سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

این ابزارهای نوآوری و مدرن تجربه کاربری که در این مقاله به شما معرفی می کنیم، باعث می شود تا زندگی کاری تان یعنی طراحی کردن وب سایت بسیار آسان تر شود. هر سالی که می گذرد، ما پیشرفت هایی را در ابزارهای جدید مشاهده می کنیم که باعث می شوند تا شغل طراحی سایت بسیار آسان شود و بازار آن رونق بگیرد. تنها در پنج سال گذشته صنعت طراحی وب سایت متحمل پیشرفته و تکنولوژی های جدید شده است. این روزها شمار این پیشرفت ها بسیار زیاد تر شده است.

در بخش طراحی وب پیشرفته و صنعت بازاریابی مدرن، ابزارهای تجربه کاربری هم چنان در حال ارتقاء یافتن و بهبود یافتن می باشند. در این مقاله به هفت مورد از این ابزارها اشاره می کنیم تا منابع بیشتری برای شروع کار در بازاریابی مدرن در دسترس داشته باشید.

 

1.UX MAP

 

MAP می تواند مشکلات توضیح دادن روند کاری به مخاطبین و مشتریان را رفع نماید. اگر شما طراح محصول و یا وب سایت و یا مدیر تولید شرکتی می باشید که در مفهوم کردن و ارائه ایده های خود به مشتریان مشکل دارید و  هم چنین با برنامه AXURE PR نیز آشنایی دارید، ابزار UX MAP می تواند در این زمینه بسیار به شما کمک کند و ارزش امتحان کردن را دارد. توسط این برنامه می توانید روند کاری را به کاربران خود توضیح دهید و تعاملات بیشتری با آن ها برقرار نمایید- مخصوصا اگر با شرکتی کار می کنید که افراد متعددی ناظر بر پروژه می باشند.

 

UX- APP

 

ابزار UX- APP می تواند توسط HTML5، پیش طراحی کاربردی را برای شما ممکن سازد.

من می دانم شما به چه چیزی فکر می کنید. آیا به یک اپلیکیشن پیش طراحی دیگری نیاز داریم؟ بله. UX- APP می تواند پیش طراحی HTML کاربردی را به شما ارائه دهد. این پیش طراحی باعث می شود تا اشتراک گذاری توسط HTML آسان شود، البته بدون اینکه از برنامه خاص دیگری استفاده نمایید. اگر تا به حال مدت ها پشت تلفن منتظر ماندید تا مشتری پیش فرض شما را بارگیری نماید، می توانید درک کنید که چقدر این کار مشکل می باشد. حال با وجود این برنامه می توانید از شر این مشکلات خلاص شوید.

 

HANDRAILUX

 

HANDRAILUX پروسه مصاحبه با کاربر را آسان می سازد.

با مصاحبه کردن کاربران، جمع آوری بازخوردها و بینش های آن ها می تواند اندکی چالش برانگیز باشد. ابزار HANDRAILUX می تواند این پروسه را توسط مهیا نمودن یک سیستم عامل تحقیقی برای افراد و تیم ها آسان سازد. در این ابزار، راهنما و عملکردهایی وجود دارد که مصاحبه با کاربران را بسیار ساده می سازد و به شما این امکان را می دهد تا مصاحبات گذشته را به سرعت تکثیر نمایید و یا از قسمت آرشیو خارج کنید. همان طور که می دانید مصاحبه با کاربران می تواند نتایج واقعی و مفیدی را به میان آورد و ابزارهایی مانند HANDRAILUX د راین مسیر می تواند بسیار به شما کمک نماید.

 

PERSONAPP

شخصی سازی سریع برای کاربران با برنامه PERSONAAPP

PERSONAAPP مشکلات موجود در شخصی سازی کاربران را رفع می کند. این برنامه بسیار ساده است. به قدری ساده است که دیگری بهانه ای وجود ندارد که وب سایت و یا سلسله مراتب موجود در آن برای کاربران و یا خریداران شخصی سازی شده نباشد. در این برنامه راهنمایی ها، توضیحات و توصیه هایی با جزئیات مفصل و دل نشین وجود دارد. اطلاعاتی واجب و ضروری درباره محصول، طراحی، برنامه نویسی و یا بازاریابی نیز در این برنامه وجود دارد. این برنامه رایگان است.

 

UX PROJECT CHECKLIST

این چک لیست ساده به شما کمک می کند تا اطمینان یابید که هیچ یک از موارد مربوط به تجربه کاربری را از قلم نیانداخته اید. چک لیست ها در هر زمینه ای مخصوصا در زمینه طراحی وب سایت، بسیار موثر می باشند. این چنین برنامه هایی اطمینان حاصل می کند که پایه و اساس کار به درستی انجام شده است. برنامه UX PROJECT CHECKLIST دقیقا این چنین است و باعث می شود تا طراح از انجام شدن کامل تمامی مراحل تجربه کاربری در طراحی وب سایت اطمینان حاصل نماید. شما هم چنین در این ابزار می توانید توسط گوگل چک لیست خود را با دیگر اکانت های تان به اشتراک بگذارید. این برنامه ساده و صریح است.

 

HELLO MANY

با وجود ابزارها، منابع و درخواست های جدید که هر روزه در زمینه طراحی وب سایت پدیدار می شود، هر برنامه که بتواند منبع کاملی برای طراحی باشد، در الویت برنامه کاری من خواهد بود. برنامه HELLO TO MANY منبع کامل از گزینه های مربوط به رابط کاربری می باشد، مانند تم ها، آیکون ها و جعبه ابزارها. می توانید منابعی را در این برنامه چک کنید و یا دانلود نمایید تا برای پروژ های آیندتان از آن ها استفاده کنید و به این شکل، زمان کمتری نیز صرف خواهید کرد.

 

PRODUCT HUNT

این برنامه منابع جدیدی را که در دسترس ندارید، مهیا می سازد. امروزه با کمک چنین ابزارهایی می توانیم ابزارها و منابع را به محض پدیدار شدن آن ها، مشاهده نماییم. PRODUCT HUNT یک ابزار جالب و خارق العاده برای یافتن جدیدترین ها و تازه ترین ها می باشد. این برنامه گرایش ها و منابع جدیدی که به تازگی در بازار آمده اند و ارزش امتحان کردن را دارند، در اختیارتان قرار می دهد.


تگ ها : تصاویر برای ابزار تجربه کاری مقاله 7 ابزار تجربه کاری که می توانید امسال آن ها را امتحان تجربه مصدق در چشم انداز آيندۀ ايران: مجموعه مقالات كنفرانس ابزارها و آماده سازی: خوب، بد، زشت! – علی ستاری تجربه های کاربردی: اموزش کار با 3 ابزار مختلف لذت کار با ابزار آلات را به همراه آروا تجربه کنید . تجربه کاری ارزشمند برای تازه کارها چیست؟ شعر و حقیقت: خاطرات گوته، شاعر آلمانی آشنایی با مفاهیم اساسی جامعه‌شناسی: تـصـــمـيــم: مقالات و مطالب مدیــریــتی [PDF]ﲡﺮﺑﻪ ﮐﺎﺭی ابزار یا روش مناسب برای مستندسازی تجربه هامون چه خاصیت ابزارهای جدید، تجربه آموزش کارکنان را بهتر می‌کنند گیمیفیکیشن در کسب و کار: ابزاری برای متحول کردن آموزش کار با دریل راهنمای مطالعه ی سنجش خرد ناب: Kant fur Anfanger Die Kritik روایت نگاری ابزار تامل و بالندگی حرفه ای؛ تجربه دانشجو 7 ابزار برای این‌که بهترین مسافرت را تجربه کنید در باب فلسفه تحلیلی: با محوریت ویتگنشتاین فرصت هاي شغلي تجربه کاری پرتال جامع علوم انسانی سلام خدمت تمامی دوستان،اگر فردی تجربه ی کار با ابزار D3 در آشنایی با اصول و شیوه‌های طراحی: آموزش گام به گام بهترین ابزار های رابط کاربری و تجربه کاربری در 2017 پرتال شرکت مدار گسترش آریا ویدئو ابزارهای مفید برای UX اثر تجربه 5 درسی که با کار کردن در آشپزخانه رستوران آموختم استدیو نت ابزار: صفحه اصلی پارس دانی سان بیزنگار CV – Pars Ojan Counsel Engineering Co. تجربه من از کار با Dropbox Paper دانلود ویدیوی لذت کار با ابزار آلات را به همراه آروا تجربه کنید طراحی تجربه کاربری(UX) و رابط کاربری(UI) چیست؟ ابزارهای جدید، مشکلات بی‌پایان فرصت‌ های شغلی در آژانس تبلیغاتی بادکوبه فیسبوک دو ابزار جدید برای ارتقای تجربه تماشای ویدئوهای مردم برایم ابزار کار خریدند تجربه کسب حلال بعد از ۲۰ سال زندان [PDF]ارائه الگویی برای مستند سازی تجربیات سازمانی مدیران با شرایط ″مهاجرت کاری″ در آلمان تسهیل می‌شود مهندس وصلی: مدیریت سفر مشتری، ابزار اقتصاد تجربه محور نمایش خبر آمازون ابزاری برای بهبود تجربه واقعیت مجازی و گچ کار تهران، گچکاری تهران 09124503047 – ابزار کاری گچ مدیران با تجربه و کار موفق نشست ۵۷ ابزار فروشی شغل مادر است استخدام شرکت داده ورزی سداد لوازم لحیم کاری و مونتاژ – فروشگاه Goot Sanwa استفاده از گیمیفیکیشن در HR و تجربه شرکت سرآوا + [PDF]داﻧﺶ ﻧﻮﯾﺴﯽ راﻫﻨﻤﺎي ﭼﮕﻮﻧﻪ داﻧﺶ و ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت ﺧﻮد وﺳﺎزﻣﺎن ر همکاری با ما Karaman پورتال ابزار خلق تجربه ای بهتر برای یادگیری / آرشیو استخدام نیروی با تجربه مکانیک و برق و ابزار دقیق در یزد انتخاب شغل – تجربه های شما در زندگی نمودارگيري و مشبك كاري چاه آروا ، تجربه ای موثر برای مهندسی فردا http://arvatools.com اطلاعات شخصی و حریم خصوصی فرصت های شغلی كارگاه ابزار دقيق و اندازه‌گيري در هواپيما تیم کمپ فرز انگشتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ آروا تجربه ای موثر برای مهندسین فردا #گیلان #آروا #ابزار دانشکده پرستاری و مامایی SID.ir

نظرات




نماد