سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

برای تمام شرکت‌ها، حفظ و نگهداری یک تصویر عمومی مثبت در میان مخاطبین نیز یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به موفقیت است. اینجاست که رسانه‌های اجتماعی وارد کار می‌شوند و نقش مهمی را در این راستا ایفا خواهند کرد. در حال حاضر تقریبا اکثر کسب‌و‌کارها با این رسانه‌ها در ارتباط هستند و به صورتی درگیر آنها شده‌اند .اما سوال اینجاست که این رسانه‌ها چه نقشی در آینده روابط عمومی ایفا خواهند کرد؟

تماس مستقیم و بدون واسطه با مخاطبین

رسانه‌های اجتماعی اجازه می‌دهند تا مصرف‌کنندگان به طور مداوم با روابط عمومی شرکت‌ها در تماس باشند و البته مهم نیست در چه زمانی از شبانه روز این روابط برقرار می‌شود. وجود رسانه‌های اجتماعی باعث شده که هیچ وقت این ارتباط میان مصرف‌کنندگان و کمپانی‌ها  قطع نشود. اما این که چگونه تعامل سازنده میان مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها بوجود بیایید، بستگی به توانمندی روابط عمومی آن شرکت دارد.

به منظور حفظ یک تصویر عمومی مثبت، روابط عمومی هر شرکت میبایست راه‌حل‌های مناسبی داشته باشد تا بتواند با هرگونه مشکل به صورت خاص و موردی برخورد کنند. در میان مدل‌های مختلف برقراری ارتباط، باید بهترین راهکار برای وارد بازی شدن انتخاب شود و مسئول روابط عمومی باید فهم درستی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیرمستقیم مانند وبلاگ، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب داشته باشد و بتواند از بهترین راه بیشترین مخاطب را به دست بیاورد.

دسترسی آسان به اطلاعات

با توجه به دسترسی آسان و ارزان مخاطبین به شبکه‌های اجتماعی ، این آسانترین راه برای روابط عمومی است تا به اطلاعات بازار هدف دست یابد و بدین ترتیب از سلیقه مخاطبین و انتظارات انها باخبر شوند و بعد از تجزیه‌وتحلیل این اطلاعات، فرصت‌های جدیدی را برای مخاطبینی فراهم کنند که قبلا از سلیقه انها بی‌خبر بودند. علاوه بر این اشترک‌گذاری اطلاعات برای روابط عمومی، به مراتب بازخورد بهتری در زمینه معرفی برند و محصولات به بازار هدف را انجام می‌دهد و همین‌طور برای مخاطبین آسان‌ترین راه ممکن را ایجاد می‌کند تا اطلاعات لازم را کسب نمایند. نه تنها این اطلاعات به راحتی در اختیار روابط عمومی قرار می‌گیرد، بلکه به راحتی می‌توان دسترسی به این اطلاعات را در کوتاه‌ترین زمان برای شما ممکن شود و به یک منبع اصلی برای ترویج پوشش رسانه‌ای بالقوه، برای دیگر برندها نیز تبدیل شود.

ظهور خبرنگاران اینترنتی (بلاگرها(Bloggers))

همچنین شبکه‌های اجتماعی به مخاطبین خود اجازه می‌دهند که تبدیل به یک خبرنگار شوند. این خبرنگاران (اینترنتی) یا بلاگرها میتوانند تاثیر عظیمی در توزیع  اطلاعات از طریق شبکه‌های اجتماعی بگذارند. در حال حاظر در دنیا، این بلاگرها به عنوان یک منبع اصلی توزیع اطلاعات هستند و دلیل آن استفاده مخاطبین از تلفن‌های همراه جهت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی است. رسانه‌های اجتماعی معنی بهتری به روابط عمومی کمپانی‌ها می‌دهند. اما تنها به کمپانی‌هایی کمک می‌کند که قواید بازی در این شبکه‌های اجتماعی را بهتر بدانند و همین‌طور به مخاطبین این اجازه را می‌دهند که بدون تغییر محتوا نیز رضایت‌مندی و یا نارضایتی خود را به گوش دیگر مخاطبین و مسئولین روابط عمومی‌ها برسانند.


تگ ها :

نظرات




نماد