سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

وقتی برای اولین بار خبرهایی از آیفون X شنیده شد و از تصاویر آن رونمایی شد بسیاری از افراد واقعا عاشقش شدند. اما ویژگی هایی که دارد موجب شد افرادی که توانمندی خرید آن را دارند، سریع اقدام کنند و به هر روشی که شده، صاحب یک دستگاه آیفون X شوند. البته این میزان طرفداری و علاقه به این گوشی بی دلیل نیست.  ویژگی های مختلف که موجب راحتی کار کاربر می شود، در این گوشی موج می زند. مثلا قابلیت App Switcher که امروز قصد داریم برای معرفی آن سه روش در نظر بگیریم یکی از این ویژگی هاست. بیایید این روش ها را دنبال کنیم:

 

روش اول: استفاده از App Switcher بر روی آیفون X

در حالت اول، انگشت خود را روی ناحیه پایین صفحه، جایی که معمولا دکمه هوم قرار می گرفت قرار دهید و بعد به سمت بالا سوایپ کنید و در میانه نمایشگر کمی مکث کنید تا اپلیکیشن ها به صورت کارت مانند درآیند. در این حالت از سمت چپ اپلیکیشن ها با معرفی یک کارت، نمایش داده می شوند که شما می توانید به سادگی بین آن ها حرکت کنید و با یک ضرفه هر کدام را که می خواهید باز کنید.

دقت کنید که این ویژگی برای اپلیکیشن هایی فعال است که باز هستند و از آن ها اخیرا استفاده کرده اید:

 

روش دوم: استفاده از App Switcher با سرعت بالاتر

روش شماره ۱ برای زمانی مناسب است که شما بخواهید از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که مدت زمان زیادی است از آن ها استفاده کرده اید و حالا می خواهید با کمک سوایپ کردن بین شمار زیادی اپ به آن دسترسی پیدا کنید.

اما روش دوم وضعیت را تغییر می دهد. اگر می خواهید بین اپلیکیشن ها به دنبال یک برنامه بگردید و کار خود را انجام دهید و دوباره به اپلیکیشن فعالی که چند لحظه پیش در حال کار کردن با آن بودید سر بزنید، این روش شماره ۲ برای تان مناسب تر است. روش کار هم به شکل زیر است:

از گوشه پایین گوشی، انگشت خود را گرفته به سمت راست و یا چپ سوایپ کنید. دقت کنید که اگر از سمت چپ به راست سوایپ کنید، می توانید اپلیکیشن هایی که قبلا مورد استفاده قرار داده اید را مشاهده کنید ( قدیمی تر ها ) و اگر از سمت راست به چپ حرکت کنید می توانید به راحتی به اپلیکیشن هایی که جدیدا آن ها را دیده اید دست پیدا کنید.

 

روش سوم: یک روش سریع تر برای حرکت میان اپلیکیشن ها

به تناسب اینکه شما چگونه گوشی آیفون خود را در دست می گیرید، ممکن است روش استفاده از این متد برای تان تفاوت داشته باشد اما ما معتقدیم که این روش سریع ترین روشی است که ممکن است شما را به هدف خود یعنی سوئیچ بین اپلیکیشن ها، برساند. در دو روش قبل می بایست از یک مکان مشخص کار خود را شروع کرده و با اندکی تامل، کار خود را به پیش می بردید اما در روش سوم شما کافی است از یک گوشه، شروع کرده و با سوایپ کردن، درست مثل تصویر زیر، بین اپلیکیشن ها بچرخید.

 

کاربران در تجربه معتقدند که در متد شماره ۳ سریع تر می توانند بین اپلیکیشن ها سوئیچ کنند و تغییر موقعیت دهند. البته تجربه شما در این باره نیز برای ما مهم است. دیدگاه های خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید و این مطلب را بر روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.


تگ ها : 3 روش برای استفاده از App Switcher در آیفون X ۳ روش برای استفاده از App Switcher در آیفون X ۳ روش برای استفاده از app switcher در آیفون x چگونه از قابلیت اپ سوییچر (App Switcher) در iOS همراه با ترفند ساده برای بستن همه برنامه های باز آیفون ترفندهای جالب برای کاربران آیفون ۱۰ آموزش پانزده راز مخفی در آیفون راهنمای جامع حرکات لمسی آیفون X برای تعامل با دستگاه و How to open the app switcher using 3D Touch on iPhone بازگرداندن دکمه هوم به iPhone X : ترفندهای آیفون X و iOS 11 آموزش: روش‌های دسترسی سریع‌تر به اپ سوییچر در آيفون X احتمالاً هر دو دوربین سلفی و اصلی آیفون 8 قادر به ضبط ژست های حرکتی بی‌نظیر آیفون 10 ۱۳ نکته و ترفند برای آیفون X آموزش بستن اپلیکیشن‌های در حال اجرا در آیفون ۶ اس و آیفون ۶ امنیت برنامه های موجود در آیفون خود را بالا برده و برای آنها آموزش Landscape کردن App Switcher با Switcher Land » راهنمای کامل حرکات لمسی آیفون ایکس برای تعامل با دستگاه و چگونه آیفون خود را با حرکت دادن سر کنترل کنیم ؟ تماشا برنامه Easy App Switcher: بهترین روش جا به جایی بین روش کنترل آیفون از راه دور جیلبریک بایگانی مشخصات فنی iPhone X با بستن سریع اپلیکیشن ها در آیفون مشکل دارید؟ نحوه ی استفاده و شخصی سازی قابلیت Accessibility shortcut شارژرهای سازگار با شارژ سریع آیفون 8 و آیفون X آیفون خود را با حرکات سر کنترل کنید تمام قابلیت‌ها و امکانات جدید آی او اس 9 به همراه امکانات مخفی آموزش صفر تا صد iOS قسمت اول(اصطلاحات) خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل ۹ دلیل قانع‌کننده که نشان می‌دهد آیفون ۸ بهتر از آیفون X است! ۳ روش برای استفاده از app switcher در آیفون x دانلود iOS 11.2 و آموزش نصب آن بر روی iPhone 5s به بالا و اپل ژست های حرکتی بی نظیر آیفون 10 [ویدیو] تست سرعت وان‌پلاس ۳ و آیفون 6s Persian APP برنامه Easy App Switcher: بهترین روش جا به جایی بین ترفندهاي جالب و کاربردي براي کاربران آيفون 10 چگونه می توان از بیت کوین استفاده کرد؟ Images about #apptori tag on instagram مختلف اقتصاد، پشتیبانی واتس‌اپ از گوشی‌های قدیمی تا پایان سال جاری با 11 ویژگی iOS 11 برای آیپدها آشنا شوید – مجله تکنولوژی اخبار من radeon software دانلود آهنگ تهران بدون تو حسام بهمنی 320 کیر تو افسانه introversion software در iOS 11.1 بتا 2 Brings Back 3D Touch App Switcher رونمایی از سه لپتاپ جدید سری Notebook 9 سامسونگ download Images about #Digikalamag tag on instagram دانلود اهنگ چقد میگفتمت نرو نرو تنها نزار دل شکسته رو Tablet software activation آخرین اخبار آیفون اپل tycoon touch iphone زهیوی عده ای نظرات غیرکارشناسی می دهند #apptori instagram Posts tagged as #اپطوری چگونه عمر باتری گوشی آیفون خود را افزایش دهیم restart نحوه رفع اشکالات بازی دستینی ۲ کامپیوتر ترفندهای جالب و کاربردی برای کاربران آیفون ۱۰ #اپطوری آیکون برنامه تغییر شیوه دسترسی به تب‌های کروم در اندروید 5 Google Pixel 2 Launch Event Reportedly Set After iPhone 8

نظرات




نماد