سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اگر به عنوان یک خریدار به محصولات یا خدمات نگاه کنید قطعا برای شما محصولاتی که تضمین یا گارانتی می‌دهند جذاب‌تر و مطمئن‌تر هستند. همیشه پسِ ذهن همه افراد در خرید اینترنتی ترسی وجود دارد که: “محصولات یا خدمات مورد نظر از کیفیت کافی برخوردار نیست”. زیرا که کل فرآیند تصمیم‌گیری به خرید با کمک عکس یا فیلم اتفاق می‌افتد. پس شما به عنوان یک آگهی ‌دهنده یا صاحب یک فروشگاه اینترنتی باید بدانید بهترین عامل برای پر کردن این خلا در فرآیند خرید، ارائه تضمین‌ها یا ایجادِ امکان بازگرداندن کالاهاست تا کاربر را بیشتر به خرید مشتاق کند.

  • معرفی نمونه موردی:

“Express Watches” یک فروشنده آنلاین ساعت SEIKO است که چندی پیش با جایگزین کردن عبارت گارانتی(تضمین)، به جای نماد “اعتماد به برند“، شاهد افزایش ۱۰۷ درصدی نرخ تبدیل (CTR) نرخ تبدیل شد و  تعداد افراد بیشتری بعد از کلیک روی تبلیغات این فروشگاه، هدف را که خرید ساعت بود، دنبال کردند.

  • فرآیندی برای طراحی فرضیه A/B Testing:

این فروشگاه در راستای اجرای کمپین خود به دنبال افزایش مشتریانی بود که ساعت‌های خود را آنلاین خریداری می‌کردند. چالش پیش‌ روی عملیاتی کردن این کمپین،‌ ذهنیت مصرف کنندگان درهنگام خرید آنلاین بود که به صورت موانع ذهنی‌ در قالب سوال‌های متعدد، مانع از خرید کاربران می‌شد. این فروشگاه با بررسی رفتار خرید مشتری در قالب سوال‌های زیر، راه حلی برای بهبود تبلیغات خود ارائه کرد:

  • آیا محصول این فروشگاه معتبر است؟
  • آیا خرید امنی را انجام می‌دهند؟
  • این فروشگاه چه تعهدی را برای سلامت کالاهایش ارائه می‌دهد؟

 

  • فرضیه A/B Testing:

برای جلب اعتماد کاربران و تحریک کردن آن‌ها به خرید آنلاین، تنها راه حل، استفاد کردن از مفهوم‌های اعتمادی در دو قالب زیر بود که مشخص شدن بهترین گزینه نیاز به آزمایش داشت:

حالتA: استفاده کردن از نماد اعتماد در بنر تبلیغاتی خود

حالت B: گارانتی کردن خرید آنلاین مشتریان

 

A/BTesting

 

  • نتیجه A/B Testing:

عبارت “گارانتی یا تضمین” در نقش یک ابزار قدرتمندِ بهبود تبلیغات، رشد ۱۰۷ درصدی نرخ تبدیل را با خود به همراه آورد.

  • آنالیز A/B Testing:

موردی که در بررسی این نمونه موردی باید به آن توجه داشته باشیم این است که:

  1. شما نیاز دارید، آنچه را که برای مشتریانتان مهم‌ترین عامل است کشف کنید و بدانید که آن چیزی که شما به عنوان ارائه کننده محصول یا خدمات فکر می‌کنید مهم است شاید برای مشتری در اولویت اول قرار نگیرد.
  2. رفتار خرید از ذهن مشتریان به وجود می‌آید نه از آن چیزی که شما به آن فکر می‌کنید. همانطور که مشاهده کردید، مشتریان ExpressWatch اولویت اولشان صحت ساعت و خریدی مطمئن بود و در مرحله دوم به قیمت ساعت فکر می‌کردند.
  3. بدین ترتیب مسائل مهم ذهن شما همیشه در اولویت‌های بعدی موانع ذهنی و دغدغه‌های مشتریان باید قرار بگیرد.
  4. در شیوه بازاریابی دیجیتالی به دلیل متفاوت بودن فرآیند خرید، افراد نسبت به آن چیزی که برایشان ملموس نیست ترسِ ناخودآگاهی دارند بنابراین شما باید در  فرآیند خرید آنلاین توسط ضمانت‌هایی که می‌دهید یک حس اطمینان را ایجاد کنید.
  • نتیجه‌گیری:

به شیوه‌های گوناگون می‌شود ارائه اینترنتی محصولات و خدمات را تضمین کرد اما باید مواردی را در ارائه این تضمین‌ها رعایت کرد:

  1. بسته گارانتی خود را در صفحات فروش، برای مشتری قابل مشاهد کنید.
  2. مطمئن باشید قابلیت اجرای عنوان ضمانتی را که در تبلیغات خود می‌آورید، دارید.
  3. اگر بسته گارانتی در تبلیغات شما وجود دارد کل تیم فروش شما باید از آن باخبر شوند تا دوگانگی‌ها مشتری را در رابطه با صحتِ ضمانت‌ها، به تردید نیندازد.
  4. ضمانتی را ارائه کنید که بتوانید در طول زمان آن را ادامه دهید و قبل از طراحی یک بسته گارانتی آن را با شرایط اقتصادی کسب‌و کار خود بسنجید.
  5. عبارات باور پذیر و قدرتمند انتخاب کنید ولی از اغراق بپرهیزید معمولا ساده‌ترین ضمانت‌ها شامل تعویض و امکان بازگشت کالا یا خدمات در یک زمان محدود است و ترس از معیوب یا نامناسب بودن را تا حدودی کاهش می‌دهد.
  6. اگر محدودیتی برای گارانتی خود در نظر دارید آن را باید واضح بیان کنید زیرا کج فهمی در ضمانتی که شما به محصولات یا خدمات خود اختصاص می‌دهید صحت تبلیغات شما را به مخاطره می‌اندازد.
  7. به کسب‌وکارهای مشابه و شیوه بیان تضمین‌هایشان دقت کنید و از تکرار بپرهیزید زیرا عدم موفقیت ان‌ها در بازاریابی‌یشان کاملا به بازاریای شما نیز لطمه می‌زند.

تگ ها :

نظرات




نماد