سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر اهل فیلم و سینما باشید، حتما نام فیلم مریخی که توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده‌است را شنیده‌اید. این فیلم که توانست نامزد ۷ جایزه اسکار شود، داستان یک فضانورد است که در مریخ گیر می‌افتد و تصمیم می‌گیرد که برای بقا زندگی‌اش تلاش کند. اما بحث اصلی ما در مورد این فیلم نیست؛ شاید اگر شما هم در حین خرید سیب‌زمینی، با بسته‌بندی یک فیلم برخورد کنید، همه چیز را یک شوخی از طرف فروشگاه به حساب آورید. اصلا چرا سیب‌زمینی؟!!!

خوب؛ سیب‌زمینی در فیلم نقش بسیار حیاتی‌ای را ایفا می‌کند و مریخی یا همان قهرمان داستان سعی می‌کند که به کمک کاشت سیب‌زمینی در مریخ، حداقل خورد و خوراک خودش را فراهم آورد. شاید متوجه شده‌اید که کمپانی عرضه‌کننده سیب‌زمینی که در اصل آلبرت بارتلت نام دارد، چه فکر بکری را پیاده‌سازی کرده‎‌است.

 

the-martian-potatoes-advertisement-guerrilla-marketing-albert-bartlett-3

این کمپانی عرضه‌کننده سیب‌زمینی که اخیرا یک قرارداد با شرکت فاکس قرن بیستم امضا کرده‌است، سعی دارد به کمک نام تجاری این فیلم و یک جایزه بسیار با ارزش برای علاقمندان این فیلم، به شکلی نوین به مارکتینگ بپردازد. مشخصا می‌توان گفت که در دید اول همه چنین مارکتینگی را فقط یک شوخی به حساب می‌آورند؛ ولی با یک نیم‌نگاه به این دو محصول و وجه تشابه آنها، می‌توانید متوجه شوید که چنین مارکتینگی، فکر بدی هم نیست.

در ضمن، جایزه این کمپین که به صورت مشترک توسط فاکس قرن بیستم و آلبرت بارتلت راه‌اندازی شده، به کمک ناسا اهدا می‌شود که بازدید از مرکز فضایی کندی است. قطعا افرادی که به سراغ این سیب‌زمینی‌ها و فیلم مریخی (The Martian) می‌روند، از آن دسته افرادی هستند که صد در صد دوست دارند که از این ایستگاه فضایی دیدن کنند.

از آنجایی که این کمپین فقط در فلوریدا اجرا شده، شاید به یک کمپین ویروسی تبدیل نشود. ولی ایده آن بسیار ستودنی است و می‌توانیم از آن درس بگیریم و با دیدی متفاوت به مارکتینگ نگاه کنیم.


تگ ها : خرید سیب‌زمینی یا فیلم مریخی؟ انتخاب با شماست خرید سیب زمینی یا فیلم مریخی؟ انتخاب با شماست مصائب تلخ سیب زمینی مریخی ریدلی اسکات را ببینیم یا نه؟ سکانس تولید سیب زمینی در مریخ توسط مارک واتنی در فیلم م آزمایش شکارچی حیات مریخ در شبیه‌سازی صحرا تنقلات فوتبالی‌ها موقع تماشای جام‌جهانی / آرشیو کتاب مریخی انجمن فيزيكدانان جوان ايران • پکیج های 5 عددی بازی، فیلم یا کارتن در تهران انتخاب می‌کنند دیدارهای عاشقانه در کوچه پس کوچه های مسکو+تصاویر جدیدترین خبرهای استان کرمان پیاده رو سفر به مریخ خیالی طرز تهیه ی سمبوسه / دستور ساده و گام به گام تهیه انواع سمبوسه نمایش چهار فیلم ایرانی در جشنواره کودکان استانبول مروری بر هنر در هفته اول مهر fas pes ۹ پیشنهاد خاطره‌ساز برای روزی که هوا برفی است و نمی‌توانید از خانه بیرون دانلود فیلم طبقه حساس با کیفیت عالی فال امروز ۶ بهمن ۹۵ دانش و فناوری جهان بهترین و معروف ترین غذاهای تایلند+عکس هر چه می خوای این جا هست بیا حقه‌هایی برای چربی‌سوزی و کاهش وزن سریع! نابودی هواپیمای مالزی با شلیک ناو آمریکایی [PDF]از بركات ماه رجب بهره مند شويم . 2 گوهرهاي فراوان در سرزمين خش جاذبه های گردشگری امارات بهترین شهواتخانه مچرک دنیا این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد «اینستاگرام» خود را امن‌تر کنید [PDF]علوم تجربی هفتم عکس مریخ، سیاره مریخ مدیتیشن مشاهده، مقایسه و انتخاب بهترین تور مسافرتی (اطلاع رسانی تبلیغی) عکس ها و کلیپ های اکسیر در اینستاگرام دکوراسیون شیک اتاق خواب با الهام از رنگ های طبیعت مدیریت ارتباط مشتری پلاستیک های زیستی mebeauty (@me.mybeauty) خواص درمانی و تغذیه ای سیب زمینی از «احضار» تا «آن»؛ خود را براي ترسيدن آماده کنيد! تبریک تولد دوست هدف پنهانی "بابک زنجانی" از جعل نام 2 خواهر/ راه‌اندازی مدرسه‌های آمریکایی بازی ها و شوخی های زن و شوهرها در خلوت زندگی سلام از خواص اعجاب‌انگیز سرکه سیب چه می‌دانید؟ iranian راهنمای سفر به امان؛ اردن پایانی بر ریزش مو با 14 فرمول طبیعی شرایط عجیب یک خانم برای ازدواج مدل موی کاملا متفاوت سحر قریشی و چهره جدید وی! عکس خلوتگاهه منو خدایه خوبم " تجربیات ازدواج موقت " یا حکایات تلخ و شیرین؟ انتخاب شعار صدأ photos on Flickr A young girl dies by gunshot (Neda) – درگیری‌های تهران: کشتن یک چرا چشمهایتان سرخ میشود تلاش‌ برای ثبت روز کورش بزرگ در تقویم رسمی ایران. با استفاده از رسانه های اجتماعی برای از دست دادن وزن طالع بینی تیر ماه 96 20 ماده غذایی ضدسرطان ماجراجو مردان مریخی و زنان ونوسی در اتاق خواب Images about #پيش معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید! ساعت ck طرح LOVE Images about #متخصصان tag on instagram Searches related to خرید سیب‌زمینی یا فیلم مریخی؟ انتخاب با شماست

نظرات




نماد