سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

Evernote  یک بستر بسیار مناسب برای افرادی است که روزانه زیاد دست به قلم می‌شوند و به یک فضایی مجازی نیاز دارند تا یادداشت‌های خود را، در آنجا ذخیره و دسته‌بندی کنند. اخیرا Evernote صفحه فرودی جدید برای کاربران تازه واردش طراحی کرده‌است و در ادامه این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.

این صفحه طرحی شده تا کاربران بتوانند در یک دوره منسجم آموزشی، وارد دنیای Evernote شده و با ساز و کار این نرم‌افزار مفید آشنا شوند. اولین چیزی که در این صفحه فرود جلب توجه می‌کند، ویدیویی است که در راس این صفحه قرار دارد و در این ویدیو همان طور که هر کسی انتظار دارد، Evernote به معرفی خود می‌پردازد. در قسمت پایینی این ویدیو فقط در مورد مواردی که در Evernote با آنها سروکار دارید صحبت شده است و به سادگی می‌توانید دریابید که Evernote از شیوه خلاصه نویسی برای فراهم آوری محتوای این صفحه فرود استفاده کرده تا مخاطبانش به راحتی ارتباط لازم را برقرار کنند.

 

مشخصا هیچ وقت نمی‌توانیم بدون تست در صفحات خود از ویدیو استفاده کنیم، به خصوص در ایران که با مشکل سرعت پایین اینترنت روبه‌رو هستیم. البته در صورتی که هم حجم ویدیو مناسب و هم یک A/B  تست روی بین یک صفحه بدون ویدیو و صفحه‌ای دیگر به همراه ویدیو انجام شده باشد، می‌توانیم با اطمینان ویدیو را در صفحه خود قرار دهیم.

Untitled23

یکی از مواردی که این صفحه فرود را شایسته بررسی کرده، نوار سمت چپی است که روی آن قرار گرفته. با توجه به تیتر‌های آورده شده روی این نوار، می‌توانید دریابید که در این صفحه فرود، هر آنچه که به Evernote مرتبط است مطرح گردیده و شما با یک راهنمای جامع و بسیار کامل سروکار دارید.

چنین صفحه فرود هایی برای کسب‌وکار هایی کارآمدند که در اولین بازدید مخاطب، لازم است اطلاعات گسترده‌ای به او ارائه دهند و ممکن است یک صفحه به همراه کلی محتوا باعث سردرگمی مخاطب گردد.

اگر می‌خواهید چنین صفحه فرودی برای خود و کسب‌وکارتان طراحی کنید، لازم است که پس از طراحی آن را تست کرده و از اثربخشی آن اطمینان حاصل کنید.


تگ ها :

نظرات




نماد