سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

یکی از دغدغه های اصلی و اولیه یک فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس، معرفی برند خود و جایگاه سازی آن در بازار مورد هدفش است و از چالش‌های اصلی این مسیر همواره چگونگی معرفی برند خود و همچنینبرندسازی آن خواهد بود.

از رایج‌ترین  روش‌های انجام این کار، می‌توان به معرفی محصولات، ویژگی‌ها و تنوع محصولات اشاره کرد. این روش در جامعه امروزی روشی قدیمی و غیر کاربردی محسوب می‌شود. یکی از جدیدترین راهکارهایی که می‌توان از طریق آن به معرفی برند خود پرداخت، بازاریابی درون گرا یا Inbound Marketing است.

در حقیقت این راهکار تمرکز خود را روی آموزش و پرورش مشتریان بالقوه قرار می‌دهد و از طریق افزایش آگاهی آنها در زمینه محصولات مورد نظر، اقدام به برندینگ و آشنایی خدمات مربوطه می‌کند.

فروشگاه اینترنتی خوگر با کمک تیم استراتژی ای‌نتورک و راهنمایی‌های انجام شده از رویکرد بازاریابی درون‌گرا بهره برده‌است.

معرفی مشتری:

خوگر اولین و جامع‌ترین سایت خرید آنلاین مبلمان، ضمن ارائه اطلاعات کامل از محصولات مختلف، امکان مقایسه کیفیت و قیمت را برای بازدیدکننده‌ها فراهم کرده است. دسترسی آسان به کالاهای متنوع از برترین برندهای مبلمان از خصوصیات وبسایت خوگر است. در فروشگاه اینترنتی خوگر می‌توانید کالاهای اداری، خانگی، فضای عمومی، روشنایی و لوستر، کالاهای دکوراتیو و هزاران قلم کالای متنوع دیگر را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

چالش:

جذب مخاطبین هدف و مشتریان با پتانسیل

راهکار و استراتژی:

جمع آوری ایمیل علاقه مندان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و روانشناسی رنگ در دکوراسیون در فضاهای مختلف و پروش لیدهای جمع آوری شده.

اجرا:

۱. تولید محتوا و تهیه کتاب راهنمای دکوراسیون و معماری داخلی توسط خوگر

۲. طراحی بنر و صفحه فرود متناسب با این کتاب

۳. طراحی دو کمپین شبکه طلایی (مجموعه وبسایت های پر بازدید و مطرح) و غیر هدفمند (بدون هدفگذاری) و نمایش بنرهای خوگر در این وبسایت ها

600X300

۴. علاقه مندان به دریافت این کتاب بعد از کلیک کردن بر بنرها وارد صفحه فرود زیر می شدند:

khooger-LP

نتیجه:

۱. برندسازی خوگر و آشنایی کاربران با این کسب‌وکار به واسطه دیده شدن برند، لوگو و نام خوگر به طور گسترده

۲. جمع آوری ایمیل ۱۱۵۰ ایمیل کاربرانی که به دکوراسیون و معماری داخلی علاقه مند هستند به واسطه اطلاع رسانی و آگاه سازی کاربر در کتاب راهنمای دکوراسیون و معماری داخلی، لازم به ذکر است که هزینه دریافت هر ایمیل ۶ هزار تومان بود که نسبت به استراتژی های مشابهی مانند ایمیل تان را وارد کنید، ۲۰ یا ۳۰ هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید بسیار موفق تر بود.


تگ ها :

نظرات




نماد