سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

 TAMMY EVERTS، مدیر تحقیقات در SOASTA، توضیح می دهد که چگونه باید اجرای طراحی سایت و میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت های تجارت الکترونیک را بهبود داد.

یک طراحی وب سایت جذاب، بسیار اهمیت دارد، اما شما شاید نمی دانید که هدف این طراحی ها چیست: ترغیب کاربران سایت به شرکت در خبرنامه ها، برقرار تماس تلفنی، ملاقات های فیزیکی، ثبت نام در فرم تماس و خرید از سایت. بدون این عملکرد ها، تجارت شما درآمد قابل توجه ای کسب نخواهد کرد. به طور طبیعی، هر چه مخاطبین وب سایت تان این عملیات را انجام دهند، درآمد بیشتری برای تجارت شما مهیا می شود.

اگر کمپین های تبلیغاتی قدرتمندی که مردم را به سمت محصولات تان جذب می نماید را در وب سایت خود اجرا نمودید، شمارش مخاطبین سایت به شدت افزایش می یابد. آنالیز میزان مخاطبین وب سایت، اتفاقات و رویدادهایی را که مردم در رویارویی با طراحی سایت تان باعث می شوند را ارزیابی می نماید. این موضوع به طور وسیعی توسط چگونگی طراحی سایت تاثیر می گیرد و پارامترهای کلیدی بسیاری برای نظارت بر اینکه آیا استراتژی بازاریابی تان در طراحی وب سایت درست عمل می کند یا خیر، وجود دارد.

TAMMY EVERTS درباره رابطه مابین طراحی و اجرا و میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت در تاریخ 28 آپریل در GENERATE LONDON، سخنرانی را برگذار خواهد کرد.

اگر امکان حضور در نیویورک را ندارید، سخنرانی مربوطه ای نیز درباره اجرای طراحی وب سایت در GENERATE SAN FRANSISCO برگزار خواهد شد.

 

چه ابزارهایی را برای آنالیز و تجزیه و تحلیل داده های کاربران پیشنهاد می کنید؟

خوب! این سوال آسانی است: من از MPLUSE استفاده می کنم، یک راه حل واقعی برای نظارت و تجزینه و تحلیل کردن می باشد که ما در SOASTA به کار می بریم. در گذشته من از MPLUSE استفاده می نمودم، البته از ترکیبی از WEBPAGETEST و GOOGLE ANALYTICS نیز به کار می بردم. WEBPAGETEST یکی از ابزارهای رایگان و عالی می باشد که برای ارزیابی مدت زمان بارگیری صفحات، مدت زمان اجرای اولیه سایت و اندازه صفحه و طرح بندی های موجود در سایت، قابل دسترس می باشد. این مورد هنوز زمانی که می خواهم ارزیابی سریعی را از صفحاتی از وب سایت انجام دهم که در SOASTA نظارت نشده بود، بسیار برای من کاربردی است.

از من اغلب اوقات پرسیده می شود که چگونه MPLUSE نسبت به GOOGLE ANALYTICS متفاوت می باشد، زیرا این دو راه حل از نظر ظاهری بسیار شبیه هم می باشند. در حقیقت، خیلی از کاربران MPLUSE ما هم چنان از GOOGLE ANALYTICS نیز استفاده می کنند، زیرا این دو ابزار بسیار مکمل یکدیگر می باشند.

 GOOGLE ANALYTICSبه شما کمک می کند تا فواید و تاثیرات هزینه هایی که برای بازاریابی، سئو سایت و بهینه سازی سایت و تبلیغات پرداخت می کنید را درک کنید. MPLUSE دارای کاربرد های بیشتری می باشند مانند: برای تان مشخص می سازد که چه صفحاتی باید برای بهینه سازی مورد توجه قرار بگیرند، نشان می دهد که اگر شما صفحات وب سایت تان را پرسرعت تر بسازید به چه میزان درآمد خود را افزایش می دهید، داده های بسیار عالی را در اختیار شما می گذارد تا اجرای بهتری از طراحی سایت خود را ممکن سازید و برای تان تست های بارگیری صفحات را آسان می سازد و از این رو وب سایت شما در معرض ترافیک مخاطبانی که دارد با شکست مواجه نمی شود.

 

چگونه از داده های به دست آمده تان استفاده می کنید تا روی آن چه نیاز است تمرکز نمایید؟

این مورد بستگی دارد به این که من تلاش می کنم تا چه موردی را درک نمایم. همان طور که ذکر نمودم، من از داشبورد MPLUSE استفاده می کنم تا بینش های واقعی را درباره زمان بارگیری صفحات، میزان جستجو در وب سایت و طول جلساتی که مخاطب در سایت حضور دارد و این که آن ها چه تاثیری بر معیارهای اصلی سایت دارند را دریابم. من می توانم با استفاده از داده های به دست آمده، به روش های مختلفی این کار را انجام دهم.

من از روش "چه می شود اگر آنالیزها..." –ویژگی پیش بینی- استفاده می کنم تا درک کنم که چگونه باید صفحات وب را سریع تر بسازیم و چگونه صفحات کند روی میزان جستجو در وب سایت، تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت و غیره تاثیر می گذارد.

 

 

TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید.

 

ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد.

زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد.

TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید.

 

ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد.

زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد.

 

 

نمودار عوامل موثر بر میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به شما می گوید که چگونه باید روی اجرای صفحات بخصوص خود تمرکز نمایید تا مشتریان بیشتر و درآمد بیشتری را به دست آورید.

 

چگونه این موضوع را عملی می سازید؟

مهم ترین مورد درباره سطح آنالیزها این می باشد که مرحله بعدی، بسیار واضح و شفاف می باشد. هر کسی که به این داده ها دسترسی دارد- مخصوصا کسانی که در تیم طراحی و یا در شرکت مربوطه حضور دارند- می توانند به آن نگاهی بی اندازند و لیستی از صفحاتی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد را به وجود آورده و می توانند دریابند که چه عواملی در صفحات باعث به وجود آمدن نتایج فوق العاده می شود. شما به این روش مطمئن می شوید که تلاش های تان پاسخ خواهد داد.

 

سه مورد اصلی که باعث به وجود آمدن طراحی سایت های کند می شود را بیان نمایید؟

تصاویر، وجود سوم شخص ها و اسکریپت های نامتناسب. تصاویر می توانند دو سوم حجم صفحات وب سایت را در بر داشته باشند و ممکن است خیلی از تصاویر به صورت کامل بهینه سازی نشده باشند. من بارها تبلیغات بیهوده و رسانه های اجتماعی با صد ها تگ سوم شخص را در وب سایت ها مشاهده نمودم که باعث کند شدن صفحات وب سایت و اجرای نشدن کامل آن ها در مرورگرها می شود. در برخی موارد هم جاوااسکریپت های بیهوده و نامناسبی قرار دارد که باعث کند شدن اجرای وب سایت می شود.

 

لطفا سه توصیه عالی و کاربردی و سریع را برای بهینه سازی یک وب سایت تجارت الکترونیک در طی یک روز را به ما ارائه دهید.

یک طراح و یا برنامه نویس یک بار به من گفت زمانی که پروژه طراحی وب سایت جدیدی را آغاز می کند، اولین چیزی که باید انجام دهد این است که موارد اضافه را در طراحی از بین ببرد که همین امر باعث می شود تا مدت زمان بارگیری صفحات به نصف برسد. نتیجه: او موقعیت ها و فضای بیشتری را در طراحی در اختیار دارد و از همه مهم تر به گونه وب سایت را معتبر می سازد که می تواند میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت را افزایش دهد.

با تصاویر شروع کنید. آیا فرمت های متناسب و صحیحی دارند؟ آیا اندازه معقولی دارند؟ آیا فشرده سازی شده اند؟  آیا تصاویر وب سایت به صورت 1000 پیکسلی در گوشی های همراه و یا ابزارهای کاربران تان نمایش داده می شوند؟

سوم شخص های موجود در وب سایت خود را حذف نمایید. آیا می دانید که هر اسکریپت سوم شخص در وب سایت تان چه کارهایی انجام می دهد؟ آیا می دانید که این مورد باعث می شود تا صفحات وب سایت تان به کندی بارگیری شود؟ آیا سوم شخص های موجود در وب سایت تان را نظارت می کنید، یا به طور مثال، آیا زمانی که اسکریپت های وب سایت تان ریسپانسیو نمی باشد، هشدارهایی را دریافت می کنید؟ آیا در سایت تان اسکریپت های بیهوده و بی فایده ای دارید که نیاز به بودن آن ها نمی باشد؟ آیا از یک مدیریت تگ ها در وب سایت تان استفاده می کنید تا از وجود تگ های سوم شخص رهایی یابید؟

 

آیا می توانید مثال هایی از چگونگی تاثیر فاکتورهای طراحی بر میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان را به ما ارائه دارید؟

یکی از مشتریان SOASTA به نام FANATICS، یک ماه روی بهینه سازی سایت خود صرف نمود. آن ها دو تغییر بزرگ و اساسی را در سایت به وجود آوردند که بسیار تغییرات ساده ای بود اما تاثیرات شگرفی بر میزان بازدهی سایت در بر داشت: آن ها کیفیت تصاویر و فشرده سازی آن ها را بهبود بخشیدند و به گونه ای تصاویر را در صفحات قرار دادند که مانع بارگیری سریع آن ها نشود. این تغییرات باعث شده است تا صفحات به سرعت اجرا شوند و زمان بارگیری بسیار کم شود و نتیجه ای که در این میان مشهود است، افزایش دوبرابری میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان وب سایت می باشد.

 

دو تغییر کوچک در طراحی وبسایت FANTASTICS باعث شده است تا میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان دو برابر و دوبل شود.

 

دیگر مشتری SOASTA به نام  ETSYمی باشد که آزمایشات و تست های شگفت انگیزی را روی سایت خود اجرا نمودند. آن ها 16 کیلو بایت از تصاویر مخفی را به اپلیکیشن موبایل خود افزودند و از این رو بررسی نمودند که چگونه صفحات اضافه می تواند روی رفتارهای کاربران تاثیر بگذارد. آن ها در نهایت با افزایش 12 درصدی در میزان جستجوی وب سایت شان رو به رو شدند.

 

چگونه اجرای وب سایت های تجارت الکترونیک خود را در مرورگر ها و ابزارهای کاربران مورد تست و بررسی قرار می دهید؟

این امر به روش هاس تست و بررسی کردن بادقت و مداوم و ابزارهای نظارتی باز می گردد که شما استفاده می کنید. یک سیستم عامل خوب دیجیتالی به شما این امکان را می دهد تا از گزینه های نظارتی و تست و بررسی طراحی های خود حداکثر استفاده را بکنید. خیلی واجب و ضرروی می باشد که این مورد را انجام دهید، زیرا یک طراحی سایت و یا اپلیکیشن که در یک ابزار و یا مرورگر اجرا می شود، می تواند در ابزار و یا مرورگر دیگری با شکست مواجه شود.

 

صاحبان وب سایت ها تجارت الکترونیک چه کارهایی را می توانند انجام دهند تا در این زمینه آمادگی لازم را کسب کنند؟

کاری که این افراد در حال حاضر می توانند انجام دهند این می باشد که برنامه نویسی بهینه ای را برای سایت های خود در پیش بگیرند و روی استراتژی های بازاریابی خود نظارت کرده و روی بهینه سازی کردن آن ها تمرکز نمایند. من ایمیل ها و کمپین های تبلیغاتی زیادی را مشاهده نمودم که بسیار کم سرعت و کند خریداران را به صفحه اصلی سایت هدایت می کند. بارها مشاهده شده است که صاحبان وب سایت های تجارت الکترونیک باعث می شوند تا خریداران در بارگیری صفحه اصلی سایت 10 یا 20 و یا 30 ثانیه صبر نمایند که این مدت زمان بارگیری به ضرر میزان فروش وب سایت می باشد و همین امر باعث شکست در سودهی و بازدهی سایت می شود.

اجرای تبلیغات آنلاین می تواند راه عالی برای تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت شود – مخصوصا در طول تعطیلات- اما این استراتژی ریسک هایی را نیز برای شما در بر دارد. خیلی آسان می باشد که صاحبان وب سایت در اجرای استراتژی های بازاریابی خود ضعف داشته باشند و ندانند که باید آن ها را چگونه اجرا نمایند. صفحات اصلی با بارگیری کند و کم سرعت می تواند این استراتژی ها بازاریابی را بی تاثیر سازد. زمان بارگیری برای تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت باید تنها 2.4 ثانیه و یا حتی کمتر باشد. بعد از آن هر 100 میلی ثانیه بیشتر می تواند تاثییرات منفی بر میزان مشتریان سایت داشته باشد.

اگر صفحه اصلی وب سایت تان دارای مسائل اجرایی می باشد، این مسائل تنها در چند دقیقه بعد از راه اندازی استراتژی های بازاریابی تان نمایان خواهد شد. به همین دلیل است که باید روی اجرای این صفحه اصلی (landing page) از وب سایت نظارت نمایید و مشکلات آن را حل کرده و این صفحه را بهینه سازی نمایید هم چنین باید دریابید که چگونه استراتژی بازاریابی می تواند شما را به هدف خود یعنی "بهبود میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت" برساند.

هر طراح وب سایت که می خواهد صفحه اصلی وب سایت را طراحی کند، باید روی اشکال و عملکردهای زیادی کار کند. برای داشتن یک طراحی وب سایت بی نظیر، زیبا طراحی کردن صفحه اصلی وب سایت کافی نیست- این صفحه از وب سایت باید به گونه ای طراحی شود که کاربر وب سایت را به مشتری وب سایت تبدیل کند. این موضوع علاوه بر زیبایی، به عملکرد این صفحه از وب سایت نیز مربوط می شود.

البته این مورد به این معنی نیست که زیبایی در طراحی صفحه اصلی وب سایت نمی تواند عامل مهمی در انتقال پیام وب سایت به مخاطبین سایت محسوب شود. این مورد تنها به این معنی است که طراحی صفحه اصلی وب سایت و عوامل آن باید پیام طراحی سایت کلی را به بازدیدکننده وب سایت منتقل کنند، نه اینکه باعث ترک کاربران از طراحی سایت شود.

با وجود رقابت های همیشگی در طراحی سایت ها، بهینه سازی صفحه اصلی وب سایت تان می تواند برای جلب نظر کاربران سایت بسیار عالی عمل کند و حجم مخاطبان بیشتری را به طراحی سایت شما جذب می کند. داشتن یک صفحه اصلی وب سایت به خوبی طراحی شده و فوق العاده می تواند برای هر تجارت و برندی ضرورت داشته باشد.

 

از چه سیستم ها و سرویس هایی در SOASTA به کار می برید؟

در صنعت اجرای وب سایت ها یک راهی وجود دارد که شما نیازی ندارید تا 100 درصد از داده های کاربران تان را جمع آوری نمایید. یک راه دیگری نیز در میان است که نیاز نیست حتی از آن داده های کاربران نگه داری نمایید. همه این موارد به این دلیل می باشد که در گذشته تنها 5 درصد از داده های کاربران جمع آوری می شد، اما این داده ها به روش مفهومی و متناسبی به دست می آمدند. در SOASTA استراتژی ما این نمی باشد که به مشتریان مان بگوییم که داده های کاربران خود را بسیار جمع آوری کرده و تمام آن ها را نگه داری کنند. ما سعی می کنیم تا به آن ها نشان دهیم که چگونه باید بینش های مفهومی را از 95 درصد از داده های شان به دست آورند و در طراحی سایت و یا اپلیکیشن خود به کار ببرند.

یکی از سیستم های پایه در این زمینه مربوط به ایجاد مفاهیم در طراحی وب سایت ها می باشد. برای مثال، مشتریان ما می توانند از سرویس هایی برای نظارت استراتژی های بازاریابی خود استفاده نمایند. یکی از مشکلات بزرگی که صاحبان سایت تجارت الکترونیک با آن مواجه می شوند این می باشد که درصد بسیار زیادی از استراتژی های خود را در صفحه اصلی سایت با شکست مواجه می بینند- و آن ها نمی دانند که دیگر برای حل آن خیلی دیر شده است. سیستم های آنالیز استراتژی های بازاریابی، اطلاعاتی برای مشخص کردن اینکه شما تنها باید استراتژی ایمیل 5 دلاری را در وب سایت خود اجرا نمایید، ارائه نمی دهند. شما باید از داده هایی که این سیستم ها به شما می دهند، تصمیم بگیرید که چه استراتژی برای تجارت و وب سایت تان مناسب می باشد.

 از این رو قبل از این که استراتزی بازاریابی جدیدی را در وب سایت خود آغاز نمایید، از سیستم ها و سرویس هایی به کار ببرید تا دریابید که آیا متناسب تجارت و بیزینس شما می باشد یا خیر. در آن واحد می توانید از تست های کاربری نیز برای انتخاب درست ترین استراتژی استفاده نمایید تا در کنار نتایج آنالیز های سیستم، بینش هایی را نیز از رفتار کاربران به دست آورید. از این رو به راحتی می توانید دریابید که چه استراتزی هایی برای وب سایت تان کاربرد دارد و باعث می شود تا میزان جستجو در سایت، تبدیل مخاطبین به مشتریان و میزان درآمد تجارت تان افزایش یابد. به این ترتیب می توانید پیش از به کار بردن استراتژی های خود در وب سایت و تجارت تان، مشکلات موجود در آن ها را حل و فصل نمایید.

این مورد تنها یک مثال در این زمینه بود. مثال های بسیار زیادی در این میان وجود دارد. سعی نمودیم با ارائه این مثال، اصل قضیه را به شما منتقل نماییم، باشد تا در پروژه های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود از آن بهره بگیرید و به نتایج فوق العاده ای برسید.

 

TAMMY EVERTS در سخنرانی خود در GENERATE LONDON در نیویورک توضیح خواهد داد که چگونه و چرا باید داده های کاربران واقعی را جمع آوری کنیم و از آن ها بینش های کاربردی را استخراج نماییم و معیارهای تجارت خود را بهبود دهیم.

 

مردم از صحبت های شما در GENERATE LONDON می توانند چه مواردی را انتظار داشته باشند که بیان می کنید؟

اجرای وب سایت ها، اجرای تجارت و به نمایش گذاشتن آن ها. شاید کلیشه ای باشد که باز هم بگوییم ک که باید هر کاری از دست تان برمی آید انجام دهید تا اجرای بهتری از وب سایت و تجارت خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید، اما این تکرار بسیار ارزش دارد. برنامه نویسان، طراحان، متخصصان تجربه کاربری، بازاریابان، تاجران و غیره، همه ما نیاز داریم تا درک نماییم که هر تصمیمی که ما درباره ساخت وب سایت و یا اپلیکیشن مان می گیریم مستقیما بر نتایج سوددهی و بازدهی تجارت مان تاثیر دارد.

خوشبختانه، ما ابزارها و معیارهایی در اختیار داریم که می توانیم توسط آن ها بهترین اجرا  وب سایت تجارت الکترونیک خود را باعث شویم. من مردم را در این سخنرانی دعوت می کنم تا قدرت این ابزارها و معیارها را دریابیند و در پروژه های خود به کار ببرند.

 

آخرین چیزی که به صورت آنلاین خریداری کرده بودید، چه بوده است و تجربه ای که از آن به دست آوردید، به چه ترتیب بود؟

من اخیرا لباس های بچه گانه ای را در یک وب سایت خریداری نمودم و تمام تجربه ای که در این سایت به دست آوردم- از استفاده از سایت تا تحویل کالا- همه چیز به سرعت رخ داد.

من در پایان معامله و خرید از این وب سایت بسیار خوشنود و راضی بودم. از این رو، این موضوع اهمیت اینکه باید دریابید که مشتریان در وب سایت تجارت الکترونیک تان چه چیزهایی را درک کرده و ترجبح می دهند را مشخص می نماید. افرادی که فرم هایی را در وب سایت ها پر می کنند تا خریدهایی را انجام دهند، ممکن است تجربه خوب یا نامتناسبی را به دست آورند. به یاد داشته باشید که بررسی کردن و تست نمودن رفتارهای کاربران یک اصل و یک قانون برای موفقیت وب سایت تجارت الکترونیک تان است و شما برای رسیدن به این امر باید از سیستم ها، سرویس ها و تست های فراوانی به کار ببرید تا به موفقیت در تجارت خود دست یابید.


تگ ها :

نظرات




نماد