سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

یکی از سوالاتی که همواره توسط صاحبان وب‌سایت‌ها مطرح می‌گرد، این است که چه مواردی سبب جلب توجه بازدیدکنندگان به تبلیغات موجود در سایت‌ها و در نتبجه کلیک بیشتر و کسب درآمد بیشتر آنها می‌شود؟ موضوعی که بطور قطعی درخواست آگهی‌دهندگان نیز است. زیرا جلب توجه مشتری به بنر تبلیغاتی، ارتباط مستقیمی با فروش و برندینگ دارد.

از موثرترین عوامل جلب توجه بازدیدکنندگان و افزایش تعداد کلیک‌های وارده، محل نمایش تبلیغات آنلایندر سایت است. هنگامی که بنرهای تبلیغاتی در مکان نامناسبی از وب‌سایت قرار بگیرند، تعداد کلیک‌های وارد شده بر آنها به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وقتی که می‌خواهید بیشترین بازدید کننده را با بیشترین تعداد کلیک روی تبلیغات خود داشته باشید، باید مطمئن شوید که بنر ها در نیمه فوقانی وب‌سایت نمایش داده می‌شوند. این بدین معناست که تبلیغات آنلاین شما بهتر است در بخش بالایی صفحه وب‌سایت نمایش داده شود تا هر فردی که آن را باز می‌کند، بلافاصله با آن مواجه گردد. اگر کاربر مجبور باشد که برای یافتن تبلیغات به پایین صفحه برود، تعداد کلیک‌ها کاهش چشمگیری خواهد داشت و در نتیجه کلیک‌های کمتری را دریافت می‌کنید.

تحقیقات نشان می دهد که بازدیدکنندگان یک صفحه در ۷ ثانیه اول با نگاه به صفحه‌ای که وارد آن شده‌اند، محتوا را بررسی می کنند. اگر تبلیغ شما در این ۷ ثانیه به چشم بازدیدکننده برسد، احتمال کلیک بر آن بیشتر می‌شود. می‌توان گفت برای کسب درآمد واقعی، شما تنها ۷ ثانیه وقت ارتباط با بازدیدکننده خود را دارید و در صورتی که این فرصت را از دست دهید، بازدیدکننذه دیگر متقاعد نمی‌شود که روی بنر تبلیغاتی داخل وب‌سایت شما کلیک کند. پس بنرها را در مکان‌های مناسبی از سایت خود قرار دهید.

در آخر برای انتخاب محل مناسب بنرهای تبلیغاتی درون وب‌سایت‌ها، باید ۳ مورد زیر را درنظر بگیرید:

  1. از آژانس تبلیغاتی‌ای که با آن کار می‌کنید، مشاوره بگیرید.
  2. حتما روی بنرهای خود ‌A/B تست انجام دهید.
  3.  از قرار دادن تعداد زیادی بنر تبلیغاتی بپرهیزید.

تگ ها :

نظرات




نماد