سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

تجارت هایی که به دنبال بازاریابی آنلاین و سرویس های وب سایت می باشند، به ندرت خواستار تنها یک پیشنهاد می باشند. معمولا، آن ها به دنبال یک شرکتی و موسسه ای هستند که بتواند مانند یک منبع بدون توقف برای تمامی پروژه های اینترنتی شان ارائه خدمت بکنند.

تبلیغات "پرداخت در ازای هر کلیک" و یا PPC یکی از این سرویس هایی می باشد که تجارت ها بسیار به آن علاقه مند می باشند. بهبود شرکت در موتورهای جستجوگر مانند GOOGLE و BING در زمینه درآمد زایی آنلاین بسیار مورد صحیح و بی نقصی می باشد. اما اگر شما هرگز وارد دنیای PPC نشوید، چگونه این سرویس را در روند کاری خود قرار می دهید؟

در این مقاله، ما 10 روش موثر و به صرفه و کاربردی را که می توانید از آن ها کمک بگیرید و کمپین های تبلیغاتی PPC را برای مشتریان تان نظارت و مدیریت و بهینه سازی کنید، معرفی می نماییم. زمانی که از این مورد استفاده نمودید، این منابع برای شما آسان می سازند تا PPC را به مشتریان تان ارائه بدارید و از نتایج سودمند آن بهره ببرید.

 

1.LYNDA.COM

این سیستم عامل آموزشی آنلایم برای LINKEDIN می باشد و در زمینه آموزشی بسیار تبحر دارد. آن ها انواع دوره های آموزشی PPC را از مرحله مبتدی تا مرحله پیش رفته ارائه می دهند. در ازای هزینه 99/19 دلار در هر ماه، شما می توانید به بیش از 6000 دوره آموزشی دست یابید. PPC روی دوره هایی تمرکز دارد که همه چیز را از روش های هدف گذاری تا ساختار بندی اکانت و حسابرسی را در بر می گیرد. یک منبع عالی برای کارمندانی محسوب می شود که دوست دارند در فعالیت ها و مسئولیت های PPC مشارکت داده بشوند و از پیش درک درستی از سرویس هایی که شرکت شان ارائه می دارد، در اختیار دارند.

 

2.GOOGLE ADWORDS

زمانی که بحث تبلیغات PPC می شود، بی شک GOOGLE مورد بزرگ و مهمی محسوب می شود. شرکت هاست وب سایت GODADDY 5 میلیون دلار در هر سال درGOOGLE ADWORDS به تنهایی خرج می کند. اگر شما می خواهید تا یک تهیه کننده سرویس PCC موفق باشید، باید سیستم عامل GOOGLE AD WORDS را به خوبی بشناسید. خوشبختانه، GOOGLE دوره های مختلف و اسناد رسمی معتبری را در این زمینه ارائه می دارد که برای دسترسی به آن لازم نیست هزینه ای را صرف نمایید. از همه بهتر این دوره های آموزشی سلفی می باشند. از این رو می توانید طبق برنامه خود پیش روید و اطلاعاتی که متناسب حرفه و شرکتی که در آن فعالیت می کنید را برگزینید.

 

3.UDEMY

UDEMY دیگر وب سایت آموزشی است که کلاس های به صرفه ای را روی موضوعات مختلف برگزار می کند. آن ها هر سال دوره های آموزشی خود را بروزرسانی می کنند، از این رو می توانید اطمینان حاصل کنید که شما در حال یادگیری توصیه و ترفند های بروز و جدید می باشید. بالای 11000 نفر در دوره PPC در سال 2017 در این وب سایت شرکت کردند، و رتبه بندی این سایت از این نظر، از 5 حدود 8/4 شده است. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از PPC برای بهبود حجم وب سایت خود استفاده کنید و یا طراحی سایت خود را از دید بازدیدکنندگان بسیار برجسته بسازید، UDEMY مکان خوبی برای شروع می باشد.

 

4.UNBOUNCE

UNBOUNCE یک نرم افزار ساخت صفحه اصلی سایت ها است. اگر در نظر دارید تا روی مدیریت کمپین های تبلیغاتی PPC برنامه ریزی کنید، باید بدانید که چگونه می بایست یک صفحه اصلی را برای سایت های خود به وجود آورید. صفحه اصلی وب سایت چیست؟ یک صفحه از سایت است که مخصوص تبدیل مخاطبان به شمتریان طراحی شده است. معمولا تبلیغات PPC لینکی را به صفحه اصلی در بر دارد تا احتمال این که بازدیدکنندگان در وب سایت سردرگم شوند و یا روی دکمه خروج قبل از این که پروسه تبدیل مخاطب به مشتری سایت را طی کنند، کلیک نمایند را کاهش می دهد. UNBOUNCE دارای وبلاگی برای PPC می باشد که سرشار از توصیه های کاربردی، آخرین بروزرسانی ها و اطلاعات ارزشمند و عالی در این زمینه می باشد.

 

  1. WORDSRTEAM

زمانی که برند های چشمگیر و برجسته ای مانند NEW YORK TIMES، ENTREPRENEUR MAGAZINE و THE HUFFINGTON POST به این سایت آموزشی آنلاین اعتماد کرده اند، پس دلیل کافی دارید که به این سایت اعتماد کنید. WORDSTREAM یک نرم افزار بازاریابی و یک وب سایت حل مسائل مدیریت PPC می باشد. WORDSTEAM برنامه های اختصاصی را ارائه می دهد که کمپین های تبلیغاتی کنونی تان را آنالیز می کند و اجازه می دهد تا دریابید که در کدام بخش ها فضایی برای پیشرفت دارید. اما چیزی که واقعا کمک می کند تا WORDSTREAM پایدار باقی بمانند وجود حجم اطلاعات آموزشی بسیار زیاد درباره PPC می باشد. شما نیاز ندارید تا مشتری WORDSTREAM باشید تا به محتواهای ارزشمند آن ها دسترسی داشته باشد.

 

  1. BING ADS

BING متعلق به شرکت مایکروسافت می باشد و شرکت های تکنولوژی یافته چند ملیتی دوره های مخصوص خود را در این سیستم عامل ارائه می دارند. THE BING ADS دوره های آموزشی دارد که شما را یک قدم در زمینه ساخت، مدیریت و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی جلوتر می برد. در حالی که BING به طور معمول به عنوان دومین موتور جستجوگر در مقایسه با GOOGLE در نظر گرفته می شود، اما هم چنان راه سودآوری برای تجارت ها محسوب می شود تا در دنیای آنلاین موفق شوند. آیا می دانستید که مخاطبین شبکه BING 34 درصد بیشتر از دیگر جستجوگران اینترنتی، آنلاین می باشند؟ مشتریان واقعی در این سیستم عامل بیشتر تمایل به خرید دارند و در برند هایی که فکر می کنند ارزشمند و معتبر می باشد، سرمایه گذاری می کنند. یک مکان عالی برای این که شرکت تان مشهور و معرف شود، همین مورد است.

 

  1. راهنمایی نهایی برای تبلیغات PPC

این کتاب نوشته RICHARD STROKES در AMAZON به ازای حدود 2000 دلار وجود دارد. RICHARDS's یکی از بنیان گذاران شرکت های هوشمند دیجیتالی به نام ADGOOROO می باشد و دارای بینش منحصر به فردی به دنیای تبلیغات پرداختنی یا PCC دارد. در این کتاب، او استراتژی های شخصی خود را به اشتراک می گذارد تا میزان کلیک در وب سایت را افزایش دهد و بتواند میان رقبان خود خوش بدرخشد و غیره. این کتاب ارزش خواندن را دارد پس آن را امتحان کنید.

 

  1. PPC HERO

PPC HERO یکی از وب سایت های عالی برای تمامی موارد مربوط به PPC می باشد. از پست های وبلاگی آموزشی و جالب گرفته تا WEBINAR ها و TOOLKITها، برای هر کسی که می خواهد مواردی را یاد بگیرد، چیزهایی موجود می باشد. همه چیز را ازADWORDS SMART DISPLAY برای استفاده از EXCEL به منظور دستیابی به داده های PPC یاد بگیرید. آماده باشید تا زمان کافی را در این وب سایت صرف کنید. در هر صورت، اطلاعات موجود در این وب سایت واقعا شگفت انگیز می باشد.

 

  1. KLIENBOOST

KLIENTBOOST یک منبع شناخته شده در صنعت بازاریابی آنلاین می باشد. KLIENBOOST به منظور کمک رسانی به مشتریان برای ساخت صفحه اصلی وب سایت شان که باید مخاطبین را تبدیل به مشتریان سایت نمایند و برای دستیابی به کمپین های PPC که کاربران زیادی را باعث می شود و درآمد های زیادی را به وجود می آورد، کمک می کند. آن ها دوره های آموزشی بسیاری را ارائه می کنند که نسبت به دیگران اندکی پیچیده تر می باشند. دوره 7 روزه ADWORDS TOOLBELT سرشار از توصیه های مفید است. شما می توانید راهنمایی ها، WEBINAR ها و وبلاگ های شان را بررسی کنید. هر کدام از این ابزارهای کاربردی می توانند یادگیری را برای شما به گونه ای جذاب بسازند.

 

  1. CXL INSTITUTE

اگر شما از قبل آماده ساخت یک الگوی PPC می باشید و باید پایه و مبانی کار را آماده کنید، می بایست هر کاری از دست تان بر می آید انجام دهید تا میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت خود را ارتقاء دهید، از این رو این سایت برای شما ساخته شده است. شما در این وب سایت میلیون ها موارد بروزرسانی شده و موارد آموزشی پیدا خواهید کرد. THE CXL INSTITUTE به خود می بالد که مقاله های مفهومی و مفصل، دوره های آموزشی عالی و ورک شاپ ها متنوع و کنفرانس های کاربردی را ارائه می دارد. موضوعات موجود در این سایت اغلب تست های دو قسمتی A/B، GOOGLE TAG MANAGER، بازاریابی ایمیلی و غیره را پوشش می دهد. GOOGLE به تنهایی از دوره های CXL INSTITUTE برای تعلیم برخی از کارمندان خود استفاده می کند، از این رو شما می توانید مطمئن باشید که از منبعی آموزش می بینید که قابل اعتماد است و بهترین محسوب می شود.


تگ ها :

نظرات




نماد