سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ساخت مبتنی بر واقعیت، طراحی تصمیم گیری های داده محور شعار گوگل است ، و چه کسی بهتر از kahuna بزرگ آن را به درستی می تواند تقلید کند؟ استفاده از داده ها برای طراحی سایت همیشه به آسانی انجام نمی شود. اما آیا شما می دانید حجم وسیعی از تحقیقات علمی از جمله استنفورد، پرینستون و هاروارد و مانند این ها می تواند به شما در قانع کردن مردم برای خرید محصول تان کمک کند؟ من می دانم...در اینجا شما سه راه برای طراحی استفاده از داده های علوم مغز که در متقاعد  کردن کاربران برای استفاده از محصولات و خدمات شما تاثیر می گذارد پیدا خواهید کرد. مثل مطالعات بازاریابی در تایپوگرافی روان ، هزینه ی این تحقیقات می تواند به پروژه ی طراحی وب سایت شما اعمال شود. من امیدوارم که این راهنمایی خوبی برای شما در حرکت کردن در مسیر درست باشد.   علم و نظرات  و دیدگاه های UXطبق تحقیقات PTSD، آیا طراحی متقاعد کننده و نوشتن بررسی های آنلاین مرسوم است؟ هنگامی که مور و گروه تحقیقاتی او به تحقیقات روانشناسی بالینی قبلی رجوع می کنند یادداشتهای روزانه که به کاهش علائم PTSD کمک می کرده است را می یابند، در حالی که دیگران هنوز هم از آن رنج می برند. مور توضیح داد به دلیل تفاوت افراد  به نوشتن بازیابی بهتر نیازاست.چگونه مردم پس از بررسی احساس مثبت یا منفی از نظر تجربه و توصیف شرایط پیدا می کنند.

با استفاده از این دانش برای قدرت بخشیدن به مطالعه خود، مور نگاه کرد به اینکه چگونه مردم در طول و بعد از نوشتن بررسی احساس مثبت یا منفی پیدا می کنند. او مشخص کرد که نوشتن بررسی مثبت با استفاده از توضیح زبان، کلماتی مانند "من احساس می کنم "، یا "من فکر می کنم " ساخته می شود و بازبین احساس مثبت کتری را تجربه می کند. مور این پدیده را دوباره به عنوان یک کودک که به تماشای "پارک ژوراسیک" با خواهرش رفته بود تجربه کرد و توضیح داد.نتایج او جالب هستند، اما ممکن است شما را متعجب کند، و اینکه چه پیامدهایی برای طراحی UX وجود دارد؟ هنگامی که کسب و کار از بررسی ایجاد آگاهی و یا  نظریه های ایجاد اثبات اجتماعی مثبت استفاده می کند ، می تواند یک راه بهتر برای طراحی تجربه بررسی دوباره ی تحقیقات پیدا کند. با استفاده از تحقیقات به عنوان رهنمود، ساخت بررسی در دسترس تنها از طریق دسکتاپ قابل اجرا می شود و همچنین در این صورت قابل دوام خواهد بود، اما آیا این مساله در مورد اثرات منفی بررسی هم صدق می کند.

سادگی وضعیت فرم به روز رسانی شده ی فیس بوک  بر اساس تحقیقات نشان داد که یک راه برنده برای تشویق کاربران به آزادانه فاش کردن عمیق ترین یا  تاریک ترین افکارشان وجود دارد.با تشکر از یافته های تحقیق آلتر، ما هم اکنون می توانیم ارتباط بین تایپوگرافی و اثرات آن و یا توانایی بر رفتار کاربران را بدانیم.   پیشنهادات کار آلتر : فونت های ساده - که مسلط هستند، و مردم را به افشای اطلاعات بیشتر تشویق می کنند. نوع-Y، نوع تایپ هوشمند - که توسط مردم سخت تر خوانده می شود –تشویق به افشای اطلاعات شخصی کمتر می کند. متن سیاه بر روی زمینه سفید، متضاد هم، دارای همان اثر نوع نوشتار مسلط بر افشای بیشتر است.نتایج فراگیر این مطالعات نشان می دهد که " مردم کمتر حاضر به افشای اطلاعات شخصی خود هستند " که آلتر در مقدمه ی این پژوهش آن را توضیح داد. یک توضیح احتمالی برای این اثر این است که باید توجه داشته باشید مردم دارای اعتماد به نفس کم و کاهش هوشیاری بیشتر تمایل به افشای اطلاعات علیه خود دارند.  

آلتر و تیم محققان او دریافتند یک وب سایت در مورد ایجاد یک تغییر UI ساده، امکانات تقویت تحقیقات ، تنظیم طبیعی برای مطالعه آن ها را دارد. این سایت Grouphug.com نامیده می شد و قدرت توافق برای اجازه تغییر به مطالعه را داشت. مورد استفاده دیگر در نقشه برداری مشتریان و یا مشتریان بالقوه است. طراحی این نظرسنجی می تواند کلیدی برای نوع انتقاد لجام گسیخته و یا ستایش شرکت از خود را به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال، نوع استفاده از یک طرح مینیمال و طراحی مسلط فونت روی یک زمینه ی سفید با فرمول OL، بیش از حد کاربردی شده است. که کاربران به سهولت می توانند آن را ببینند.      متقاعد کردن با شفافیت قیمت گذاریمدرسه بازرگانی هاروارد (HBS) با داده های  تحقیقات مصرف کننده و مطالعات قیمت گذاری به یک موضوع داغ دست یافتند. BHAVYA موهان، دانشجوی دکترای بازاریابی، در کنار استادیاران، رایان بیول و لسلی جان، پدیده شفافیت قیمت گذاری را در مقاله اخیر خود مورد بررسی قرار دادند: مزایای شفافیت هزینه. نتایج نشان داد که " یک شرکت فروش تی شرت، برای مثال، itemizes هر آن چه را در مصرف پنبه، برش، دوخت، رنگرزی، اتمام کار، و حمل و نقل هر پیراهن، به مصرف کنندگان با نام تجاری خود منتقل می کند".مصرف کننده به ظاهر در مورد شفافیت هزینه احساس مثبت  دارد در واقع، آنها هنگام ارسال می توانند مقدار بسیار زیادی از هزینه های واقعی تولید و شارژ قبل از رسیدن به مصرف کنندگان را مسکوت نگه دارند. دکتر بیول با کار دانش، یک سازمان خبری در HBS برای نمایش کار کارکنان اختصاص داد  و توضیح داد: این پدیده شفافیت هزینه می تواند مضر باشد؛ در طول این تحقیق اشاره کرد که نشانه گذاری می تواند بسیار بالا برود و مصرف کنندگان هنوز هم به شفافیت قیمت گذاری اهمیتی نمی دهند.  برای به اجرا درآوردن این یافته ها،محققان نگاهی به "دنیای واقعی" در مطالعه خرده فروشان با استفاده از شفافیت قیمت به عنوان یک استراتژی بازاریابی کردند. هر دو Everlane و HonestBy باعث تقویت این استراتژی می گردد. در مصاحبه ای با مجله فوربس، مدیر عامل شرکت Everlane مایکل Preysman، استراتژی قیمت گذاری خود را بدین صورت عنوان کرد: 

 

"قبل از تأسیس Everlane، من در سرمایه گذاری کار می کردم. طی این مدت من نشانه های نجومی در مد به دست آوردم. و واقعا نمی فهمم که چرا یک پیراهن که 7 $ هزینه دارد را در فروشگاه ها به مبلغ 50 $  به فروش می رسانند. با این نشانه ها متوجه شدم که نیاز واقعی برای آموزش مصرف کنندگان وجود دارد. در آن زمان، ما تصمیم به ترکیب قیمت گذاری و شفافیت محصول در هر کارخانه گرفتیم "     بلومبرگ در مورد این پدیده قیمت گذاری گزارشی تهیه کرد و در آن اشاره کرد که، اگر چه Everlane در سال 2011 فقط تی شرت می فروخت، در حال حاضر انواع دیگری از لباس ها را هم به فروش می رساند و دارای فروش حدود 30K ، حدود 30 $ برای هر شخص می باشد. بنابراین به وضوح نشان داد استراتژی شفافیت فروش  Everlane را کاهش نداد. دیگر شرکت های فروش پوشاک مانند Zady و OfAKind  مصرف کنندگان را از چگونگی فرایند تولید مطلع می سازد.

 

آیا شما اعتقاد دارید؟با استفاده از داده های علمی و مطالعات تحقیقاتی ذهنی حمایت از طرح تصمیم گیری سخت و خشک نیست. اما بسیاری از این یافته ها تکنیک هایی را برای کسانی که مایل به اعمال این یافته ها در کسب و کار خود هستند ارائه می کنند. برای مثال، در یکی از آزمایشات در شفافیت قیمت گذاری ، پژوهشگران اشاره کردند که 44 درصد در فروش محصولات با قیمت گذاری شفاف افزایش به وجود آمد.  تحقیقات فونت آلتر افزایش  20-40 درصدی در هنگام استفاده از افشای محتوای طراحی شده را نشان می دهد.در نهایت، با تحقیقات مون ما می توانیم شاخص مهمی برای چگونگی و چرایی بررسی تشویق محصولات یا خدمات خود را ببینیم. این عمل جراحی مغز نیست، یک فرآیند ذهنی و مربوط به مغز است.


تگ ها : مقاله قدرت اقناع استفاده از علوم مغز برای قانون دادن به کاربران اقناع آشنایی با فرآیند تصمیم گیری و انواع مدل های تصمیم گیری قوانین سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم [PDF]کارکنان قرارداد مدت موقت و پیمانکاری در اولویت استفاده از 15 روش برای تاثیر گذاری و متقاعد کردن دیگران اعتیاد به پورنوگرافی یا پورن چیست؟ بیانات در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى [PDF]تعریف مدیریت ) 1924 )فالت، هنر انجام کار به وسیله دیگران ) انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان [PDF]ﭘﻴﻮﻧﺪﻫﺎي ﻣﻴﺎن اﺳﺘﻌﺎره و اﻳﺪﺋﻮﻟﻮژي برهان نظم، نقد فرضیه تکامل داروین صراط حمید پايان نامه هاي دفاع شده [PDF]ﺟﺎﯾ ﺎه ﺷﻬﻮد در آﻣﻮزش رﻳﺎﺿﻴﺎت [PDF]ﺪﻘ ﻮ ۱۳۹۲ ﻣ ﯽ ﻮن آ دا ﯽ ی ﺳﺎل ﻤﺎ ﺶ comunication لغتنامه تخصصی [PDF]رویکرد مفهومی [PDF]وابستگی به پروتکل درمان متادون با افیونی مواد چهل پرسش دانشمندان مقیم نیویورک از علامه طباطبایی(ره) جنگ نرم در فضای سایبری [DOC]تعریف مدیریت قانون جذب (راز) و اشتباهی بزرگ fas pes [PDF]ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺧﺒﺮه ﻓﺎزي ﺑﺮاي اﺳﺘﻌﺪادﯾﺎﺑﯽ ﻣﻬﺎرت ﺷﻐﻠﯽ ا راه های پیش روی جنبش سبز: [۱] سرنگونى و فروپاشى رژیم تشکیل فراکسیون مناطق ترک در یک نگاه مدیریت مادرانه در شرکت کیسون به کمک کمیته‌های توسعه اثبات وجود خدا با علم بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات: یک مرور [PDF]کنگره بین المللی اخالق در علوم و فناوری رویای ثروت با بازاریابی شبکه ای ؛ واقعیت یا سراب؟ علم چيست؟ ( يك مقاله ي كامل و جالب در 3 قسمت ) آشنا: محیط زیست به ویژه در حوزه آب ، موضوع امنیتی است [PDF]شرح فرآيند و عملكرد ست آپ هاي آزمايشگاهي و مجله الکترونيکي پيک مديران [PDF]پژوهشنامه آموزشي ، شماره 120 دي ماه 1389 آینده شغلی رشته حقوق درباره‌ی تصمیم گیری (2): ادامه‌ی بحث قبلی! ایران ترجمه تحقیق بهبود سرعت یادگیری شبکه های عصبی ایجاد صفات جدید در جانداران پرتال جامع علوم انسانی [PDF]مخاطب شناسی گفتگوهایی درباب جامعه شناسی ایران و جهان انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات [PDF]مقدمه‌ای بر یادگیری الکترونیکی حرف احمدی نژاد در مورد حجاب چیست؟ + مباحثه کاربران 598 آرشیو پرسش‌های شما و پاسخ‌های وکیل‌آنلاین/طرح پرسش در آیتم اول [PPT]پفک اشی مشی [DOC]اقناع تأثیر ترجیحات اجتماعی بر تصمیم‌گیری اقتصادی/ تالر تکالیف عملی درس روابط عمومی الکترونیکی علت برتری مرد به زن مدیریت رسانه باید انگاره زدایی شود رشته هاي تحصيلي نظامي ورود کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به پایش طرح پزشک خانواده پوشش نيوز [DOC]بررسی مقایسه ای سلامت جسمی و روانی ومیزان استفاده از خدمات مرکز پژوهش های اسلامي رسانه [PDF]گفتمان انتقادي الگوها و نظريه هاي تحليل نشانه شناختي در زبان،نشانه، رسانه: در خدمت گفتمان هدفمند Cv of Faculty Members [PPT]نسخه ارايه كتاب هوش مصنوعي پيام نور [PDF]ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ ﻋﺰّت ﻧﻔﺲ واﺣﺴﺎس ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ در اﻋﺘﯿﺎد ﺑﻮك در داﻧﺸ تجربیات دیگران [PDF]Untitled پاسخ به شبهه سمت حساس شورای عالی امنیت ملی جستجوهای مربوط به قدرت اقناع: استفاده از علوم مغز برای قانون دادن به کاربران

نظرات




نماد