سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

هر کدام از ما وقتی در زندگی روزمره خود با یک دستور از طرف اطرافیانمان مواجه می‌شویم، سریع گارد گرفته و سعی می‌کنیم که از آن دستور فرد مقابل خود، سرپیچی کنیم. ولی وقتی که پا به فضای مجازی می‌گذاریم، شاید قوانین برای ما که روی دستورات دیگران سخت‌گیر هستیم، کمی تفاوت کند و حتی دوست داشته باشیم که مقداری هم به ما زور بگویند. در ادامه به سه بنر تبلیغاتی می‌پردزایم که هر سه آنها کمی با زورگویی جلو می‌آیند و تاثیر خوبی روی عملکرد مخاطب می‌گذارند.

۱) سایت‌چکاپ:

همان طور که از نام این کمپانی مشخص است، سایت‌چکاپ یک پلتفورم است که تمام فاکتورهای فنی موفقیت وب‌سایت شما را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند که نقص‌های آن را رفع کنید. اخیرا سایت‌چکاپ یک کمپین تبلیغاتی را شروع کرده که مخاطبانش می‌توانند از طریق این کمپین، از مقداری شارژ رایگان بهره ببرند. بنر این کمپین که دکمه فراخوان (Call-to-Action) با متن بررسی کن آمده، کمی حالت دستوری دارد که مخاطب را واقعا تشویق می‌کند که سایتش را با سایت چکاپ، بررسی کند. البته در نظر داشته باشید که اینجا شما به سایت‌چکاپ دستور می‌دهید!

48918043288693107033

۲) فرانش:

فرانش که یک بستر آموزشی با کلی دوره‌های متفاوت است، در کمپین آخر خود روی ویدئوهای رایگانی که منتشر می‌کند تمرکز کرده و سعی دارد به این واسطه، مخاطب را جذب خودش کند. دکمه فراخوان بنر این کمپین به شکلی حس نبود وقت را برای مخاطب القا می‌کند و باعث می‌شود که افراد بیشتری رو آن کلیک کنند.

53745654184428356694

 

 

نکاتی که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید رعایت کرد

 

معرفی کتاب: نکاتی که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید رعایت کرد

افرادی که در زمینه طراحی بنر فعال هستند، ممکن است هرکدام تعریف‌های متفاوتی را از ساختار یک بنر خوب ارایه بدهند. اما همیشه سوال اینجاست که یک بنر خوب چگونه شناسایی می‌شود؟ 

 

۳) آموزش:

وب‌سایت آموزش که عموما دوره‌های آموزشی تخصصی را درقالب دیسک نوری به فروش می‌رساند، اخیرا یک کمپین تبلیغاتی داشته که بنر آن طراحی بسیار مناسبی دارد و مخاطب آموزش طراحی و برنامه‌نویسی را مستقیما هدف می‌گیرد و با دکمه فراخوان همین الان سفارش دهید، مخاطب را با یک دستور به سمت خرید محصولات وب‌سایت خود می‌فرستد.

13885963351332706566

همیشه در نظر داشته باشید که با توجه به محصولی که عرضه می‌کنید، می‌توانید حس نبود وقت را به مخاطب القا کنید؛ از طرفی دیگر می‌توانید برای مدت کوتاه کمپین‌های فروش ویژه داشته باشید که چنین دکمه‌های فراخوانی در این مدل کمپین‌ها واقعا جواب می‌دهند و باعث می‌شوند که نرخ تبدیل بالایی را از آن خود کنید.


تگ ها : دستوراتی که نرخ کلیک‌خوری بنر‌های شما را افزایش می‌دهند طراحی بنرهای تبلیغاتی انواع تبلیغات اینترنتی مقاله آموزشی طراحی بنر و رعایت چند نکته در اصول طراحی بنر نکات مهم برای طراحی صفحه فرود موثر مقاله آموزشی طراحی بنر و رعایت چند نکته در اصول طراحی بنر گرافیست سایت بایگانی‌ها مقالات و آموزش معرفی کامل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پونیلا تکنيکها و آموزشهاي طراحي و بهينه سازي سايت [بایگانی] چگونه کمپین تبلیغات بنری موفقی داشته باشیم؟ هزینه های عجیب عروسی ثروتمندان تهرانی نتایج جستجو مقالات وب و اینترنت » هاست سنتر گرافیست سایتبلوگل جستجوی عبارت سازمان تبلیغات ی بابل امور بانوان طراحی سایت بایگانی تبلیغات در گوگل بایگانی جستجوی عبارت میانجیگری هوادار پالمیراس لینک ربات ى آدرس تگرام اسکریپ بتا غیرفعال سازی تبلیغات جستجو سادگی تبلیغات اطلاعات قانون سادگی جستجو

نظرات




نماد