سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

همان طور که هر از چند گاهی در همه زمینه‌ها تحولاتی رخ می‌دهد، در مارکتینگ هم شاهد تغییراتی هستیم که مسیر برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارها را تغییر داده است. ویدیو مارکتینگ یکی از مواردی است که اخیرا سبب تغییر و تحول در برنامه‌های کسب‌وکارهای بزرگ شده و تجربه نشان داده که دلایل بسیاری وجود دارد که هر کسب‌وکاری به ویدیو مارکتینگ رو بیاورد. در ادامه به ۷ دلیل می‌پردازیم که شما را هم قانع خواهند کرد:

۱. ویدیوها مستقیما روی افراد تاثیر می‌گذارند:

چیزی که ویدیوها را مجزا می‌کند این است که قدرت صدا و تصویر را با هم دارند و به همین علت مستقیما روی افراد تاثیر می‌گذراند.

۲. فروش به تنبل‌ترین خریداران:

افرادی که در این عصر زندگی می‌کنند، آنقدر سرشان شلوغ است که به هیچ وجه حوصله خواندن متون طولانی را ندارند و به همین علت ویدیو انتخاب خوبی است که بواسطه آن، چنین افرادی را جذب کنیم. زیرا به واسطه ویدیو می‌توانیم در مدت زمان کوتاه، حجم بسیار بالایی از محتوا را به مخاطبان خود انتقال دهیم.

۳. افزایش فروش:

افراد با دیدن محصولات، راحت‌تر برای خریداری تصمیم می‌گیرند و همچنین صدا کمک می‌کند که همهتوضیحات تکمیلی در مورد هم محصولات و هم خدمات بازگو شود. در نتیجه افراد همه چیز را در رابطه با محصولات یا خدمات شما در می‌یابند و همین کافیست که قدمی برای فروش بردارند.

۴. افزایش میزان اعتماد:

هنوز خیلی از افراد فروش آنلاین را قبول ندارند و ویدیو مارکتنگ فرصت خوبی است که آنها را با نشان دادندرست محصول خود، قانع کنیم که از فضای امنی خرید می‌کنند.

ویدیوهای معرفی محصولات و خدمات، روی زمان فعالیت فرد در وب‌سایت شما (Time on site) تاثیر مثبت می‌گذارند. همین افزایش زمان فعالیت در سایت، هم بر اعتماد موتورهای جستجو هم تاثیر مثبت می‌گذارد.

ویدیو مارکتینگ

۵. افزایش ترافیک با ویدیو مارکتینگ:

مشخصا تبلیغات ویدیویی آنلاین، روی میزان ترافیک وب‌سایت شما تاثیر خیلی مثبتی خواهد گذاشت. زیرا معمولا در آخر چنین ویدیوهایی لینکی قرار دارد که معمولا افراد را به صفحه فرود شما وارد می‌کند. همین عملکرد است که سبب افزایش اهمیت تبلیغات ویدیویی آنلاین نسبت به تبلیغات تلویزیونی خواهد شد.

۶. امکان تمرکز مستقیم روی یک محصول یا سرویس:

در تولید ویدیوها دست شما باز است، هم در ساخت انواع تبلیغاتی آنها و هم در مدل‌های دیگر که به منظور معرفی محصول ساخته می‌شوند. کافیست که داستان محصول یا سرویس خود را درست تعریف کنید تا مخاطب درگیر آن شود و تعامل مورد نظر شما صورت گیرد.

۷. افزایش تعاملات در شبکه‌‌های اجتماعی:

ویدیوهای شما باید آنقدر جذاب باشند که افراد حاضر به اشتراک‌گذاری آنها بشوند. از سوی دیگر، تبلیغات ویدیویی به شما این امکان را می‌دهد تا روی افزایش مخاطبان شبکه‌های اجتماعی خود تمرکز کنید و دیگر دغدغه پیدا کردن مخاطبان اولیه شما از بین برود.

نتیجه گیری

تمام موارد بالا در صورتی رخ می‌دهند که کمی در مسیر تولید این ویدیوها خلاق باشید و درست عمل کنید. همیشه خود را جای یک مخاطب بگذارید و ببینید که چه چیزی شما را تشویق به خرید می‌کند.


تگ ها :

نظرات




نماد