سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

صفحات فرود، از مهمترین اجزای کمپین‌هاى تبلیغاتى بنرى به حساب مى‌آیند که اگر اصول طراحی استاندارد در آنها رعایت نشود ممکن است باعث شکست کمپین‌ شود. در این مطلب چهار سوال مطرح مى‌کنیم که با پرسیدن آنها از خود، مى توانید عملکرد بهترى را از صفحه فرودتان دریافت کنید.

هدف چیست؟

در دنیاى ایده آل کسب و کار شما یک مخاطب پس از برخورد با صفحه فرود شما، چه کارى انجام مى دهد؟ محصولى را خریدارى کرده؟ فرم ثبت نام را پر مى‌کند؟ یا اینکه به دنبال افزایش تعداد کاربران لیست اشتراک هستید؟ اولین قدم براى هر استراتژى، در نظر گرفتن هدف به حساب مى آید.

من در برابر چه کسى به رقابت مى پردازم؟

در حقیقت ما در اینجا سه سوال داریم:

  • من در برابر چه کسى به رقابت مى پردازم؟
  • آنها در چه چیزى موفق بوده اند؟
  • من چگونه مى توانم موفقیت آنها را کپى بردارى کنم؟

شما مى توانید مسیر موفق رقیبانتان را بررسى کرده و از آنها درس بگیرید. حتى گاهى اوقات تقلید به جا از آنها، باعث پیشرفت شما مى‌شود.

target-audience

٣. مخاطبان من چه کسانى هستند؟

شما باید بدانید که خواسته ها، آرمان ها و آرزوهاى آنها چیست؟ هر چه قدر بیشتر از مخاطبتان آگاهى پیدا کنید، بهتر مى توانید به رفع نیاز آنها بپردازید. بنابراین با تشخیص و در نظر گرفتن پرسونای کاربران تعامل بیشتری را با آنها خواهید داشت.

۴. چگونه وارد صفحه فرود من شده اند؟ 

شما مى توانید بر اساس محل رجوع مخاطب به صفحه فرودتان، محتواى موجود در آن را تغییر دهید. براى نمونه مراجعینى که از فیسبوک مى آیند، خیلى با افرادى که از طریق ایمیل هاى شما وارد صفحه فرودتان مى شوند، تفاوت دارند و باید به نوعى براى هر کدام به شخصى سازى صفحه فرود بپردازید.


تگ ها :

نظرات




نماد