سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

به احتمال زیاد شما نیز با سرویس غول موزیک جهان یعنی Spotify یا اسپتاتیفای آشنایی دارید. پس از تجربه تلخ شان پارکر مؤسس نپستر و این پلتفرم موسیقی مطمئناً دیگر سمت ارائه و انتشار آهنگ های جدید به صورت رایگان نرفته است. لذا در این سایت اشتراک ها پریمیوم یا پولی اما برای تمامی آهنگ های جدید می باشد. جدا از امکان مدیریت، ایجاد پلی لیست و استفاده از پلیر خوب درون برنامه ای این اپلیکیشن شما قادر به فعال کردن گزینه "دانلود" آهنگ نیز می باشید که سبب می شود این آهنگ ها داخل موبایل یا دستگاه شما ذخیره شوند.

شرایط مورد نیاز برای، دانلود از Spotify:

در ابتدا در نظر داشته باشید که برای دانلود از پلتفرم Spotify نیاز به اتصال به WIFI یا اینترنت خواهید داشت همچنین برای فعال کردن گزینه دانلود شما باید از اکانت Spotify Premium یا به عبارتی دیگر اسپاتیفای پولی برخوردار باشید تا حق کپی رایت موزیک ها برای صاحبین آن ها واریز شود. در غیر این صورت اگر به دنبال دانلود رایگان آهنگ های جدید می باشید مطمئناً مارکت یا اپلیکیشن خوبی را انتخاب نکرده اید.

دانلود از اسپاتیفای

در صورتی که شرایط ذکر شده در بالا را دارید مراحل زیر را طی نمایید:

1. اپلیکیشن اسپتایفای را در موبایل یا دستگاه مورد نظر خود باز نمایید

2. اگر وارد صفحه شخصی پریمیوم خود باشید که هیچ، اگر نه برای ورود بر روی Login کلیک کرده و  یوزرنیم و پسورد Spotify خود را وارد نمایید.

3. در پایین صفحه و سمت راست ( در تصویر زیر نمایش داده شده است ) بر روی گزینه Library / کتابخانه کلیک نمایید.

دانلود رایگان از اسپاتیفای

4. در پلی لیست مد نظر یا همان لیست آهنگ های گلچین شده خود را وارد شوید.

5. سپس بر روی پلی لیست خود کلیک کرده و اگر آلبوم پلی لیست شده است بر روی آلبوم مدنظرتون کلیک نمایید.

شروع دانلود از اسپاتیفای

6. حالا به سادگی با زدن یا فعال کردن گزینه Download می توانید موسیقی را دانلود کنید و زمانی که آیکون سبز رنگ مشابه تصویر زیر در کنار آن پدید آمد یعنی دانلود شما تکمیل شده و بصورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت می توانید با رفتن به Library خود موسیقی های دانلود شده خود را گوش دهید.

download from spotify


تگ ها : اپلیکیشن Spotify اسپاتیفای دریافت آهنگ از اسپاتیفای دانلود موسیقی از Spotify اپلیکیشن اسپاتیفای

نظرات




نماد