سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

بازاریابی یک وب‌سایت، دارای پروسه‌ای پیچیده است. از آنجایی که سئو بطور فزاینده‌ی مشکل شده و شبکه‌های اجتماعی هم وقت گیر هستند، هیچ چیزی مهمتر از طراحی “قیف بازاریابی محتوا ” خودتان نیست. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا قدم‌های مهمی را در جهت ساخت قیف آنلاین فروش بردارید تا بتوانید بیشتر مراجعین مردد خود را به مشتریان راضی و دائمی با ایجاد ارزش افزوده بالا تبدیل کنید و در ادامه، ما تصویر بیشتری از قیف فروش به شما ارائه می‌کنیم که تا حالا کمتر دیده‌اید، پس شروع می‌کنیم:

قیف فروش چیست؟

قیف فروش یک سیستم بازاریابی است، یک پروسه ایده ال که در آن مراحلی که یک بازدیدکننده به یک مشتری احتمالی و از مشتری به خریدار دائمی تبدیل می‌شود را می‌بینید.

qualified-links

هدف از به کارگیری قیف برای تمیزی و راحتی کار است. وقتی شما می‌خواهید روغن اتومبیلتان را تعویض کنید، برای جلوگیری از ریختن روغن روی موتور و هدر رفتن آن از قیف استفاده می‌کنید تا تمامی روغن داغل موتور ریخته شود. قیف فروش هم چنین کارکردی دارد و از پراکننده شدن و از دست رفتن مشتریان بالقوه جلوگیری می‌کند. ایده استفاده از قیف استعاره‌ای برای فروش و بازاریابی در تجارت، ریشه در بازاریابی کلاسیک دارد. توجه/علاقه/تمایل/عمل این چهار عنصر بطور کلی چگونگی ایجاد روابط با مشتری را توصیف می‌کنند.

مثالی از قیف بازاریابی برای فروش:

تصور کنید شما یک مسئول آژانس مسافرتی هستید و در وب‌سایت‌تان اطلاعاتی اصلی راجع به خودتان و خدماتی که ارائه می‌کنید وجود دارد. با یک تماس ساده تلفنی ممکن است چند مشتری احتمالی پیدا کنید. اما به جای اینکه منتظر بمانید تا مردم گوشی را برداشته و به آژانس شما زنگ بزنند، با ارائه مطلبی جالب مشتریان هدفتان را به راحتی جذب می‌کنید. انتشار و ارسال مطلبی با عنوان اینکه چطور در هزینه تعطیلات بعدی خانواده خود، ۵۰٪ صرفه‌جویی کنید. (در ایمیل‌های ارسالی اسم کوچک مشتریان را قرار دهید.)

این یک مثال از “آهن ربای مشتری” است. ما معتقدیم که هر وب‌سایتی باید یک “آهن ربای مشتری” داشته باشد. شما می‌توانید هر هفته (یا هر ماه) خبرنامه از فرصت‌های مسافرتی را به افراد داخل لیست‌تان ارسال کنید. گزارش‌های اختصاصی، کوپن‌هایی محدود و جوایز، فرصت‌های خوبی برای ارسال خبرنامه هستند.

از آنجایی که در این مثال کار اصلی شما در تجارت ثبت سفرها است. هدف نهایی شما تبدیل مشترکین خبرنامه‌ای به خریداران بسته‌های مسافرتی است، اما اگر شما یک قیف فروش عالی را توسعه دهید، می‌توانید لیست خود را تقسیم کرده و هدف بازاریابی‌تان را بیشتر و دقیق‌تر به مشتریان احتمالی‌تر و فعال‌تر متمرکز کنید.

بدین طریق شما باید شروع به فهمیدن بیشتر درباره لیست و ارایه محصولات و خدمات جدید به مشتریان هدف خود کتید.

قدرت محتوا:

همانطوری که در مثال فوق نشان داده شد مهمترین بخش در هر قیف فروش مجازی محتوای آن است.

اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه‌ای را در وب‌سایت خود جلب کنید، در درجه اول به یک محتوا نیاز دارید و اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان بالقوه بیشتری را به مشتریان احتمالی تبدیل کنید نیز به محتوا نیاز دارید و پیشنهاد گزارش مجانی یا دوره‌های الکترونیکی به شما اجازه می‌دهد تا آدرس‌های ایمیلی بیشتری را با محتوای اختصاصی دریافت کنید. انتشار خبرنامه‌های دوره‌ای، روشی عالی در ایجاد رابطه محکم‌تر با مشتریان خودتان است.

محتوا بسیار قدرتمند است به طوری که بسیاری از برندهای بزرگ، بیشتر ترجیح می‌دهند به جای بازاریابی اینترنتی از بازایابی محتوا استفاده کنند. بازاریابی بزرگ و موفق همیشه در محتوا بوده و خواهد بود. توانایی شما در ارتباط با مشتریان بالقوه، تعیین کننده موفقیت شما خواهد بود. 

leadership_and_power
وقتی شما از مشتریان بالقوه خود پشتیابنی می کنید، شما به آنها ارزش افزوده‌ای ارائه می‌کنید، البته هیچ وقت تمامی مشتریان بالقوه به مشتری دائمی تبدیل نخواهند شد. به یاد داشته باشید که یک لیست ۱۰,۰۰۰ تایی ضعیف و فیلتر نشده نمی تواند هر گز در مقابل یک لیست ۱۰۰ تایی قوی ایستادگی کند.

در بالا ۴ مرحله پرورش مشتریان بالقوه را را لیست کردیم. هدف نهایی آن مراحل ایجاد مشتریان دائمی است. همانطور که می‌دانید مشتریان دائمی مهمترین تامین کننده مالی برای رشد طولانی مدت تجارت شما خواهد بود. این همان نقطه‌ای است که بیشتر تجارتها شکست می‌خورند. خیلی راحتر است که شما تعداد بیشتری از محصولات یا خدمات خود را به گروه کوچکی از مشتریان وفادار خود بفروشید تا اینکه یک قلم را به تعداد زیادی از مشتریان تازه وارد بفروشید.

“بیشتر کسب و کارهای کوچک در عرض ۵ سال یا کمتر شکست می خورند!”

یک قیف فروش قوی کار را خیلی آسانتر کرده تا مشتریان دائمی سودآور را افزایش داده و بتوانید به هدف فروش سالیانه خود برسید.

اصطلاح قیف فروش اشاره به این مراحل دقیق دارد برای هر ۱۰۰۰ مشتری بالقوه که شما در بالای قیف قرار می دهید، تنها ۱۰۰ نفر مشتریان احتمالی خواهند شد و از آن ۱۰۰ نفر تنها ۱۰ نفر محصول احتمالی شما را خواهند خرید.

این اعداد همیشه در کسب و کارها متفاوت است. اما در یک مورد مطمئن باشید هر چه وقت بیشتری صرف ساخت و تنظیم صحیح قیف فروش خود نمایید، بیشتر موفق خواهید بود.

sales-funnel


تگ ها :

نظرات




نماد