سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

به منظور موثر بودن وب سایت ها نیاز به طراحی وب سایت چند منظوره داریم. آنها نیاز دارند مثل یک خانه ساخته و طراحی شوند: حفاظت در برابر عناصر، ارائه یک فضای راحت با ذخیره سازی کافی ، رفع نیازهای اساسی و غیره. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که خرید کاربران را بهبود بخشد ، و دارای تعامل مناسب جهت حفظ مشتریان شما باشد. علم و روانشناسی همراه با هنر است. تیم شما باید روی عناصری تمرکز کند که به ایجاد یک تجربه ی تعاملی مستقیم با مخاطبان کمک می کنند.در اینجا 10 قدم وجود دارد که با دنبال کردن آن ها کاربر می تواند تجربه ی  آنلاین را داشته باشد. 

 

1. تمرکز بر کاربر، نه افراد خریدار

 افراد خریدار در درجه اول به طراحی پیام های بازاریابی و کپی آگهی توجه می کنند. برای ایجاد یک تجربه ی ایده آل برای کاربر ، لازم نیست که حتما بدانید که "مشتری لیزا" چه چیزی  را به طور خاص دوست دارد و یا از چه چیزهایی دوری می کند.با این حال، شما نیاز دارید نوع کاربری که مورد هدف قرار می دهید را بشناسید و همچنین از چگونگی خرید و استفاده از دستگاه ها و محصولاتی که خریداری می کنند مطلع باشید.این تجربه را با نوع کاربر به جای افراد خریدار امتحان کنید.

 

2. تجربه های ساده ی درست

احساس مشتریان باید فورا درگیر شود. رابط کاربری خود را همیشه ساده و در محیط شفاف و واضح نگه دارید.این کار باعث می شود کاربران را به کشف وب سایت دعوت کند و همچنین باعث می شود که کاربران مطالب مورد نیاز خود را در فضایی به دور از وجود طرح های به هم ریخته و گزینه های رقابتی پیدا کنند.

 

3. طراحی مانند قیمت فیشر  

هنگامی که شما در حال ایجاد یک تجربه ی کاربری هستید، چیزی که احساس می کنید این است که انگار در حال تعامل با قیمت های فیشر برای رسیدن به هدف هستید. این به این معنی است که عناصر بزرگ را با طرح های ساده می توانید سفارش دهید، و واضح است حتی یک کودک هم می تواند از این طراحی سر در بیاورد و از آن استفاده کند.  این نوع تجربه بر روی هر دستگاهی به خوبی کار می کند ، به خصوص در تلفن همراه که در آن عناصر بزرگتر برای ناوبری آسان تر وجود دارد.

 

4. طراحی برای املاک

واقعی محدود هر زمان که می خواهید یک تجربه ی کاربر ایجاد کنید، باید از خودتان بپرسید که چگونه می توانم آن را در تلفن همراه عملیاتی کنم. این برنامه روی گوشی های هوشمند و همچنین روی تبلت چگونه کار می کند؟ اگر در حال طراحی بر روی دسکتاپ باشید، باید دقت کنید که برنامه چگونه در محیط تلفن همراه ترجمه می شود. شما می توانید یک تجربه بهتر را ضمانت کنید اگر از ابتدا طراحی سایت خود را مبتنی بر کاربران تلفن همراه پایه گذاری کنید چون در این صورت از سازگاری و جذابیت تجربه اطمینان بیشتری حاصل می کنید.

 

5. به احساسات خود اعتماد نکنید

 هرگز فرض نکنید که تجربه کاربری تان به سادگی کامل و بی نقص است بلکه شما باید تمام مراحل آن را خودتان در یک محیط یک بار تست کنید.شما یا تیم شما یک  تجربه ی کاربری طراحی شده را ممکن است بسیار متفاوت تر از یک مشتری ببینید.همیشه تجربه را با خارجی ها تست کنید. تعدادی از خدمات وجود دارد که با آن ها می توان تجربه کاربری را با مصرف کنندگان واقعی امتحان کرد. نظرات، پاسخ ها و فعالیت های آن ها در طول تعامل با سایت و / یا برنامه را ثبت می کنید و با این کار شما می توانید نظرات را مرور کنید و تغییرات لازم را اعمال نمایید.

 

6. ترکیب مطالب 

مردم به روش های مختلف مشغول می شوند، و برخی از آن ها به انواع محتوا نسبت به  دیگران بهتر پاسخ می دهند. از طریق آزمایش، شما می توانید تعادل درست را بین جذابیت ویدئو و یا انیمیشن، تصاویر و مطالب نوشته شده در صفحات محصول و وبلاگ ها پیدا کنید.در ادامه ی روند اصلاح، تنوع و تست مطالب خود را با مخاطبان ببینید که چگونه تغییرات در سطوح محتوا باعث تغییر اشتغال می شود.شما ممکن است تصاویر استاتیکی که کمتر موثر است را از این طریق کشف کنید، اما انیمیشن و فیلم زنده در میان مخاطبان هدف برنده هستند.

 

7. ایجاد آواز کپی

شاید شما برای کپی برخی از روش ها تحت فشار قرار گیرید. اگر شما از حداقل کپی و یا محتوای فرم طولانی استفاده کنید،باید مطمئن شوید که آن روش قانع کننده و درگیر کننده ی مخاطبینتان است یا خیر.هر کلمه باید با یک هدف همراه باشد تا بتوان به سمت چشم انداز مورد نظر حرکت کرد.

 

8. ادغام اجتماعی

 این روش برای مخاطبان ترویج محصولات، کمک به محتوا (مانند بررسی افکار) و تعامل با دیگر مشتریان را آسان می کند. سایت آمازون این کار را از طریق پرسش و پاسخ بخش نظر خود انجام می دهد. اثبات اجتماعی راه طولانی را به سوی بهبود تعامل و تبدیل مشتریان آینده نگر طی خواهد کرد.

 

9. تجربه ی فردی

این که به مشتریان اجازه داده شود نظر خود را در سایت بیان کنند به آن ها احساس ارزشمند بودن دست می دهد . با این روند مشتریان با ثبت نظر فردی خود از خریدی که داشته اند به مشتریان دیگری که به بخش نظرات مراجعه می کنند کمک می کنند تا بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند.

 

10. سفارشی سازی

پیشنهاد سفارشی سازی به هر شکل بخش بزرگی از تجربه شخصی کاربر و برای هر مشتری هم جذاب است. ممکن است یک کاربر برای سفارشی کردن تجربه بصری خود از سایت (مانند گزینه های طرح بندی و عناصر داشبورد در یک فضای آنلاین) برای خرید محصولات استفاده کند.


تگ ها : مقاله 10 گام برای ایجاد یک تجربه ی دیجیتال جذاب چگونه وب سایت جذاب ایجاد کنیم ؟ راه های بهبود داستان سرایی برای تبلیغات برند 10 گام برای پیاده سازی موفق سیستم نظارت تصویری تحت 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر از خودتان یک برنامه نویس بسازید! چگونه یک اپلیکیشن تجاری را در ۱۰ گام راه اندازی کنیم! تعریف رابط کاربری و تجربه کاربری [PDF]رفتار‍ِ مطالعه در محیط دیجیتالی تغییر در رفتار‍ِ مطالعه در چگونه یک استارت آپ راه بیاندازیم؟ چطور یک طرح کسب و کار یا بیزنس پلن موفق بنویسیم ؟ تغییرات بزرگ بازاریابی دیجیتال گردشگری که به کمک ساخت دیجیتالی Archives [PDF]فضا های دیجیتال و سنت خلق محیط های انگاره گرایانه در صحنه [PDF]اصل مقاله (6930 K) [PDF]1029 K بایگانی‌ها سالنامه جدید تولید محتوای جذاب برای سایت ( قسمت اول ) آموزش تجربه‌ی من در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی جالب ترین فناوری‌های پزشکی سال 2017 (بخش دوم) [PDF]Page 1 2 رفیع اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک طراحی قالب سایت در فتوشاپ ، طراحی کارت دعوت 10 ایده برای تولید محتوای جالب انگیز (قسمت دوم) [PDF]فلسفه ی اطالعات چيست؟ (لوچيانو فلوريدی) 1 گرافیست‌های مدرن: طراح تجربه کاربری، طراح رابط کاربری، چگونه می توان "در 10 روز" در فیس بوک مارکتینگ حرفه ای شد؟! ( 3 کسب و کار برتر آینده، پزشکی ،موادغذای و IT ساخت فولدر «بدون نام» در ویندوز TADAEX 04 انواع هدست واقعیت مجازی VR ، بازیها ، قابلیت ها و کاربردها برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست؟ داستان تحول: دستورالعمل دومینو برای زبدگی دیجیتال تجربه ی استخدام و کار در اپل استور از زبان کارکنان آن چگونه یک کسب و کار را بدون تجربه آغاز کنیم؟ آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت اول) 10 روش بهبود تجربه کاربری برای موفقیت در کسب و کار کسب و کار اینترنتی روشی برای کسب درآمد در مقالات ایمیل مارکتینگ 10 پيشرفت عظيم تكنولوژی تا به امروز مصاحبه با 2 برادر دوقلو که دیجی کالا را راه‌اندازی کردند ( ۱۰ گام ساده برای راه اندازی یک کسب و کار جدید آمازایران (@amaziran) [PDF]کارگاه نوآوری و کارآفرینی [PDF]تبیینو واکاوی چگونگی هوشمندسازی شهرها در بستر مؤلفه ها و مقاله [PDF]تجزیه ، تحلیل و نقد و عکس 2 دیجی موند، به عنوان مشاور بازاریابی و برندینگ به ارائه مقالات ویژگی هایی که استیو جابز را به یک رهبر هوشمند بدل ساخت 10 تا از معروفترین انواع پروموشنهای فروش 10 سوال مهم برای بازاریابی تجارت شما در رسانه‌های اجتماعی دانلود Accupedo S7 1200 زیمنس با نرم افزار TIA Portal اثرات بازی های رایانه ای در آموزش – هنر خوب زیستن اشتراک یک تجربه: چگونه در ایران از فروشگاه کتاب کیندل، Vije ۳ ایده کسب‌وکار خانگی پولساز با سرمایه کم [PDF]تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای گلکسی نوت 7: 10 نکته و طرفندی که بهتر است [PPT]انواع رسانه های آموزشی ساختن یک استراتژی بازاریابی سازمانی (B2B) با استفاده از تولید محتوا برای سئو دانلود نرم افزار ویرایشگر عکس آموزش خلق عکس مینیمالیستی از منظره توصیه‌های راهگشا برای معلمان پروژه های مرکزداده : فرایندهای استاندارد بایگانی‌ها اخبار خارجی سطح اول آموزش طراحی آلبوم عروس آموزش طراحی ژورنال عروس در رازهای برندینگ و برند سازی

نظرات




نماد