سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

رفع ریپورت اسپم در مسنجر تلگرام با استفاده از چند روش انجام خواهد شد. یکی از راه های ساده برای خارج شدن از محدودیت اعمال شده روی اکانت تلگرام شما استفاده از ربات Spambot می باشد.تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب در دنیاست که کاربران بسیاری از آن بهره می برند. تلگرام دارای قابلیت های بسیاری می باشد که در هر بروزرسانی جدید، به این قابلیت ها افزوده می شود. یکی از قابلیت های جدیدی که در بروزرسانی اخیر تلگرام منتشر شده است، در این آموزش سه روش برای رفع ریپورت تلگرام را خدمت شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید اکانت خود را از حالت اسپم خارج کنید.

 

اما شاید برای شما نیز سوال شده باشد که چرا در تلگرام ریپورت اسپم می شویم؟

تلگرام کاربرانی را که شماره آن ها در لیست طرف مقابل نباشد را غریبه شناخته و در صورتی که به آن ها از طریق شماره یا آیدی و … پیام ارسال کنید، در بالای پیام گزینه ای به اسم Report Spam ظاهر می شود. در صورتی که پیام شما برای فرد مورد نظر مزاحمت آمیز شناخته شود و آن فرد گزینه Report Spam را انتخاب کند، پیام شما اسپم شناخته شده و اگر این عمل چند بار اتفاق بیفتد، شماره ی شما در اصطلاح ریپورت می شود.

پس از ریپورت شدن اگر به فردی که شماره ی شما را در لیست خود نداشته باشد پیام ارسال کنید، با پیغام ” Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment ” برخورد خواهید نمود.

پیام ریپورت در تلگرام

 

معنی این پیغام ” متاسفیم. شما در حال حاضر قادر هستید تا تنها به مخاطبین متقابل خود پیام ارسال کنید ” می باشد.

البته این ویژگی، یکی از مزیت های خوب این پیام رسان تلقی می شود که شما را از دریافت پیام های مزاحمت آمیز و تبلیغاتی آسوده می کند. همچنین اگر شما یک پیام تکراری را برای چند نفر ارسال کنید، شماره ی شما باز هم ریپورت می شود.

 

 

در چه تاریخی از حالت ریپورت اسپم تلگرام ( Report Spam )خارج می شویم؟

در این قسمت به شما آموزش خواهیم داد که چطور تنها در ۱ دقیقه از تاریخ رفع ریپورت تلگرام خود با استفاده از ربات تلگرامی Spambot مطلع شوید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید:

 

مرحله اول: ابتدا اپلیکیشن تلگرام را باز نموده و از بالای صفحه ی اصلی بر روی گزینه جستجو ضربه بزنید.

 

رفع ریپورت

 

مرحله دوم: اکنون در کادر جستجو عبارت Spambot را جستجو کنید.

مرحله سوم: حالا ربات تلگرام برای شما ظاهر می شود، بر روی ربات ضربه زده تا به صفحه اش منتقل شوید.

 

رفع ریپورت با ربات

 

مرحله چهارم: پس از اینکه صفحه ی ربات برای شما باز شد از پایین صفحه بر روی گزینه ی START یا RESTART ضربه بزنید.

 

آموزش رفع ریپورت با ربات اسم

 

مرحله پنجم: اکنون گزینه اشتباه کردم، لطفا اکانتم را آزاد کنید! را انتخاب کنید.

 

رفع ریپورت تلگرام

اکنون اگر به صورت موقت ریپورت اسپم شده باشید با پیام زیر برخورد می کنید که در آن زمان رفع ریپورت شما را به تاریخ میلادی و ساعت جهانی نمایش می دهد.

به عنوان مثال در این تصویر ، اکانت مورد نظر در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۷ و در ساعت ۱۳:۴۲ به وقت گرنویچ از حالت ریپورت اسپم خارج می شود.

 

تاریخ رفع ریپورت

 

همچنین اگر به صورت دائمی ریپورت شده باشید با پیغام زیر برخورد خواهید کرد:

Unfortunately, this is not possible. We are worried that we can’t guarantee our users’ safety from unwanted messages, should this account be released again.

Remember that you can still reply to anyone who messages you first. (Also: deleting and recreating your account won’t help, sorry.

 

معنی این پیغام ” متاسفانه، این امکان پذیر نیست. ما نگران این هستیم که.نتوانیم ایمنی کاربران را از دریافت پیام های ناخواسته تضمین کنیم. شما باید این حساب را رها کنید.

به یاد داشته باشید که هنوز می توانید به کاربران متقابل خود پیام ارسال کنید. همچنین حذف و ساختن مجدد اکانت نمی تواند شما را متاسفانه کمک کند”

 

telegram_report_tarfandha_4

 

برای خروج از ریپورت اسپم تلگرام از چه راهی استفاده کنیم؟

اما در این روشی که در این قسمت خدمت شما معرفی می کنیم، درخواست رفع ریپورت با استفاده از ربات تلگرام انجام شده و تنها 1 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

 

مرحله اول: ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا ربات Spam Bot فراخوانی شود.

https://telegram.me/spambot

مرحله دوم: پس از باز شدن صفحه ی ربات، بر روی دکمه Start ضربه بزنید.

 

خلاصی از ریپورت تلگرام

 

مرحله سوم: حال از منو باز شده گزینه This is mistake یا به فارسی اشتباه شد را انتخاب کنید. (با انتخاب این گزینه به تلگرام میفهمانید که یک اشتباهی صورت گرفته)

نکته: برای اینکه بفهمید کی از حالت ریپورت خارج می شوید، گزینه ی I was wrong، please release me را انتخاب کنید..سپس مدت ریپورت شما به ماه میلادی مشخص خواهد شد.

 

نحوه رفع ریپورت

 

مرحله چهارم: اکنون یک پیام با عنوان ” اگر فکر می کنید محدودیت اعمال شده بر روی حساب شما به اشتباه صورت گرفته است، می توانید به تلگرام گزارش (شکایت) دهید. تیم پشتیبانی ما آن را بررسی خواهد کرد. آیا مایل هستید؟” دریافت خواهید نمود.

بر روی گزینه Yes-بله ضربه بزنید.

 

آموزش ریپورت تلگرام

 

مرحله پنجم: اکنون باید تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث انجام مزاحمت برای کاربران شده است را انجام نداده اید، برای این منظور گزینه No i,ll never do any of that-خیر هرگز ما آن را انجام نداده ام را انتخاب کنید.

 

رفع ریپورت تلگرام آموزش

 

مرحله ششم: اکنون تلگرام از شما می خواهد که یک متن در رابطه با اشتباه ریپورت شدن شما در تلگرام برای پشتیبانی ارسال کنید.

می توانید از متن زیر استفاده کنید:

dear telegram support

hello

   i am wrongly spam reported،please release me

best regard

 

 

رفع ریپورت تلگرام

سپس یک پیام با عنوان “تشکر. شکایت شما دریافت شد. تیم ما این موضوع را بررسی خواهد کرد. در صورتی که اشتباهی صورت گرفته باشد، محدودیت شما به زودی رفع خواهد شد.”

اکنون منتظر بمانید تا رفع ریپورت شوید.


تگ ها : 5 روش رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام و موبوگرام در چند رفع ریپورت در تلگرام ، خیلی سریع « آسمونی روش جدید خروج از ریپورت اسپم تلگرام با ربات spambot ریپورت Report تلگرام چیست؟ + خارج شدن از ریپورت رفع ریپورت تلگرام با ساده ترین روش و به صورت کامل امکان چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم جدیدترین روش خروج از ریپورت تلگرام + آموزش تصویری آپارات ریپورت تلگرام چیست؟ آموزش تصویری رفع ریپورت در تلگرام را کمتر از 24 ساعت از حالت report spam خارج کنید! آموزش رفع ریپورت تلگرام با استفاده از چند روش رفع ریپورت تلگرام آموزش تصویری خارج شدن از ریپورت تلگرام با استفاده از چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ برای خارج شدن از ریپورت تلگرام را دور نزنید! رفع ریپورت تلگرام توسط ربات Spambot@ آموزش انواع روش رفع ریپورت تلگرام سریع و فوری فقط در چند متن ایمیل رفع ریپورت تلگرام بایگانی دانلود برنامه از بین بردن ریپورت تلگرام از بازار اندرویدی دانلود برنامه ضد ریپورت تلگرام از بازار اندرویدی مایکت ضد ریپورت تلگرام ریپورت تلگرام رفع ریپورت تلگرام رفع محدودیت تلگرام رفع ریپورت اسپم آموزش رفع ریپورت تلگرام ( جدید ) آموزش رفع ریپورت تلگرام تماشا دانلود برنامه رفع ریپورت تلگرام اموزش رفع ریپورت تلگرام Telegram Spam Exit + تصاویر آموزش خارج شدن از ریپورت تلگرام روش رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام جدید ترین روش خروج از ریپورت تلگرام با ربات report spam آموزش ریپورت کانال یا گزارش کانال در تلگرام آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات Spambot@ (نمایش خروج از ریپورت تلگرام با ربات SpamBot رفع مشکل ریپورت تلگرام خداحافظی ریپورت تلگرام برای همیشه رفع ریپورت با ربات Spam Bot Telegram: Contact @SpamBot 4 راه حل ساده و کاربردی برای رفع ریپورت تلگرام چگونه از ریپورت تلگرام درباییم Anti Report دانلود رایگان نرم افزار آنتی ریپورت و آنتی اسپم ریپورت تلگرام چرا به وجود می آید برطرف کردن ریپورت تلگرام در ۵ دقیقه به صورت قطعی روش جدید رفع ریپورت تلگرام سریع و فوری با ربات ریپورت شدن در تلگرام یعنی چی؟ آموزش حل مشکل ریپورت تلگرام ریپورت کانال تلگرام چگونه است و مراحل انجام آن چگونه است چگونه از ریپورت شدن در تلگرام خلاص شویم؟ بایگانی‌ها ریپورت تلگرام مقالات برنامه نویسی چگونه در تلگرام از ریپورت خارج شویم و دلیل ریپورت شدن ریپورت در تلگرام چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم ؟ خروج از ریپورت تلگرام روش های خارج شدن ار حالت ریپورت تلگرام رفع ریپورت تلگرام از طریق ربات spambot@ آیا حذف اکانت مشکل ریپورت را حل می کند؟ نشانه های ریپورت شدن در تلگرام + آموزش رفع ریپورت رفع ریپورت تلگرام به آسانی آب خوردن رفع ریپورت تلگرام ( اختصاصی ) آموزش خارج شدن از ریپورت تلگرام با استفاده از ربات اسپم روش خارج شدن از ریپورت تلگرام 96 روش های خروج از ریپورت در تلگرام بهترین و جدیدترین روش خروج از ریپورت تلگرام روش ریپورت مخاطب تلگرام آموزش رفع ریپورت اسپم تلگرام به صورت قطعی و تضمینی رفع دائمی ریپورت تلگرام جستجوهای مربوط به ریپورت تلگرام

نظرات




نماد