سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

درست است که نوتیفیکیشن های وب، قابلیتی کاربردی و جالب در داخل مرورگرها است اما ممکن است برای بسیاری از کاربران نیز آزاردهنده باشد و از هشدارهای دریافتی متعدد خسته شوند. برای مثال فرض کنید که اطلاعیه های فیسبوک را در داخل موبایل خود دریافت می کنید و دیگر علاقه ای به نمایش آنها در مرورگر دسکتاپ خود ندارید. اما در عین حال می خواهید نوتیفیکیشن های واتس اپ یا توییتر را دریافت کنید. این دقیقاً همان موردی است که در این مطلب سایت ترفندها بدان خواهیم پرداخت و با دنبال کردن آن قادر خواهید بود نوتیفیکیشن های یک سایت خاص را در فایرفاکس، کروم یا مایکروسافت اج غیرفعال نمایید.

 

 

غیرفعالسازی نوتیفیکیشن مرورگر کروم

به گزارش ترفندها برای مرورگر کروم یک راه بسیار راحت وجود دارد و کافیست عبارت chrome://settings/contentExceptions#notifications را در نوار آدرس گوگل کروم کپی کرده و کلید Enter را فشار دهید. یک پنجره پاپ آپ نمایش داده می شود و در داخل آن لیست سایت هایی که اطلاعیه ی آنها را دریافت می کنید قرار دارد. در کنار سایت موردنظر خود و در زیر ستون Behavior گزینه ی Allow را به Block تغییر دهید. در آخر می توانید بر روی دکمه ی Done کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

 

how-to-turn-off-web-notifications-in-chrome-edge-and-firefox-2

 

غیرفعالسازی اطلاعیه ها در مرورگر فایرفاکس

بر روی علامت همبرگری (یا سه خط روی هم) کلیک کنید و سپس وارد بخش Options شوید. در سمت چپ صفحه وارد تب Content شده و بر روی دکمه ی Choose… در زیر قسمت Notifications کلیک کنید. سایت موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه ی Remove Site کلیک کنید. در آخر جهت ذخیره سازی تغییرات از دکمه ی Save Changes استفاده نمایید..

 

how-to-turn-off-web-notifications-in-chrome-edge-and-firefox-1

 

غیرفعالسازی نوتیفیکیشن ها در مایکروسافت اج

بدین منظور در مرورگر Microsoft Edge نیز نیاز است که ابتدا بر روی علامت منو (سه نقطه) در بالا سمت راست صفحه کلیک کرده و سپس وارد بخش Settings شوید. به پایین این بخش رفته و بر روی دکمه ی Advanced Settings کلیک کنید. هم اکنون قسمت Notifications را پیدا کرده و در زیر آن بر روی دکمه ی Manage کلی کنید. هم اکنون می توانید (ترفندها) به کنترل سایت هایی نوتیفیکیشن دار خود بپردازید و آنها را غیرفعال نمایید. توجه داشته باشید که اگر چنین قسمتی را پیدا نکردید بدین معنی است که ویندوز شما به نسخه آپدیت سالانه ارتقاء داده نشده است..

 

how-to-turn-off-web-notifications-in-chrome-edge-and-firefox-3


تگ ها :

نظرات




نماد