سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

آن دسته دکمه های فیس بوک که نمی توانید بدون آن ها زندگی کنید، آن هم تنها به این دلیل که همیشه از آن ها در ارتباط با دوستان و خانواده و دوستان تان به کار می برید، تغییر چشمگیری یافته است. این طراحی جدید نشان دهنده و اثباتی از فضای تخصصی شرکت مربوطه می باشد که در نظر دارد تا طراحی قدیمی را با طراحی جدید و مدرن امروزی ترکیب نماید. در پستی در وبلاگ این شرکت، مشخص شد که دلیل این تصمیم برای طراحی مجدد، تنها تغییر دادن ظاهر دکمه اشتراک گذرای در این رسانه اجتماعی بود.

 

در ابتدا، بزرگ ترین تغییر طراحی سایت شاید روی دکمه برجسته این رسانه اجتماعی اعمال شده باشد: مانند دکمه لایک و یا LIKE. لایک کردن در تجربه کاربری حرف اول را می زند و هیچ کس این وب سایت و یا رسانه اجتماعی را بدون این دکمه نمی تواند در نظر بگیرد.

این شرکت تحقیقات کمی و کیفی را اجرا نمود تا دریابد که آیا فرضیات اولیه آن ها درست بوده است یا خیر. آن ها معتقد بودند که کاربران بیشتری آیکون شصت انگشت را به عنوان دکمه لایک درک می کنند و منظور آن را می فهمند، این در حالی است که درباره آیکون لوگو شرکت یعنی "F" این موضوع صدق نمی کند.

زمانی که تست های آن ها این نتایج را برای شان مشخص نمودند که فرضیات شان بسیار صحیح است و اهمیت دارد، شروع به اعمال تغییرات در وب سایت خود کردند.

به علاوه، دکمه جدید لایک در این طراحی جدید، دو آیکون مجزا را با هم یکی و ترکیب می کند. طراحی قدیمی، دکمه اصلی لایک را از سایر لایک هایی که در کنار دکمه نمایان می شد، مجزا می نمود. طراحی جدید این دو عامل را به صورت برجسته با هم ترکیب می کند. این آیکون ترکیبی با برچسب "لایک" بر در فیس بوک نمایان می شود و تمامی لایک ها در آن قرار دارند. این دکمه به صورت آبی مستطیلی و بزرگ در این وب سایت نمایش داده شده است.

در کنار دکمه های لایک، اشتراک گذاری، ذخیره و فالو، این دکمه لایک نمای بسیار متفاوتی دارد و این موضوع تماما به روش طراحی مسطح و ساده ای باز می گردد که شرکت فیس بوک به کار برده است.

این طراحی مجدد دکمه لایک باعث شده است تا  برند فیس بوک بهتر مطرح شود و در عین حال به کاربران تجربه شگفت انگیزی در شبکه های اجتماعی ارائه می دهد.

این میزان جذب بیشتر به علت موارد زیر می باشد:

  • رنگ پایدار
  • شکل مسطح دکمه
  • سبک بصری مشخصی که تعداد اشتراک گذاری و لایک ها را در یک دکمه قرار می دهد.

 

هیچ کس در این دنیا نیست که گوشی های همراه را به دست فراموشی بسپارد، فیس بوک نیز هم چنین روی کاربردی  طراحی مجدد دکمه لایک در گوشی های همراه تفکر نمود. بیش از 30 درصد از میزان جذب مردم به کلیک و یا تب کردن روی دکمه لایک از گوشی های همراه حاصل می شود، از این رو این شرکت روی کاربر پسندانه ساختن این دکمه در گوشی های همراه نیز اقداماتی را اجرا نمود.

با توجه به این که طراحی اصلی و اورجینال این دکمه در فیس بوک قدیمی شده است و نمی توان آن را در گوشی ها همراه به صورت کاربردی نمایان ساخت، فیس بوک اندازه های مختلفی از این دکمه را منتشر نمود. این امر به این مفهوم می باشد که هم اکنون آزادی بیشتری در اختیار طراحان و برنامه نویسانی می باشد و می توانند اندازه های بخصوصی را برای دکمه ها در وب سایت های گوشی همراه و یا دسک تاپ در نظر بگیرند.

این طراحی های جدید دکمه فیس بوک هم چنین در مقاله های فیس بوک نیز در چند هفته آینده نمایان خواهد شود. دکمه های جدید را در انتهای آن صفحات، نگاه کنید. آن ها در نظر دارند تا میزان به اشتراک گذاری ها، لایک ها و فالو ها را در یک دکمه جمع آوری کنند.

فیس بوک آن دکمه ها را در همه جا و در یک زمان در معرض نمایش قرار نمی دهد. در عوض، شما در چند هفته آینده این طراحی هایی جدید را در وب سایت و یا اپلیکیشن فیس بوک مشاهده خواهید کرد.


تگ ها : تصاویر برای لایک فیسبوک افزایش لایک فیس بوک رایگان افزایش لایک فیسبوک افزایش لایک و فالو رایگان بالابردن لایک فیس بوک جدید2015 چگونه به‌صورت رایگان در فیس بو‌ک لایک شویم؟ دانلود برنامه افزایش لایک facebook برای اندروید افزایش چند صدبرابری لایک فیس بوک و فالو ها آموزش بالا بردن لایک در فیسبوک (تست شده) لایک، Follow و Share رایگان در فیسبوک برای صفحه، افزایش لایک فیس بوک کاملا رایگان افزایش لایک های فیسبوک آموزش شیوه‌های افزایش لایک‌ در فیسبوک چگونه لایک بیشتری در فیسبوک بگیریم ترفند افزایش فوری لایک فیس بوک دانلود برنامه و آموزش افزایش لایک Like فالو Follow شیر چگونه از فرستادن لایک های اینستاگرام به فیسبوک بازاریابی و فروش دانلود برنامه افزایش و زیادکردن لایک فیسبوک facebook آموزش افزایش لایک فیسبوک کتابچه پدیده لایک در فیس‌بوک چگونه لایک پست‌هایمان را بیشتر کنیم؟! افزایش لایک فیسبوک (@infosupir) افزایش لایک فیسبوک، خرید فالورر فیسبوک خدمات ايتنا BBC فارسی پنجاه روش آسان برای لایک بیشتر در فیسبوک دکمه جدید لایک فیس‌بوک از راه می‌رسد چگونه لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهیم؟ – ایران آتا تاثیر لایک های فیسبوک و اینستاگرام بر انتخاب مقصد افزونه فارسی لایک به سبک فیسبوک (اموجی) مرکز سایبری سپاه: بر ۸ میلیون لایک در فیس‌بوک اشراف آموزش اضافه کردن دکمه لایک فیسبوک به وردپرس قیمت لایک فیسبوک facebook بیشترین لایک در فیسبوک از آن کیست؟ آموزش فیسبوک: صفحه هایی را که لایک زده ایم کجا به نمایش در افزایش و تبادل گوگل پلاس 1+ exchange google plus و ترفند افزایش تعداد لایک و دوستان در فیس بوک لایک خارجی فیسبوک چگونه لایک فیسبوک خود را بدون هزینه افزایش دهید ؟ هزینه ۶۳۰هزار دلاری دولت آمریکا برای لایک فیس‌بوک اس ام اس بارون لایک فیسبوک تعرفه لایک فیسبوک لت خوردن به جرم گرفتن "لایک" در فیسبوک + عکس لایک فیسبوک احساسات جدید فیس‌بوک: فراتر از لایک نحوه حذف کردن لایک فیسبوک – Iran Travel or Tourism Blog رکورد لایک های فیس بوک و توییتر شکست + عکس اشراف «عکنبوت» سپاه، روی ۸ میلیون لایک فیسبوک ۶ دکمه جدید در کنار لایک فیس‌ بوک اضافه می‌شود خرید ۵۰۰۰ لایک پیج فیس‌بوک 5 راه سریع برای افزایش لایک فیسبوک سایت وردپرسی علاقه به «لایک‌های فیسبوک» نشانه کمبود اعتماد به نفس است ۳۶۰۰ لایک و اشتراک شبکه های اجتماعی ظاهر جدید آیکون لایک فیسبوک لایک های فیسبوک و اینستاگرام، عاملی تاثیرگذار برای آویزان کردن فرزند از پنجره برای هزار لایک فیس‌بوک! (+عکس) فروش لایک فیسبوک پنج مورد از تنظیمات فیس‌بوک که باید همین الان آنها را تغییر نام اولیه لایک فیس بوک 3 روش سریع برای دریافت لایک های بیشتر در فیس‌بوک با پیام آفتاب آموزش دیدن پیج هایی که در فیسبوک لایک کرده ایم ۶۳۰ هزار دلار برای "لایک" فیسبوک وزارت خارجه آمریکا ده تنظیم ساده برای کاربران فعال فیسبوک جستجوهای مربوط به لایک فیسبوک

نظرات




نماد