سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

دانلود تمام تصاویر در یک صفحه وب با BioniX Wallpaper بسیار آسان است. BioniX Wallpaper دارای یک ماژول به نام " نوار تصاویر پس زمینه از صفحه وب" می باشد که دقیقا همین کار را انجام می دهد.

توجه داشته باشید که این ماژول به عنوان یک برنامه مستقل (Automatic Image Downloader – www.bionixwallpaper.com/downloads/Automatic Image Downloader /) نیز موجود است. و همچنین در وب سایت BioniX نیز می توان آن را یافت. این برنامه مستقل دارای ویژگی های بیشتری نسبت به BioniX است.

مراحل انجام کار :

مرحله اول : دانلود BioniX Wallpaper از سایت www.bionixwallpaper.com .

مرحله دوم : مطابق عکس نشان داده شده در زی، به قسمت "نوار پس زمینه ها" یا همان “Strip wallpapers” بروید.

 

مرحله سوم : آدرس (URL) مربوط به صفحه وب مورد نظر که عکس ها در آن می باشند را وارد کنید.

 

مرحله چهارم : با زدن دکمه شروع (Start)، این برنامه تمام عکس های موجود در آن آدرس را، در پوشه انتخاب شده دانلود و ذخیره می کند.

 

نکته ها :

• هنگامی که دانلود تصاویر را تمام کردید، می توانید هر کاری را با آنها انجام دهید، از جمله نمایش آنها بر روی دسکتاپ به عنوان تصاویر پس زمینه (از داخل بونیکس).

 • پوشه خروجی پیش فرضی که فایل ها به آنجا میروند در این مکان بر روی دستگاه شما قرار دارد : C:\Users\%UserName%\Pictures\BioniX اما شما می توانید این مسیر را در صورت تمایل تغییر دهید.

• لطفا توجه داشته باشید که حتی اگر ماژول به نام "نوار تصاویر پس زمینه" می باشد، اما شما می توانید هر تصویری را و نه فقط تصاویر پس زمینه را دانلود کنید


تگ ها : چگونه تمام عکس های یک صفحه وب را با BioniX Wallpaper چگونه از تمام یک صفحه وب عکس بگیریم؟ (فایرفاکس) چگونه یک سایت را بطور کامل با IDM دانلود کنیم؟ چگونه صفحات وب را به صورت PDF ذخیره کنیم؟ دانلود برنامه ی بازایابی اکانت ه ک شده اینستا+ترفند های متفرقه اپل اپس عوض شدن عکس دسکتاپ ، صداها و.. کامپیوتر متناسب با چگونه یک فایل یا پوشه قفل شده را در ویندوز حذف کنیم چگونه مشکل حساسیت لمسی گلکسی اس ۸ را حل کنیم [تماشا look fantastic آی تی آموزی/ چگونه به طور خودکار والپیپر گجت اندرویدی خود گوناگون –انزل وب نرم افزار مدیریت دسکتاپ «جان کیج» یکی از پنج موسیقی دان و هنرمند آوانگارد قرن چگونه زيرنويس را به فيلم بچسبانيم در ايفون پاندا دانلود نرم افزار جادویی افزایش عمر باتری اندروید شهریور ۱۳۹۶ – برگه 9 – ایران اپل قیمت آیفون ۸ در ایران ایران اپل قیمت آیفون ۸ در ایران – برگه 12 – قیمت آیفون هشت دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتر PC به همراه اخبار ، آیفون 10 (iPHON X) سریال نامبر IDM جدید نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه NIC سنت شکنی اپل در طراحی با iPhone X؛ بررسی مشخصات و دانلود نرم افزار Pics2Mov Pro برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد [کنسول] دانلود Heroes Over Europe PS3 بازی قهرمانان بر مقایسه گوشی های آیفون 8 پلاس و گلکسی اس 8 پلاس عکس پس زمینه لب تاب کوک موبایل تماشا کنید تست باطری گلکسی نوت 8، آیفون 8 پلاس، وان رفع مشکل رایت پروتکت شدن رم میکرو تمام مباحث مربوط به نرم افزار Steam ، آموزش ،اخبار ، لیست مطالب منتشر شده در کانال DigikalaMag راه حل استیون هاوکینگ برای حل پارادوکس اطلاعات سیاهچاله ها آموزش با دسته بازی کردن GTA IV و اکثر بازیهای سوم شخص نوع جديدی از سرطان سينه MasterGamer skype lite مجموعه والپیپر هایی باكیفیت با موضوعات مختلف دانلود بازی Assassins Creed IV Black Flag برای PC 321 HAAAAADOUKEN دانلود بازی رایگان Bionic Commando در کنفرانس اپل 2017 ( 10th Apple Special Event) چه دانلود بازی FIFA 17 برای PS3 دانلود مجموعه والپیپر رسمی آیفون ۸ 25 عکس خوشگل از سلنا گومز دانلود رایگان داستان کوتاه فیلم نرم افزار Download #مینا کاری یکی از #صنایع #دستی #اصفهان #مینا کاری است جستجو : اپل واچ راهنماي قدم به قدم بازيها والپیپر از ساحل و دریا برای آیفون و آیپاد تصاویر ساده برای پس زمینه آیپد نحوه تماشای کنفرانس اپل در آیفون آیپد مک کامپیوتر + science and technology آموزش نصب مک OS X ElCapitan به صورت مجازی در کمتر از 20 پـــــی ســـی گــــارد تاچ‌بار مک بوک را در سیستم اندرویدی خود داشته باشید! میان کاربران والپیپرهای آیفون X را دانلود کنید شهر سخت‌افزار gobliiins trilogy مخصوص گوشی های اندروید چگونه ویدیوهای یوتیوب را روی آیفون دانلود و در Camera Roll چگونه قابلیت هم پوشانی صفحهسامسونگ اخبار دنیای اپل و موبایل و کامپیوتر تفاوت hot و warm ، معنی و کاربرد واژه های hot و warm هفت دلیل برای مهاجرت به خانواده آیفون 8 اپل و دو دلیل برای بایگانی‌ها آیفون ایکس جستجوهای مربوط به چگونه تمام عکس های یک صفحه وب را با BioniX Wallpaper دانلود کنیم ؟!

نظرات




نماد