سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

یکی از دغدغه‌های مهم کسب‌و‌کار‌ها ، رشد و تعالی روز افزون شرکت خودشان است.‌ آنها سعی می کنند از فرصت‌های جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد خود استفاده کنند ، روش های نوین و غیر اشباعی مانند بازاریابی و تبلیغات اینترنتی.

فضای اینترنت به کسب و کار ها کمک می کند جامعه هدف خود را دقیق تر مشخص کنند و بیشتر تبلیغات خود را برای آن جامعه هدف نمایش دهد و از اتلاف هزینه ها برای تبلیغات غیر هدفمند جلوگیری کند.

گروه مکعب که یکی از مجریان خلاق و با تجربه در زمینه دکوراسیون های اداری است جهت اجرای یک کمپین برای این شرکت با آژانس تبلیغات اینترنتی ای نتورک ، تبلیغات خود را آغاز نمود.

با توجه به این کسب و کار ، یافتن جامعه هدف دقیق ، امری بسیار هزینه بر و سخت است و یکی از چالش های اصلی شروع این کمپین هم دقیقا این مورد بود :‌ چه کسانی برای شرکتشان به دکوراسیون اداری نیاز دارد؟

mokaab

برای انجام یک کمپین آزمایشی ، یکی از خدمات اصلی و مهم این شرکت یعنی پارتیشن اداری را انتخاب کردیم و از ۲۰٪ تخفیف برای کاربرانی که از طریق بنر های تبلیغاتی ای نتورک وارد صفحه فرود این شرکت می شوند را در نظر گرفتیم.
هدف این کمپین هم جمع‌آوری سرنخ بود که به این منظور، شماره موبایل یا تلفن دفتر کاربر را در نظر گرفتیم و صفحه فرود را بر اساس این هدف بهینه سازی کردیم.

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته این کمپین تنها در ساعات کاری این شرکت ( شنبه تا چهارشنبه – ۱۰ الی ۱۸ ) اجرا می شد.

نتیجه این کمپین تبلیغاتی:

– ۱۵۰۰ Session ثبت شد.

– ثبت ۶ شماره تلفن (مشتری بالقوه)

– دریافت ۱۵ تماس تلفنی از طریق صفحه فرود طراحی شده برای این کمپین (مشتری بالقوه)

– ۶ مشتری جدید (مشتری بالقوه)

–  بازگشت سرمایه (ROI) قابل توجه (۶۰ برابر مبلغ تبلیغ)


تگ ها :

نظرات




نماد