپذیر نیست!

نکته‌ی جالبی که در رابطه با سیاست تلگرام می توان عنوان کرد این است که مدیر تلگرام در توییت خود "حالت روح" را که در برخی از برنامه های غیر رسمی تلگرام از جمله موبوگرام موجود است را ناقض حریم خصوصی دانسته و قصد مسدود کردن آن را دارد. پس اینگونه قابلیت را نیز در صورت لو رفتن مسدود خواهد کرد.

 

آیا نرم افزار ها و ربات های موجود در این زمینه واقعی هستند؟

متاسفانه بازار کلاهبرداری از خدمات تلگرام توسط افراد سودجو بسیار داغ است و یکی از موضوعات خود برای کلاهبرداری همین نرم افزار و ربات های چک کن پروفایل است.

به عنوان مثال اپلیکیشن ها و یا ابزار های طراحی شده توسط این افراد سودجو که اختیار کاربران قرار داده می‌شود کاملا تقلبی بوده و حتی ممکن است که حریم خصوصی شما را نیز تهدید کند. البته فروشنده ی این ابزار ها مدعی هستند که برنامه و ربات فهمیدن و نمایش لیست افرادی که پروفایل تلگرام شما را چک کرده‌اند توسط آن ها تست شده و کار می کند، البته با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی این امکان وجود دارد که ابزار مورد نظر لیستی از مخاطبین شما را به علاوه یک لیست از کاربران فیک نمایش دهد، اما به جرات می توان گفت که این لیست نمایش داده به شما هیچ ارتباطی با افرادی که پروفایل شما را چک کرده‌اند ندارد و فقط این یک حقه اینترنتی بوده که تنها به فکر خالی کردن جیب شما است!

موفق و پیروز باشید.


تگ ها :

نظرات




نماد