سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

زمانی که شما آیفون و یا آی پد خود را به یک سیستم رایانه ای مثل ویندوز یا مک وصل می کنید، باید با trust کردن سیستم مورد نظر برای آیفون و یا آی پد خود ارتباط را امن کنید. با انجام این کار شما به سیستم و نرم افزارهایی مثل آیتونز و هر گونه برنامه مدیریتی اجازه می دهید که به موبایل و آی پد تان دسترسی پیدا کند و پرونده های فیلم و عکس و موسیقی و نظیر آن را تحت اختیار بگیرد.  نکته مهمی که وجود دارد این است که این تنظیمات توسط دو سیستم تایید می شود و در آینده وقتی دوباره گوشی خود را به سیستم وصل کنید، اتصال برقرار شده و ارتباط بین پرونده ها و سیستم نیز به طور اتوماتیک برقرار می شود.

اما اگر شما روزی بخواهید این ارتباط را نا امن جلوه دهید و از ارتباط سیستم و گوشی تان جلوگیری کنید لازم است که تغییراتی در تنظیمات انجام دهید. در چنین حالتی باید آن چه را که امن جلوه داده اید Untrust کنید.

 

Untrust کردن کامپیوترهای متصل شونده

اپل راهی برای مدیریت لیستی از رایانه های مورد اعتماد را فراهم نمی کند. در عوض، فقط می توانید کل لیست کامپیوترهای مورد اعتماد را با پاک کردن موقعیت مکانی و حریم خصوصی یا تنظیمات شبکه پاک کنید.  البته شاید این کار کمی نا خوشایند باشد اما باور کنید که تا قبل از روی کار آمدن ios 8 برای اینکه به این هدف برسید لازم بود کل سیستم موبایلی تان را ریست کارخانه ای کنید! حالا می توان فکرش را کرد که چه کار انرژی بری لازم بوده که انجام دهید.

اما از روی کار امدن نسخه ۸ از سیستم عامل اپل، وضعیت فرق کرده است. برای انجام تنظیمات یاد شده مسیر Settings > General > Reset را طی کنید تا به بخش ریست برسید.

ریست کردن شبکه در آیفون

در این صفحه که باز می شود شما لیستی از قابلیت های ریست شدنی مشاهده می کنید که ما در اینجا به Reset Location & Privacy نیاز داریم. این گزینه را در انتهای لیست باز شونده مطابق عکس زیر کلیک کنید:

این کار موجب می شود که تمامی محل های امن که با آیفون شما در تماس هستند پاک شوند. یکی از این محل ها، سیستم هایی است که آن ها را به موبایل خود معرفی کرده اید و آن ها را امن بر شمرده اید. شما آیفون خود را به هر تعداد سیستم که نصب کرده باشید و آن را امن کرده باشید تنها با همین یک کلیک، می توانید دسترسی امن را بگیرید.

بعد از این ماجرا برای تغییر تنظیمات حریم خصوصی خود می توانید به مسیر  Settings > Privacy  بروید. با استفاده از این بخش می توانید مقادیر قابل تنظیم را مطابق میل خود تنظیم کنید.

اگر تمایل دارید مقادیر شبکه ای را تغییر دهید مثلا دسترسی به وای فای را محدود کنید و تنظیمات آن را دستکاری کنید می توانید به جای مسیر های یاد شده “Reset Network Settings” را مد نظر قرار دهید. این کار تمامی تنظیمات شبکه از جمله دسترسی به وای فای را ( طبق آن چه که بوده ) پاک می کند.

اگر می خواهید به جای این کار ها گوشی خود را ریست کارخانه ای کنید، باز هم به هدف های یاد شده دست پیدا می کنید.

شما می توانید به راحتی بعد از انجام تنظیمات جدید یا ریست کارخانه ای، گوشی خود را به یک سیستم امن وصل کنید و ارتباطات را از سر بگیرید.

در این باره اگر تجربه یا نکته ای به نظرتان می رسد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.


تگ ها : آموزش Untrust کردن کامپیوتر بر روی آیفون و آی پد چگونه کامپیوتر خود را از طریق آیفون و یا آیپد غیر قابل آموزش نصب برنامه و بازی توسط آیتونز روی آیفون، آیپد و چگونه یک کامپیوتر را بر روی آی‌فون Untrust کنیم؟ آموزش اتصال آیفون به کامپیوتر بررسی پیام Trust This Computer در iOS آموزش untrust کردن کامپیوتر بر روی آیفون و آی پد نصب Kodi بر روی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ بدون جیلبرک آموزش تصویری آپدیت کردن آیفون و آی‌پد آموزش آموزش Untrust کردن کامپیوتر بر روی آیفون و آی پد راه حل مشکل گرم شدن iPhone 8 و iPhone 8 Plus آموزش untrust کردن کامپیوتر بر روی آیفون آی پد آموزش گرفتن فیلم از نمایشگر آیفون، آی پاد و آی پد چگونه موزیک های روی PC را روی آیفون آی پد پخش کنیم؟ آموزش ساخت زیرنویس فیلم + روش چسباندن زیرنویس در فیلم آموزش غیرفعال کردن هشدار Try Edge در ویندوز ۱۰ آموزش untrust کامپیوتر بر روی آیفون آی پد طراحی سایت سئو فروشگاه آنلاین ایمیل مارکتینگ در سال ۱۴۰۰: هوش مصنوعی، امکانات تعاملی، حل مشکل مسدود شدن آی تیونز توسط آنتی ویروس ها در ویندوز بایگانی‌ها هیپنوتیزم Aftabgardan چگونه می توان Google Assistant را بر روی اسمارت فون های آموزش های متفرقه [بایگانی] آموزش و اطلاع رسانی چگونه مشکلات مربوط به بلوتوث را در هواوی P10 و P10 Plus شرکت هوآوی بر روی دو مدل لپ‌تاپ ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی مشغول خبر خوان تیفا سپتامبر سامسونگ و شیائومی در حال توسعه یک لپ‌تاپ مجهز به تراشه آی تی آموزی/ چگونه گوشی آیفون را از طریق کامپیوتر کنترل فوریه speed آیفون دانلود برنامه – مجله کلیک آیفون برنامه دانلود – آموزش سایت سازی با شبکه ی اجتماعی کودکان اشنا شوید ! – شيشلينک، لینک کلمات کلیدی ایتناک سنت شکنی دوباره LG در عریض کردن نمایشگر گوشی ها ثبت تثبیت فرهنگ مقاومت و شهادت هزینه دارد/ تربیت 20 هزار انفورماتیــک گوشی ایفون – تبلیغ کلیک برطرف کردن اخطار The Remote Connection Was Denied در MAX VPN آموزش untrust کامپیوتر بر روی آیفون و آی پد NET 29 باز نشدن برنامه ها در آیفون قطعی شدن حضور تیم کشتی آمریکا در ایران admin لپ تاپ – بانک اخبار و سوالات دانشگاه پیام نور ویدئو/ بازی Ori and the Will of the Wisps برای ایکس باکس Security News : اخبار و هشدارهاي امنيتي [آرشيو] شبکه کامپیوتری چین می خواهد تا سال ۲۰۲۵ به پرچم دار هوش مصنوعی جهان تبدیل توئیتر به قیمت 26 میلیارد دلاربه استیو بالمر و ولید بن ترجمه مقاله استراتژی و طراحی مدل بازرگانی در صنایع مخابرات خرید وی پی ان – Page 44 – SNAPP VPN – خرید مقایسه آیفون و آیفون اس آیفون دیگر از آب نمی ترسد دانلود اپلیکیشن ها بازی on Instagram لمس های از به on Instagram document.write کلیک ، ضمیمه جام جم : بحث و گفتگو پیرامون مطالب و دانلود جستجوهای مربوط به آموزش Untrust کردن کامپیوتر بر روی آیفون و آی پد

نظرات




نماد