سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

به عنوان یک طراح گرافیک، هنگامی که با انجام یک جستجوی گوگل در می یابید که شما یکی از در حدود 30 میلیون نتیجه جستجو (محاسبه شده در 0.37 ثانیه) هستید، به طور ناگهانی ممکن است کمی احساس ناچیز بودن نمایید. وب سایت شما فضای در دسترس تان برای محل غرفه و نمایش محصولات شما در بازار عجیب و غریب اینترنت است. اما آیا وب سایت شما به شما کمک می کند تا محصولات خود را به فروش برسانید یا این که سیگنال های درهمی را در حال انتشار و نشان دادن است؟

برای دریافتن بیشتر، ما با Rik Lomas ، بنیانگذار SuperHi، صحبت کردیم که یک مکتب کد نویسی است که به گفته خودش «به شما نشان می دهد که چگونه سایتهایی را که واقعا میخواهید طراحی کنید را بسازید» . ما با لومس درباره چگونگی طراحی یک سایتی صحبت کردیم که بهتر و برجسته تر از سایت های دیگر باشد و اینکه چه چیزی در واقع باعث شد که SuperHi را شروع کند، و مشاوره ای در مورد بهترین شیوه برای آنلاین شدن و طراحی سایت در اینترنت ارائه نماید.
لومس اولین وبسایت خود را در سال 2001 ساخت. "آن وب سایت، یک مجله آنلاین زیرزمینی برای دانشجویان دیگر بود. این ایده در ابتدا از مجله یک دوست گرفته شده بود، اما ما متوجه شدیم که برای چاپ و توزیع آن، نیاز به زمان نامتناهی بود و در واقع هیچگاه تمامی نداشت. بنابراین ما آن را در وب قرار دادیم. "
لومس به سرعت با محدودیت های بسته های طراحی وب سایت که بصورت کشیدن-و-انداختن بودند مانند Dreamweaver نا امید شد، بنابراین فقط با کد نویسی شروع به کار کرد. "من خودم به خودم برای یک مدت بسیار طولانی حدود چهار سال آموزش دادم در حالیکه خیلی وقت ها در مسائلی مشکل داشتم و کسی نبود که از آنها کمک بگیرم – در نهایت خیلی بیشتر از آنچه که لازم بود وقتم را گرفت!"


طراحی سایت خود را منحصر به فرد کنید

 

دانی بالنسون، طراحی از نیویورک، که در رسانه Vox کار می کند، با استفاده از SuperHi، سایت نمونه کارها خود را از ابتدا ساخته است.


امروزه بسیاری از پلاتفرم هایی وجود دارند که شما می توانید به سرعت وب سایت تان را در آن قرار دهید و به اجرا در آورید، اما ما از لومس سوال کردیم که آیا هیچ نکته ای وجود دارد که طراحان باید از آن آگاه باشند.


"برخی از طراحان در مورد" خلاقانه شکستن قوانین "صحبت می کنند و سپس اینکه از یک قالب استاندارد که طراح دیگری بر روی پلت فرم میزبان عمومی ساخته است استفاده کنند. آیا یک طراح خلاق است اگر تنها بتواند از قالب های دیگران استفاده کند؟ آیا آنها حتی می دانند که چگونه قوانین را بشکنند و خلاقیت به خرج دهند؟ به دلیلی آنها را فقط الگو می نامند - آنها نمونه راهنمایی هایی برای استفاده افراد عام هستند. او می گوید شما خود را به گونه ای جدا می کنید با دانستن اینکه چگونه از این قالب ها بیرون بیایید و کار خارق العاده ای را به نمایش بگذارید.


لوماس SuperHi را برای کمک به کاربران برای اینکه از قالب ها بتوانند خارج شوند ایجاد نمود. "ما می خواستیم نه تنها مطالب بهتر و کاربردی تر را آموزش دهیم، بلکه ابزارهایی را برای مبتدیان برای یادگیری کدها ایجاد کنیم. بسیاری از کاربران آموزشی ما خدماتی مانند Codecademy را امتحان کرده اند. اما چون آنها  در این مسیر گیر می کنند و واقعا آن را خسته کننده می یابند، تصور می کنند که یادگیری کد نویسی نیز خسته کننده است.

لومس می گوید "در مورد بدترین معلم خود در مدرسه فکر کنید و به احتمال زیاد از رفتن به این درس ها نفرت داشته اید. اکنون به بهترین معلمان فکر می کنید و اینکه چگونه گاهی اوقات ذهن شما را با آنچه که آنها می آموزند منجر می کنند و واقعا پر از ایده و خلاقیت هستند. ما نیز همان گونه آموزش می دهیم [به عنوان Codecademy] که کاملا متفاوت است ".


خودتان را در مکان های مختلف به صورت آنلاین بازاریابی نمایید

 

یک صفحه از وب سایت SuperHi  ریک لوماس، که یک راهنمای ایمیل رایگان در مورد چگونگی شروع برنامه نویسی را نشان می دهد
هنگامی که شما یاد می گیرید که وب سایت ها را به شیوه ای متفاوت برای اکثر افراد طراحی کنید، به همین دلیل وب سایت شما بلافاصله شروع به متمایز بودن می نماید و بیشتر از وب سایت تان حتی خودتان مطرح خواهید شد. لومس میگوید: "بسیاری از بهترین طراحان واقعا شخصیت و سیاست خود را در کار خود وارد می کنند. اثر آن به حدی است که واقعا می توانید احساس کنید. شما می توانید آن ها را در رسانه های اجتماعی و همچنین کار شان ببینید. "

فراتر از حباب سایت شخصی شما، مفید است که در هر جایی که می توانید بصورت آنلاین کار خود را نشان دهید. لومس می گوید "سایت هایی مانند Ello، The Dots، و Dribbble مکان های خوبی برای شروع هستند. بعضی از افراد در مورد ارتقاء خود و تبلیغات به این نحو احساس غرور می کنند، اما این بخشی از کار یک طراح است ".

اما به یاد داشته باشید که هنگامی که شما در خانه خود و در اتاق خواب خود دکمه "انتشار" را انتخاب می کنید، شما همچنین در دیگر نقاط جهان مشاهده می شوید. لوماس یک استالکتر اینترنت است که خود به آن اعتراف کرده است.  او سریع می افزاید: " اما هنگامی که او اخیرا استخدام شد و فردی به او یک CV مناسب ارائه داد، او نیز برای آنها کارهای در گوگل را انجام داد و در اینترنت به تحقیقاتی درموردشان پرداخت".
"من توییتر آنها را پیدا کردم، جایی که دریافتم آنها نژادپرست بوند و رفتارهای توهین آمیز داشتند با تقریبا همه کسانی که با آنها کاری داشتند. این تکان دهنده بود که چگونه درخواست آنها با شخصیت آنلاین آنها متفاوت بود. » وی این نکته را افزود و اینکه تصمیم گرفت که درخواست آنها را دیگر قبول نکند.


وب سایت های خود را با شخصیت خود آمیخته کنید

شرکت Wonderers در زمینه پوشاک کودکان مبتنی بر لندن دارای یک وب سایت طراحی شده توسط فارغ التحصیل SuperHi است
هر زمان که ما سایت شخصی طراح را بررسی می کنیم، همیشه یک صفحه وب به صفحه About اختصاص داده شده است. ما کمتر به آنچه که می گویند علاقه مندیم، نسبت به روشی که آنها آن را می گویند و آنچه در این یک صفحه در مورد آنها نشان داده شده است. آیا آنها لیستی از جوایز و دستاوردهای آموزشی را در اختیار قرار می دهند؟ یا در مورد محل های قدیمی کار خود صحبت می کنند؟
لومس هم همین کار را می کند و می خواهد بداند: آیا افراد خود را در آن صفحه جدی می گیرد یا شوخی می کنند؟ آیا آنها در طراحی خود مطالب خوبی می نویسند؟ بزرگترین دو چیزی که من به دنبال آن هستم تمایل به یادگیری و هیجان آن است.


"هیچ چیز همیشه کامل نیست، و همیشه چیزهایی وجود دارد که می خواهید تغییر دهید."

ریک لوماس


او بیان می کند "من می خواهم با افرادی که دوست دارند تا آنجا که ممکن است در مورد چیزهایی که ممکن است یاد بگیرند، کار کنم و می خواهم با افرادی که مشتاق هستند کار کنند و فقط کار طراحی را انجام نمی دهند کار کنم. روشی که شما این کار را انجام می دهید یک سری پروژه های شخصی و گروهی شما را نشان می دهد".
اگر پروژه هایتان دسکتاپ شما را پر کرده اند که هرگز آنها را بر روی وب نگذاشته اید به این علت که شما مشغول به طراحی سایت خود بوده اید (و یا به دلیل اینکه بارگذاری آن ها را بیش از حد دشوار یافته اید) لوماس دو کلمه برای گفتن به شما دارد: " این کار را انجام دهید!"
"هیچ چیز تا ابد کامل نیست، و همیشه چیزهایی وجود دارد که می خواهید تغییر دهید. بخش هایی از وب سایت SuperHi وجود دارد که از آن خوشحال نیستم و از آنها ناراضی هستم، اما همیشه می تواند بهتر شود، و مردم نیز در این از کارها تشکر و قدردانی می کنند. آنها می گویند: "اوه من واقعا این بخش را دوست دارم،" و من می گویم، "متشکرم"، اما مخفیانه فکر می کنم و به خودم می گویم "اوه، بازم کمی مشکل دارد، می تواند خیلی بهتر باشد."


"نزدیک شدن بیشتر به کارتان به این معنی است که سخت تر اجازه می دهید منتشر شود. زمان درست یا غلطی برای انتشار مطالب و کارها وجود ندارد، اما هرچه زودتر انجام شود بهتر است."


تگ ها : مقاله چرا طراحان گرافیک به وب سایت های زیبا نیاز دارند 7 رازی که طراحان گرافیک به شما نمی گویند هفت مهارت برای موفقیت طراحان گرافیک طراحی گرافیک چرا طراحان و توسعه دهندگان وب باید بایکدیگر همکاری کنند طراحی سایت حرفه ای درباره طراحی سایت گرافیست سایت طراحی قالب گرافیکی سایت و خلاقانه طراحی وب سایت گرافیک | طراحی سایت گرافیکی و چاپ طراحی سایت درباره تیم طراحی سایت وبِ من طراحی سایت چیست روش های طراحی وب طراحی وب سایت مرتبط با حیوانات طراحی سایت فقط طراحی وب، یا طراحی وب زیبا؟!! طراحی وب سایت – چاپ و تبلیغات منجی ویشاوب طراحی سایت زیبا: داده‌ورزان،برنده جایزه قشنگترین طراحی طراحی وب سایت شرکتی عوامل موثر و مهم در طراحی وب سایت در سال 2016 طنین تکنولوژی؛ طراحی وب سایت داینامیک، استاتیک، بهینه هزینه طراحی وب سایت شامل چه مواردی است؟ ۲۰ حرفی که نباید به طراح گرافیک گفت، ولی احتمالا می طراحی وب طراحی وب سایت حرفه ای اخبار آی وحید طراحی سایت و گرافیک چرا وب‌سایت رایگان طراحی نمی‌کنیم؟! ۷ رازی که طراحان گرافیک به شما نمی گویند طراحی سایت ریسپانسیو طراحی وب سایت فراتر از طراحی یک وب سایت زیبا است طراحی سایت شرکتی طراحی سایت، طراحی وب، طراحی پورتال طراحی گرافیک سایت گرافیک سایت مناسب طراحی وب سایت مهدکودک گرافیک طراحی سایت خدمات طراحی سایت ، برندینگ ، طراحی گرافیک و بازاریابی کارهایی که نباید در طراحی سایت انجام دهیم گرایشات برتر طراحی وب در سال ۲۰۱۴ طراحی سایت در تهران انواع وب سایت گروه توسعه وب ترنج انتخاب موارد مورد نیاز طراحی وب سایت روش های مختلف برای کسب درآمد به عنوان یک طراح طراحی وب سایت چیست چرا طراحان و توسعه دهندگان وب باید با هم کار کنند تعرفه طراحی وب سایت نرم افزارهای طراحی سایت سایت سازان: طراحی سایت طراحی وب به وسیله SVG طراحی سایت آژانس مسافرتی سایت گردشگری سایت آژانس طراحی سایت و وب سایت فروشگاهی چرا برای رشد کسب و کار طراحی سایت کلینیک و مراکز زیبایی

نظرات




نماد