سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

یکی از مهمترین اجزای یک کمپین کلیکی (PPC)، صفحه فرود مرتبط با تبلیغ است. به خاطر اینکه اولین چیزی که کاربر پس از کلیک روی بنر شما از برند یا وبسایتتون می بینه، صفحه فرود است. پس خیلی مهمه که این برخورد اول به یک تجربه موثر و کارآمد تبدیل بشه و صفحه فرود هم بهترین ابزار برای اینکار است.

روش‌های مختلفی برای بهینه‌سازی صفحه فرود و تبلیغات کلیکی وجود دارد. از طریق تطابق پیام، راهبری ساده، اصالت و اعتماد پذیری می‌توانید صفحه فرود و تبلیغات را به هم مرتبط و در نتیجه کارایی آنها را بیشتر کنید.

در ادامه این مقاله با چهار روش پایه، در ساخت صفحه فرود مرتبط با کمپین تبلیغاتی آشنا می‌شوید.

۱- یک پیام شفاف و یکسان برای صفحه فرود و کمپین خود انتخاب کنید

getting_you_message_across-resized-600

تطابق پیام

این نکته خیلی بدیهی به نظر میرسد، اما تعداد کمپین هایی که پیام صفحه فرودشان را تبلیغ نمی‌کنند، خیلی زیاد است. وقتی یک کمپین تبلیغات آنلاین راه‌اندازی می‌کنید، باید در تمام مراحل فرایند تبلیغات یک پیام را منتقل کنید. به این اصل تبلیغات آنلاین، تطابق پیام گفته می‌شود.
اگر در کمپین کلیکی خود، نسخه آزمایشی یک نرم‌افزار را تبلیغ می‌کنید، صفحه فرود هم باید به نسخه آزمایشی بپردازد. فرقی نمی‌کند موضوع و پیام تبلیغ چه باشد، مهم تطابق و یکسان بودن پیام تبلیغات و صفحه فرود است. زبان و نحوه انتقال پیام هم باید یکسان باشد. تداوم در اصل تطابق پیام به بهبود تجربه صفحه فرود – که یکی از فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی است – کمک می‌کند.

دکمه فراخوان

دکمه فراخوان صفحه فرود هم باید کاملاً شفاف و مرتبط با پیشنهاد و تبلیغ‌تان باشد. در واقع A/B تست های انجام شده، نشان داده با تغییر دکمه فراخوان (حتی یک کلمه از آن ) امکان افزایش نرخ تبدیل تا ۱۶۱ درصد وجود دارد!
به همین خاطر باید وقت و دقت کافی صرف کنید و مطمئن شوید دکمه فراخوان صفحه فرودتان در نگاه اول قابل تشخیص است و کاربر را به کاری که مد نظرتان است، تشویق می‌کند.

روش‌های ساده و ابتدایی بهبود دکمه فراخوان صفحه فرود عبارتند از:

  • قرار دادن دکمه فراخوان در قسمتی که کاربر بلافاصله آن را ببیند
  • طراحی دکمه فراخوان با رنگ متضاد صفحه فرود
  • استفاده از کلمات و عبارات تشویقی و هیجان‌انگیز مثل « همین حالا نسخه رایگان را دانلود کنید »

۲- روی هر صفحه فرود از محتوای جدید و تعاملی استفاده کنید

جدید بودن

کاربران اینترنت دوست ندارند یک محتوای یکسان را روی تمام صفحات فرود شما ببینند. پس بجای کپی و پیست کردن محتوا از یک صفحه فرود به صفحه دیگر، برای هر کدام‌شان یک محتوای جدید – و البته متناسب با تبلیغ مربوطه – طراحی کنید. گوگل و مشتری‌های شما این تنوع همراه با اطلاعات جدید در هر صفحه را می‌پسندند. نتیجه این پسندیدن هم افزایش اعتبار و ارزش آگهی‌هایتان است.

تعاملی بودن

اگر تبلیغات کلیکی را درست اجرا کنید، حتماً صفحه فرودتان بازدید کننده خواهد داشت. صفحه فرود اولین ارتباط شما با بازدید کننده است و برای تبدیل کلیک‌های پولی به بازدید کننده ایجاد می‌شوند. برای اینکه بتوانید این بازدید کنندگان را به کاربر و مشتری تبدیل کنید، باید در همان ارتباط اول رویشان تاثیر بگذارید.

این کار را به کمک روش‌های زیر انجام دهید:

– با لحن دوستان صحبت کنید: هم در تبلیغات کلیکی و هم در صفحه فرود از لحن دوستانه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید تبلیغات و صفحه فرود باید به هم مرتبط باشند و دقیقا به همین خاطر هر دو باید یک لحن داشته باشند. وقتی محتوای تبلیغات و صفحه فرود را می‌نویسید، تصور کنید به صورت رو در رو با یک مشتری صحبت می‌کنید. با این ترفند، متنی که می‌نویسید طبیعی‌تر و تعاملی‌تر می‌شود.

از اعداد، بولت پوینت و سایر اشکالِ محتوای مختصر استفاده کنید: مردم برای رفع نیازهایشان روی بنر تبلیغاتی کلیک می‌کنند و صبر لازم برای خواندن متن‌های بلند را ندارند. آنها می‌خواند در یک نگاه پیام شما را دریافت کنند و امیدوارند چیزی که نیاز دارند را پیدا کنند. هر چه پیام را ساده‌تر و بهتر منتقل کنید، تعامل بیشتری با بازدید کنندگان خواهید داشت و نرخ تبدیل بیشتری کسب می‌کنید.

– به وب سایت صفحه اسپلش اضافه کنید: (این روش فقط برای تبلیغات کلیکی کارایی دارد که کاربر را به وب سایت یا صفحه اصلی هدایت می‌کنند.) این نوع صفحات برخلاف انواع صفحه فرود قصد دریافت اطلاعات شخصی کاربران را ندارند. هدف اصلی صفحه اسپلش مطلع کردن بازدید کننده از یک رویداد خاص است. برای مثال: تخفیف های ماهیانه، به اشتراک‌گذاری مطالب و …. . هر دو کارکرد صفحه اسپلش باعث برقراری تعامل بهتر بین شما و بازدید کننده خواهد بود.

۳- برتری‌هایتان را نسبت به رقبا شرح بدهید

one-exercise-for-stronger-squats-and-biceps_57b54a5305aa3_670xr

گاهی اوقات باید در تبلیغات آنلاین، کمی اغراق کرد. به مشتریان بالقوه‌تان بگویید چرا بی‌نظیر هستید و چرا آنها باید شما را به رقبایتان ترجیح بدهند. در تبلیغات و صفحه فرود از جملات تبلیغی مستقیم و قانع‌کننده استفاده کنید تا نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را افزایش بدهید و کارایی کمپین تبلیغاتی را بیشتر کنید.

مثلاً اگر بدون پیش پرداخت یا خرید محصول، بسته آزمایشی رایگان ارائه می‌کنید باید در تبلیغات و صفحه فرود به آن اشاره کنید. اگر برای مدت طولانی بهترین شرکت در حوزه فعالیت‌تان بوده‌اید، بازدید کننده باید این را بداند و شما باید در صفحه فرود و بنرهای تبلیغاتی به آن اشاره کنید.

۴- از سیگنال‌های اعتماد استفاده کنید

برقراری یک رابطه احساسی با مخاطبان هدف برای تبدیل آنها به مشتری یا کاربر اهمیت زیادی دارد. برای برقراری این نوع رابطه، باید در تبلیغات کلیکی و صفحه فرود از سیگنال‌های اعتماد استفاده کنید.

سیگنال‌های اعتماد معمولاً در صفحه فرودهای موثر و موفق پیدا می‌شوند و اشکال مختلفی دارند. دو مورد از رایج‌ترین اشکال سیگنال‌های اعتماد، اطلاعات تماس و بازخوردهای مردمی هستند.

– اطلاعات تماس: پنهان کردن اطلاعات تماس از مشتری‌های بالقوه معمولاً ذهنیت غیرقابل اعتماد بودن را در آنها ایجاد می‌کند. با نشان دادن اطلاعات تماس به تمام کاربران، کسب و کارتان را در دسترس آنها قرار بدهید. البته نباید صفحه را با اطلاعات غیرضروری پر کنید؛ چند شماره تماس معتبر برای اثبات قانونی بودن کسب و کارتان کافی است. اگر روی شماره‌ها لینک برقراری تماس بگذارید، احتمال تبدیل آنها به تماس تلفنی بیشتر خواهد بود.

– بازخوردهای مردمی: این بازخوردها شامل بررسی‌ و رتبه‌دهی کاربران و همچنین گواهی‌نامه‌ها و اعتبارنامه‌های معتبر است. مانور دادن روی تاییدهایی که از مشتری‌ها یا سازمان‌های دیگر دریافت کرده‌اید، راه خوبی برای جلب اطمینان کاربران به برندتان است. اگر روی بنر به اندازه کل بررسی جا ندارید، یک جمله جالب از آن را انتخاب کنید و متن کامل را در صفحه فرود قرار بدهید.

فرایند تبلیغات کلیکی و صفحه فرود شما چطور است؟

طراحی صفحه فرود مرتبط و متناسب با تبلیغات کلیکی یک عامل تعیین کننده در دنیای بازاریابی دیجیتال است. در عین حال یکی از ساده‌ترین روش‌های بهبود تجربه کاربر و افزایش بهینه سازی نرخ تبدیل در صفحه فرود هم هست. این روش بلافاصله روی کاربر تاثیر می‌گذارد و آن را برای خرید یا سفارش تحریک می‌کند. هرچه بیشتر از توصیه‌های این مطلب در تبلیغات کلیکی و صفحات فرودتان استفاده کنید، کمپین‌تان بهتر نتیجه خواهد داد.

البته همه این توصیه‌ها باید در راستای شخصیت تجاری برندتان عملی بشوند و یک تجربه منحصر به فرد برای کاربر رقم بزنند.


تگ ها :

نظرات




نماد