سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

سه وب سایت با طراحی شگفت انگیز و بسیار پیشرفته در این مقاله وجود دارد که به شما معرفی می کنیم. ANTON & IRENE هفته آینده ورک شاپ خود را در وب سایت GENERATE LONDON حول موضوع "مفهوم سازی، ساخت و طراحی و فروش ایده ها" در معرض نمایش خواهد گذاشت.

 

THE GOLDFINCH

شاید چون اهل هلند می باشم، اندکی تعصبی باشم، اما یک طراحی سایتی که نقاشی پرنده های کوچک را در مقیاس بزرگ تری نشان می دهد، واقعا نظر من را جلب نموده است. من با این گونه نقاشی ها آشنایی دارم، اما نمی دانستم که این نقاشی ها ساخته FABRITIUS می باشد که بسیار در این زمنیه تبحر و استعداد دارد. من در این طراحی سایت به سادگی می توانم تعاملات بسیار شگفت انگیز آن را بیابم و درک نمایم.

زمانی که شما در این طراحی وب سایت اسکرول می کنید، انیمیشن های ساده و زیبایی نمایان می شوند که بسیار مفهومی بوده و محتواهای تاریخی را برای کاربران سایت در معرض نمایش می گذارند- مانند محتواهایی که به قرن 17 باز می گردد که فنچ ها و گنجشک ها را در قفس های کوچک به عنوان حیوان خانگی نگه داری می کردند و هیچ گاه به آن ها اجازه پرواز نمی دادند. ما هم چنین در این طراحی وبسایت دریافتیم که چگونه گنجشک ها و فنچ ها در نقاشی های تاریخی نمایان می شوند و نقش آن ها در دین مسیحت به چه ترتیب می باشد.

موزیکی که در این وب سایت نواخته می شود، بسیار متناسب است و تعاملاتی را میان شما و وب سایت برقرار می سازد که باعث می شود تا داستاتی که حتی فکرش را نمی کردید، شما را غرق لذت کند. شما در این شرایط احساس می کنید که تجربه های بسیاری را به دست آورده اید و مواردی جدیدی را یاد گرفته اید. شما در این طراحی وب سایت به عواملی توجه خواهید کرد که هیچ گاه برای تان اهمیت نداشته است.

 

SHANTELL MARTIN

SHANTELL یکی از دوستان خوب ما می باشد و هم چنین یک آرتیست خارق العاده و تاثیرگذاری است که بسیار به خاطر اثرهای زیبل و جذابی که خلق کرده، مشهور شده است. از این رو ما می خواستیم تا موارد جذاب و انرژی بخش و خارق العاده ای را خلق کنیم که از گرایش های کنونی وب سایت تبعیت نکند و درست شبیه روش کاری و پروسه کاری او باشد، در همین حال ما در نظر داشتیم تا راه و روشی را در طراحی وب سایت به کار ببریم که بر مخاطبان مان تاثیر بگذارد، به همین دلایل بود که ما از او به عنوان آرتیست همه فن حریف در پروژه خود بهره بردیم.

در ابتدای هر فصل این وب سایت، جدولی وجود دارد که نشان دهنده مقدار پولی است که اهدا شده است. این موضوع باعث می شود تا مخاطبان با داستانی که در این وب سایت وجود دارد آشنایی پیدا کرده و خود را با آن مطابقت داده و همگام سازند.

او در این وب سایت از یک انسانی استفاده کرده است که در صفحه اصلی دراز کشیده و مواردی در کنار او نقاشی شده است. این هنر طراحی تعاملی باعث می شود تا نظر کاربران جلب شده و کلیک هایی را در سایت انجام دهند. شما می توانید روی کلمه PLAY کلیک کنید تا یک شکل تخم مرغی برای تان نمایش داده شود که می توانید در آن، نحو نمایش انیمیشن و سایر عوامل را کنترل نمایید. این مورد می تواند نشان دهنده وجود عوامل تعاملی در طراحی وب سایت باشد.

 

A IS FOR ALBERT

 

طراح وب سایت و مدیر هنری به نام JOE LOVELOCK صفحه هوم وب سایت را به صورت تایپوگرافیک خلق نمود تا کودکان بتوانند حروف الفبا و اعداد را به راحتی بخوانند. او این طراحی را از اولین فرزند خود الهام گرفت. والدین با کمک این وب سایت می توانند موارد بسیاری را به فرزند خود یاد دهند.

زمانی که اولین بار به این طراحی سایت نگریستم، توجه ام به سبک مسطح و هندسی و انیمیشن های ساده جلب شد. حروف های بزرگ همگی از دایره ها، مربع ها و مستطیل ها ساخته شده اند و برای تصاویر و طرح ها از اشکال ساده به کار برده شده است. رنگ ها به روش های مختلفی در این طراحی سایت نمایان می شوند، اما پایداری بالایی دارند، به گونه ای که کاربران به راحتی می توانند به این وب سایت جذب شوند و از رنگ های موجود در آن لذت ببرند. انیمیشن ها و اشکالی که در این طراحی وب سایت وجود دارد، داستانی را به کاربران و مخاطبان خود بازگو می کند که باعث می شود تا در یاد و خاطره آن ها ثبت شود.

زمانی که به پایین این طراحی وب سایت اسکرول نمودم، بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، زیرا در آن جا قسمتی نمایان بود که نشان دهنده پروژه شخصی طراح بود که ارتباطی با پروژه مشتری سایت نداشت. من با  JOE تماس گرفتم و از او سوال کردم که چرا در این طراحی وب سایت از پروژه شخصی خود استفاده کرده است. او تنها این جمله را به من گفت که او می خواست کاری برای رضایت قلبی خود انجام دهد و این امر باعث می شود تا استعداد هایش ارتقاء یافته و رشد کند. او روی این موضوع تاکید کرد که هیچ محدودیتی نمی تواند سد راه ابراز علاقه و رضایت قلبی او را بگیرد. او هم چنین اظهار نمود که اینزموضوع باعث می شود تا نظرات بسیاری به استدیو طراحی او جلب شود و مشتریان بسیاری را می تواند به دست آورد.


تگ ها : مقاله IRENE PEREYRA وب سایت های مورد علاقه خود را انتخاب مقاله های گروه branding 10 شرکت برتر طراحی که از تصاویر پروژه ها و فعالیت های بایگانی‌های c#.net 15 وب سایتی که میتواند کدهای HTML و CSS را برای شما بایگانی‌های html بایگانی‌های CSS3 بایگانی‌های css چگونه شما باید با شرکت های طراحی سایت بزرگ به رقابت چگونه از فونتها با لایه های مختلف در زبان CSS3 استفاده بایگانی‌های php بایگانی‌های Java 5 راهی که VR، طراحی سایت های امروزه را تغییر می دهد؟ بایگانی‌های طراحی سایت پست ها Roberto Pereyra Di Natale backs Pereyra's Juventus transfer Juve Latino on Twitter: "OFICIAL: Roberto Pereyra آرشیو کل مقالات عاشقونه کشور سازنده iceland slushy bar frozen ice drinks معماری با لوله های پلاستیکی! تهران – مراسم یادبود قربانیان تیراندازی پلیس انگلیس به فلسفه اخلاق طراحی سایت طراحی وب سایت 145 رای SAMAN BI DEL011 (@samanbidel011) Instagram videos ArMaN Taghinia (@arm9n Sahar Daryabeigi (@sahardaryabeigi) See Instagram جستجوی عبارت his name merlin دکتر وحید شریعت رئیس تازه منصوب شده بیمارستان ایران ちゃぶ台メモ

نظرات




نماد