سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

لیدها افرادی هستند که از طریقی به محصول یا سرویس شما علاقه نشان داده‌اند و می‌توانند مشتریان شما باشند. جمع‌آوری لیدهای با کیفیت یکی از مهمترین ماموریت‌های هر پروسه‌ بازاریابی است. طبق تعریفی که از لید ارائه می‌شود هر کسی که فرمی را در سایت شما پر می‌کند و ایمیل خود را در اختیار شما قرار می‌دهد، نمی‌تواند یک لید برای کسب و کار شما باشد. چراکه ممکن است این فرد به محصول شما علاقه‌ای نداشته باشد و صرفاً بابت دریافت جایزه و پیشنهادهای مرسوم دیگر این کار را انجام داده باشد.

مثلاً اگر ما یک سایت فروش صنایع دستی داشته باشیم و در مقابل ثبت ایمیل به کاربرها پیشنهاد شرکت در قرعه‌کشی آیفون بدهیم، لیدهای با کیفیتی نخواهیم داشت. چراکه درصد قابل توجهی از این کاربرها احتمالاً به خاطر علاقه به آیفون ایمیل‌شان را در اختیار ما گذاشته اند و نه به خاطر علاقه به صنایع دستی.

نت‌برگ یک سایت تخفیف گروهی است که با وجود کاربران زیادی که دارد، اهمیت جذب لیدهای جدید را می‌داند و اخیراً اقدام به راه‌اندازی کمپینی در این زمینه کرده است.
کاربران از طریق بنرهای زیر متوجه پیشنهاد ویژه نت‌برگ می‌شوند. بعد از کلیک کردن روی بنر وارد صفحه‌ فرود اختصاصی می‌شوند و با وارد کردن ایمیل ۵۰۰۰ تومان کد تخفیف دریافت می‌کنند.

banner

landing

چرا لیدهای کمپین نت‌برگ با کیفیت هستند؟

نت‌برگ یک سایت تخفیف‌گروهی است، بنابرین مخاطب نت‌برگ، فردی است که به دریافت تخفیف علاقه‌مند است. با توجه به این موضوع “دریافت تخفیف ۵۰۰۰ تومانی” به عنوان انگیزه‌ دریافت ایمیل برای این کمپین مناسب است چون شخصی که جذب این پیشنهاد می‌شود مخاطب سایت نت‌برگ است.
از طرفی نت‌برگ در صفحه‌ فرود توضیح داده که در صورت وارد کردن ایمیل خبرنامه‌ شهر انتخاب شده و تخفیف‌های ویژه نیز برای شما ارسال خواهد شد. بنابرین کاربر از همان ابتدا می‌داند در آینده چه ایمیل‌هایی را دریافت خواهد کرد.
صفحه فرود این کمپین ساده است و یک هدف مشخص دارد. اطلاعات موردنیاز در فرم هم به حداقل‌ها کاهش یافته است. نت‌برگ این موضوع را به خوبی می‌داند که کاهش اطلاعات درخواستی فرم ثبت نام، موجب افزایش نرخ تبدیل این صفحه خواهد شد.

پس از شروع این کمپین، عضویت در سایت نت‌برگ ۲۱.۹۲% رشد داشته است.

جذب ایمیل یک حلقه از زنجیره‌ بازاریابی درونگراست و طراحی برنامه‌ ایمیل مارکتینگ متناسب با روش جمع‌آوری ایمیل‌ها در ادامه این پروسه، می‌تواند منجر به موفقیت قابل توجه و نرخ بازگشت سرمایه مناسبی برای کسب‌وکارها شود.


تگ ها : چگونه از طریق جمع‌آوری ایمیل، لیدهای با کیفیت بدست آوریم؟ آشنایی با مفهوم لید (Lead) در دیجیتال مارکتینگ چگونه یک ایمیل عالی با هدف فروش خلق کنید چگونه با تقویت استراتژی های ایمیل مارکتینگ شاهد پیشرفت در ۱۰ نکته مفید و ضروری در ایمیل مارکتینگ گزینه‌هایی که مخاطب را در صفحه فرود گمراه می‌کنند #ايميل hashtag on Twitter Anetwork (@anetworkmini) پاکت نامه های اینترنتی : آموزش تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان بهبود ارائه خدمات اهمیت شناخت پرسونای مخاطب هدف در استراتژی کسب‌وکار [PDF]PDF: آمار سنی 25 ابزار کاربردی و رایگان گوگل برای بازاریابی بازاریابی شبکه های اجتماعی اتانول ایجاد سرنخ‌های بازاریابی به شیوه ی درون‌گرا چگونه می توانیم اندیشه خود را کنترل کنیم؟ – موفقیت در زندگی با خودباور ژل رویال یا شیر زنبور عسل – فروشگاه عسل طبیعی خالص ارگانیک و فروشگاه نورنما. مقررات حریم خصوصی کاربران ایده شما برای ایجاد کسب و کار سودآور با 10 000 000 تومان سرمایه چیست؟ Joel Selanikio: The big چگونه و به چه طریق 3ds max را یاد بگیریم ؟ چگونه از مزاياي رقابتي ناپايدار، فرصت به دست آوريم آموزش اصول خبرنگاری و خبر نویسی / قاعده های مختصر و مفید در مطالعه موردی سئوی کلاه سفید: چگونه رتبه یک گوگل را به دست آوریم؟ بهره گیری و هدایت داده های کلان برای کسب سود های کلان اصول تنظیم اندازه عکس ها در فتوشاپ تحقیق امضای دیجیتالی راهنمای جنگ های نامنظم تحقیق عدد طلایی بلاگ نصب و راه اندازی تجهیزات برق switchboard بر اساس طرح های مشتری ستاد ويژه توسعه فناوري نانو لیدهای با کیفیت چیستند؟ برای دستیابی به آنها چه می توان انجام داد [PDF]دوره آموزشي Seisan شماره شبا sheba چیست و چگونه آن را بدست آوریم [PDF]فصلنامه ی تخصصی بندری سؤالات رایج پاور شل به زبان فارسی [PDF]متن کامل (PDF) دنیای ماینکرفت آموزش های مربوط به امنیت ایمیل های شخصی [بایگانی] آموزش گوگل ارت [PDF]گزارش عملکرد پایدار 1395 لاس كدينگ سازماني بستري براي مديريت ارتباط با مشتري – مجله Webfaqt.com همکاری با ما مراحل دستیابی به جایگاه سازی برند [PDF]ارائه یک رویکرد استوار برای بهینه سازی سیستم های صف The Art Of Social Media تحقیق معرفی سایت به موتورهای جستجوگر چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ [PDF]چگونه خواسته هایمان را جذب کینم؟ کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا [PDF]آزمايش انتخاب گسسته، رويكردي كارا در ارزش گذاري آی سیمز فاکتورهای یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد [PDF]بدترین آسیب پذیری ها در ۱۰ سال اخیر تحقیق تأثیر تماشای تلویزیون بر کیفیت تحصیلی دانش آموزان آشنایی با برق تک فاز و سه فاز شناخت ابزار های جاســـــــوسی [DOC]Spywarc چيست ؟ social media marketing بایگانی بهبود کیفیت @sazinco.ir حین #طراحی حسابداری اجتماعی ترفندهای جالب متیس بلاگتحقیقات علمی در زمینۀ زندگی‌های گذشته تجهیزات موجود در یک تابلو توزیع و نحوه انتخاب کلیدهای آن [PDF]کار و کسب رسانه یی برای پیشقدمان

نظرات




نماد