سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

همه ما می‌دانیم که زمان طولانی‌ای صرف آماده‌سازی وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای اینترنتی و وبلاگ‌ها می‌شود و هر مرحله از پروسه مربوط به آن، هزینه مختص به خود را نیز به همراه داد. پس از آماده شدن وب‌سایت، مشخصا منتظر اتفاق بزرگی هستیم.

اما پیش آمده که پس از کلی برندسازی و بازاریابی، درصد خیلی کمی از افراد حتی یک کلیک در وب‌سایت پرهزینه ما کرده‌اند و فقط برای ما به جا مانده است. در چنین شرایطی است که لازم است به دنبال راهکارهایی باشید تا این نرخ پرش ایجاد شده به اندازه قابل قبولی برسد. در ادامه به چهار مورد می‌پردازیم که حتما برای  وب‌سایت شما مفید هستند:

۱) بهبود و افزایش سرعت وب‌سایت:

بر اساس یک تحقیق صورت گرفته توسط مرکز تحقیقاتی  آکامای و سیستم آنالیز Dynatrace حدود ۵۰٪ افرادی که در فضای آنلاین فعال هستند، انتظار دارند که یک صفحه وب در ۲ ثانیه یا مدت زمانی کمتر بارگذاری شود. از طرفی هم در همین تحقیقات آمار جالبی استخراج شده که ۷۹٪ افرادی که با وب‌سایتی مشکل دارند، هیچ وقت به آن بازنمی‌گردند و حتی ۴۴٪ آنها به دوستشان از تجربه بود خود می‌گویند که یک بازاریابی دهان به دهان منفی به حساب می‌آید.

پس مشخصا لازم است که جهت کاهش نرخ پرش باید سراغ راهکارهایی برویم که سرعت وب‌سایت ما افزایش یابد:

– استفاده از سیستم فشرده‌سازی GZIP:

این راهکار ساده به شما کمک می‌کند که سرعت وب‌سایت خود را شدیدا افزایش دهید. سیستم GZIP بدون کاهش کیفیت عکس‌ها و ویدیوها، حجم آنها را ۷۰٪ کاهش می‌دهد. اگر شک دارید که سایت شما از GZIP استفاده می‌کند یا خیر، فقط کافیست که به این وب‌سایت مراجعه کنید و تست مورد نظر را انجام دهید.

– فراخوانی کدهای Javascript و استایل وب‌سایتتون به صورت جداگانه:

فراخوانی کدهای Javascript و استایل وب‌سایتتون به صورت جداگانه، سبب می‌شود که مرورگر فقط یک بار این موارد را بخواند و همین مهم سبب می‌شود که سرعت وب‌سایت شما افزایش یابد و در نتیجه شاهد افزایش نرخ پرش باشیم.

– بهینه‌سازی تصاویر:

حین ذخیره‌سازی تصاویر در فوتوشاپ و فایرورکس، حتما از گزینه ذخیره‌سازی برای وب (Save for Web) استفاده کنید. این گزینه بدون کاهش کیفیت تصاویر، حجم فایل تصویری شما را به اندازه چشمگیری کاهش می‌دهد.

– گیج نکردن مرورگر با ریدایرکت‌ها:

تعداد زیادی ریدایرکت ۳۰۱، باعث سردرگمی مرورگر شده و در نهایت سرعت بارگذاری صفحه وب‌سایت شما کاهش می‌یابد. زیرا مقصد تغییر پیدا می‌کند و مرورگر سعی دارد که مقصد نهایی را نمایش دهد.

۲) داشتن یک دکمه مشخص:

یکی از تحقیقات SmallBizTrends نشان داده که ۷۰٪ کسب‌وکارهای B2B کوچک به دلیل نداشتن یک دکمه فراخوان مشخص، نرخ پرش بالایی دارند. توجه داشته باشید که همه جزییات دکمه‌های فراخوان، اهمیت بسیار بالایی دارند و لازم است که به بهترین نحوه ممکن آن را طراحی و در جای مناسب خود قرار دهید.

میلرلایت که یک سرویس ایمیل مارکتینگ است، در وب‌سایت خود یک دکمه فراخوان بسیار مشخص و به جا آورده است که مشخصا با قوانین طراحی خودِ این کسب‌وکار هم همخوانی دارد. شما حتی با یک نگاه سطحی هم متوجه می‌شوید که این دکمه فراخوان واقعا حس فراخوانی را به مخاطبانش القا می‌کند که نسخه رایگان این محصول را امتحان کنند.

mailerlite

۳) یک وبلاگ جامع و بر اساس منابعی معتبر:

محتوای مفید، همیشه قابلیت اشتراک گذاری دارد و از همه مهم‌تر سبب می‌شود که افراد بیشتر در وب‌سایت شما جستجو کنند. بر اساس یک بررسی صورت گرفته، مشخص شده که روزانه حدود ۲۷ میلیون محتوا توسط کل کاربران اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود.

وبلاگ‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند که رابطه قوی‌تری میان مخاطبان خود و کسب‌وکارشان بسازند و فقط لازم است که یک استراتژی مشخص و کامل به این منظور آماده گردد.

ایجاد تعامل یکی از اهداف اصلی وبلاگ‌های کسب‌وکارها است و همین محتواهای وبلاگ یک کسب‌وکار است که باعث می‌شود تا افراد در مورد صنعت و محصولات آن بروز بمانند.

عکس‌پرینت از کسب‌وکارهای آنلاینی است که یک وبلاگ منسجم و مرتبط با خدماتی که ارایه می‌دهد دارد و همواره توانسته تعامل مذکور را با مخاطبان خود ایجاد کند.

axprint-blog

– سازگارسازی وب‌سایت با موبایل:

حتما تا به امروز به این حقیقت توجه کرده‌اید که آینده بازاریابی در گرو بازاریابی موبایلی است. پیشبینی شده که ۴ نفر از هر ۵ نفر، خریدهای خود را در سال آینده از طریق گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند. با توجه به این موضوع، تصور کنید که از نسخه موبایل فروشگاه اینترنتیتون غافل بشوید!

به یاد داشته باشید که کاربران گوشی‌های هوشمند، مشتریان بالقوه کسب‌وکارتان هستند و با برقراری شرایطی مناسب برای آنها، می‌توانید میزان نرخ پرش را کاهش دهید.

توجه داشته باشید که همیشه راه‌هایی برای بهبود وضعیت برای یک وب‌سایت یا وبلاگ وجود دارد و خیلی از همین راهکارهای بهینه‌سازی هستند که نهایتا یک تازه‌وارد به وب‌سایت شما تصمیم می‌گیرد تا بیشتر به جستجو می‌پردازد و حتی به یک مشتری بالفعل تبدیل گردد.


تگ ها :

نظرات




نماد