سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

همیشه یکی از دغدغه های اصلی یک کسب و کار آنلاین، تعداد مشتریانش و دوره عمر مربوط به آنها بوده، در قدم اول چالش اصلی جذب مشتری و در درجه دوم نگهداری و حفظ آن مشتری است که می‌تواند انرژی و زمان زیادی را از یک کسب‌و‌کار آنلاین بگیرد.یکی از راهکارهایی که ما در اینتورک بارها آن را مورد آزمایش قرار دادیم، اجرای کمپین‌هایی برای پیدا کردن مشتریان جدید بود این کمپین ها اصطلاحا با نام Lead Generator در حوزه بازاریابی دیجیتالی شناخته می‌شوند.

ساز و کار اصلی این کمپین ها، بوسیله دریافت اطلاعات مشخصی از کاربران هدف و مشتریان بالقوه آغاز می‌شود و در ادامه سعی می‌شود که با ارسال محتوای درست به این افراد، آنها را به استفاده از محصولات و سرویس‌های مورد نظر ترغیب کرد. به بیان ساده‌تر سعی می‌کنیم از افرادی که ما را نمی‌شناسند، مشتریان بالفعل و وفاداری بسازیم.

 

فروشگاه اینترنتی پاز که در زمینه فروش اینترنتی محصولات صوتی و تصویری اتومبیل و خانه فعالیت دارد، با در نظر گرفتن موارد بالا، تصمیم گرفت تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را با استراتژی جمع آوری ایمیل شروع کند، در این کمپین بنر و صفحه فرود (Landing Page) همگی در راستای یک هدف طراحی شده بودند و آن هدف هم گرفتن ایمیل افراد علاقمند به محصولات پاز بود.

 

در این دسته از کمپین ها، همیشه نیاز به یک عامل ترغیب کننده جهت افزایش نرخ تبدیل احساس می‌شود؛ فروشگاه اینترنتی پاز این عامل را به این صورت در نظر گرفت که کاربرانی که ایمیل خود را در این کمپین وارد می‌کنند، روی خرید خود یک فلش مموری به عنوان هدیه دریافت کنند.

در بنرهایی که برای این کمپین طراحی شد، دو موضوع اصلی مورد بررسی و ارایه قرار گرفت:

  • محصولات پاز در چه دسته بندی موجود هستند
  • کاربران با ارایه ایمیل خود به پاز، دارای چه امتیازی می‌شوند (فلش مموری)

18458704636757017410

با رعایت نکته اول، ما قصد داشتیم که بیشتر افرادی که به محصولات صوتی و تصویری علاقمند هستن را مورد هدف قرار دهیم و انها بیشتر با این کمپین درگیر شوند. نکته ی دوم نیز ارایه دلیلی بود به کاربران که چرا باید بر روی بنر کلیک کنند و چه چیزی را میبایست بررسی کنند.

 

در مرحله ی بعد، کاربران وارد صفحه ی فرود این کمپین میشوند و در این صفحه اطلاعات مختصر اما مفیدی را در رابطه با فروشگاه اینترنتی پاز دریافت میکنند، میتوانند به کانال تلگرام از دسترسی داشته باشند و در اصلی ترین قسمت، ایمیل خود را ثبت کنند.

Landing

 

یکی از مهمترین نکات در کمپین‌های CPC، مانیتورینگ و تحلیل روز به روز کمپین است، فروشگاه اینترنتی پاز با کمک و مشاوره اینتورک این امر را به نحو احسنت به مرحله اجرا رساند و با قرار دادن UTM بر لینک بنرهای خود و قرار دادن کد گوگل آنالتیکس در لندینگ پیج این کمپین توانست با چشمانی باز وضعیت این کمپین را بررسی کرده و با تعامل با تیم اینتورک به بهبود نتایج این کمپین بپردازد، نتایج حاصله از این کمپین ۳۰ روزه به صورت زیر است:

 

دریافت ۳۰۰ ایمیل

جذب ۱۰۰ فالور اینستاگرام

جذب ۵۵ عضو تلگرام

ثبت ۳۰ فاکتور فروش

جذب ۲۵ کاربر جدید و ثبت نام شده

کاهش ۵۰ درصدی رتبه الکسا از رتبه ی ۱۳.۷۵۰ به رتبه ی ۶.۴۰۰

 

مثال معروفی در زبان فارسی وجود دارد که می‌گوید “با یک تیر چند هدف را بزنیم”، همانطور که می‌بینیم در کمپین های CPC با انتخاب استراتژی درست و استفاده از ابزارهای کارآمد می‌شود که با یک تیر به چند هدف دست پیدا کرد!


تگ ها : جمع آوری ایمیل، استراتژی مناسب برای یک فروشگاه اینترنتی جمع آوری ایمیل استراتژی مناسب برای فروشگاه اینترنتی چگونه ایمیلهای بیشتری برای وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود جمع نحوه ارسال ایمیل فروش شخصی جمع‌آوری ایمیل هدفمند به سبک چریکی ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی با ایمیل چیست ؟ بررسی کمپین خوگر — آکادمی ای‌نتورک مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی کدام است؟ طراحی سایت فروشگاهی، اصول موفقیت در فروشگاه اینترنتی ۱۶ استراتژی تضمینی برای ساخت لیست ایمیل بررسی کمپین CPC هایپرکا — آکادمی ای‌نتورک ۲۵ ابزار فوق العاده جهت تهیه لیست ایمیل برای رشد کسب و کارهای پاکت نامه های اینترنتی : آموزش تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان چگونه یک کانال تلگرام موفق داشته باشیم ویژگی های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نگاهی کوتاه به 101 روش و استراتژی بازاریابی که باید بشناسید فروشگاه ساز آنلاین پارسو وب: طراحی سایت تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی 4 چالش های بازاریابی ایمیلی چگونه اطلاعات رقبا را جمع آوری کنیم؟ تبلیغات موثر آنلاین زیورآلات بازاریابی دیجیتال مهمترین عامل رشد کسب و کارهای امروزه راه اندازی تجارت الکترونیک . فرآیند مدار نت مزایای بازاریابی ایمیلی داستان موفقیت شما 12 اشتباهی که در بازاریابی رستوران باید از آن پرهیز کنید Lead Generation چیست؟ – لیدایران 9 راهکار برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق بازاریابی اینترتی به زبان ساده چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم 12 روش برای افزایش فروش آنلاین بازاریابی اینترنتی خصوصیات یک لندینگ پیج مناسب چیست؟ فرانگر راهنمای گام به گام جهت خلق یک کمپین بازاریابی ایمیلی چگونه یک مشتری را با بازاریابی ایمیلی به بازدیدکننده تبدیل کنیم؟ جمع سنگ شکن بانک ایمیل خریداران اینترنتی 12 نکته مهم بازاریابی با ایمیل برای کسب و کار های کوچک بازاریابی و فروش بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی مقالات ایمیل مارکتینگ چطور یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا ایجاد کنیم تا به رشد و اپلیکیشن‌های رایگان چگونه کسب درآمد می‌کنند؟(قسمت دوم) ۱۰ ابزار رایگان بازاریابی اینترنتی بانک ایمیل مدیران فروشگاه های اینترنتی دارای مجوز enamad. ir استراتژی فروش – شاریوت استراتژی های ایمیل مارکتینگ موتور جستجو عنکبوت چیست کسب درآمد از وبلاگ یک میلیون ایمیل فعال keshavarz، نویسنده در علی کشاورز مدرس مهارت های فروش ايميل تبليغاتی بهینه سازی بودجه تبلیغات اینترنتی CRM چيست؟ چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم پونیلا ساخت لیست ایمیل یا خرید بانک ایمیل؟ 51 تاکتیک بازاریابی آنلاین » وبلاگ وب ایده فروش 1000000 ایمیل ۱۰ اشتباه فروش که اغلب فروشنده‌های آنلاین مرتکب آن می‌شوند – مرکز سئو میهن سرویس مقالات تجارت

نظرات




نماد